استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • h
    hakan
    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳
    خدمت دوستی ک معافیت داشت عرض کنم ک ،دوستم معافیه پوست داشتش وسط ازمایشات گفتن تهران نامه زده باید برید کمیسیون بررسی کنه ک اونام ب ی پزشک بخصوصی معرفی کردن بررسی کردش و تایید شدش ،مشکلی نیست،اما دوستی ک گفتی 1700 از کجا میدونی من نمونه فیش حقوقی دارم چون الانم جایی مشغولم و امسال بدون اضاف کاری و دردسرو ارباب رجوع و … ی کار اروم دو تومن میگیرم،پس بررسی دقیقی داشتم ک میگم انقدره مطمین باشید بیشتر هستش کمتر نیست اسفند ماه افزایش خوبی خوردن،اما دوستی ک گفتی از کجا بدونم تایید شدم یا ن من خودم تماس گرفتم رفاه تهران مشخصاتمو پرسید و گفت تایید شده نامه زدن استانتون و می بایست از استان خودتون پیگیر میشدید و دقیقا همون خانم گفت دوره ب چ شکله ک گفتم خدمتتون،ی دوستی هم گفتن استعفا دادم اشتباه کردی عزیز من چون هر چیزی در روند استخدام ممکنه خدای نکرده مشکلی پیش بیاد چی؟!
    همه ما ک شاغل هستیم قرارداد داریم و یک ماه زودتر باید استعفا بدیم اما اگه یک ماه قبلش استعفا ندیم چی؟! ترک کار میزنیم و فوقش موافقت نمیشه و سنواتو نمیدادن دیگه دارمون نمیزدن ک ،ب نظرم عجله کردید چون بعید میدونم از سازمانی ک من هستم حساستر بوده برای خروج بالاخره موافقت میکردن با رفتنتون ،استان ما هم فعلا خبری نیست ،درست میشه ایشالا
    • ا
      استعفا
      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۱۷
      هاکان جون نگران شدم بابت استعفا.من خودم میدونستم زمانبره و زوده واسه استعفا ولی از.گزینش استان بهم گفتن الان وقتشه استعفا بدی منم و حساب حرف اونا. اینکارو کردم که بعدا نگن ما که بهت گفته بمود
      • ب
        به هاکان
        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۳۴
        هاکان ممکنه شماره رفاه را بدی منم باهاشون تماس بگیرم، پیگیر کارم بشم ببینم معایناتم تایید شده یا نه؟
        • b
          be hakan
          ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۴۱
          سلام هاکان جان میشه بگی موارد منع استخدامی در مورد معاینات پزشکی چیه. ایا کاملا مشخصه ؟چجوری میتونم منم موارد رو بفهمم.
        • ر
          رضا
          ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱
          امین جان دکترا رو خود بانک معرفی کرد ؟
          • ا
            امین
            ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷
            اره رضا جون ...برای هر قسمت از بدن دوتا دکتر با ادرس میدن که شما مجازید یکی از ان دو را انتخاب کنید ....برای فارس که اینطور بود
          • ا
            امین
            ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴
            سلام دوستان من از استان فارس هستم اول اینکه متاسفانه هزینه بزشکی ما تقریبا 700تومان شد همه ازاد بودند
            من تمام اعضای بدنم عالی بود به جز ارتوبد که نوشته کوراسیک خفیف 18درجه ای در ستون فقرات دارد ..الان خیلی استرس دارم به نظرتون چه کار کنم
            البته دکتر گفت که خفیف هست ونیاز به عمل هم ندارد یعنی اینکه قابل درمان هست ...البته این ارتوبد استان فارس به اکثر بچه ها گیر داد وبعضی از دوستانم 3تا 5مشکل بدنی داشتند اینطور که این دکتر ها مینوشتند فکر نمی کنم کسی از فارس به مرحله بعد برسه و همه ردیم ....نظر شما چیه؟؟ما که توکل کردیم بر خدا چرا که ((هو الاول والاخروالظاهروالباطن))
            • h
              hakan
              ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹
              دوست عزیز موارد منع استخدام مشخصه و فکر نمیکنم این چیزا مشکل ساز باشه و برای تکمیل پرونده پزشکی گفتن همه رو برید ،نگران نباشید این موارد طبیعیه
              • d
                dd
                ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۲
                سلام
                ببخشید پزشکانی که رفتید عصر هستند یا صبح هم میتونیم بریم
                نوبت دهیشون چطوره فوری گیرمون میاد یا نه؟
                • ف
                  فارس
                  ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۰
                  سلام دوست عزیز کدوم ارتوپد رفتی
                  • ف
                    فارس
                    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۴
                    سلام .چطور متوجه شد عکس گرفت .اصلا دکتر ارتوپد چکار کرد لطفا راهنمایی کنید
                  • ر
                    رضا
                    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹
                    سلام
                    دوستان که برا ازمایشات پزشکی رفتن میشه لطف کنید بگید چشم پزشکی چطوره ؟ و ایا نمره خاصی از چشم مد نظر بانک هست ؟و مورد دیگه هم اینکه دکتر ها رو خود بانک معرفی می کنه یا خودمون می تونیم هر دکتری بریم ؟
                    • ا
                      امین
                      ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶
                      اره متاسفانه اکثر دکترها چون ازاد هستند از ساعت 4عصر به بعد بازند ....اول ارتوبد میگه لباسات را دراور بعدش اگه به چیزی گیر داد میگه برو عکس بگیر
                    • خ
                      خسته
                      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳
                      سلام دوستان
                      اگر قراره 14 اردیبهشت هشتمین دوره برگزار بشه از بدون ازمونا و هر دوره 30 نفر پس 240 نفر بدون ازمون استخدام شدن خوش به حالشون
                      ماها که این همه زحمت کشیدیم پس چی؟
                      • ا
                        امیر
                        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴
                        دوستان اطلاع دارید که اگه برای دوره آمورزشی دعوت کنن ولی اون هفته شرایطشو نداشته باشیم بریم،میتونیم دوره بعدی شرکت کنم.
                        یعنی اختیاری در این زمینه داریم یا تاریخ دوره کاملا اجباریه؟
                        • ب
                          بهاره
                          ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۰:۵۴
                          تا اونجایی که من خبر دارم اگر واقعا شرایطتون طوری باشه که نتونید شرکت کنید شمارو برای دوره ی بعدی دعدت میکنن. و موردی رو هم میشناسم که توی هفتمین دوره ی آموزشی نتونست شرکت کنه و نرفت و مشکلی هم براش پیش نیومد.
                        • h
                          hakan
                          ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰
                          خدمت دوستی ک معافیت داشت عرض کنم ک ،دوستم معافیه پوست داشتش وسط ازمایشات گفتن تهران نامه زده باید برید کمیسیون بررسی کنه ک اونام ب ی پزشک بخصوصی معرفی کردن بررسی کردش و تایید شدش ،مشکلی نیست،اما دوستی ک گفتی 1700 از کجا میدونی من نمونه فیش حقوقی دارم چون الانم جایی مشغولم و امسال بدون اضاف کاری و دردسرو ارباب رجوع و ... ی کار اروم دو تومن میگیرم،پس بررسی دقیقی داشتم ک میگم انقدره مطمین باشید بیشتر هستش کمتر نیست اسفند ماه افزایش خوبی خوردن،اما دوستی ک گفتی از کجا بدونم تایید شدم یا ن من خودم تماس گرفتم رفاه تهران مشخصاتمو پرسید و گفت تایید شده نامه زدن استانتون و می بایست از استان خودتون پیگیر میشدید و دقیقا همون خانم گفت دوره ب چ شکله ک گفتم خدمتتون،ی دوستی هم گفتن استعفا دادم اشتباه کردی عزیز من چون هر چیزی در روند استخدام ممکنه خدای نکرده مشکلی پیش بیاد چی؟!
                          همه ما ک شاغل هستیم قرارداد داریم و یک ماه زودتر باید استعفا بدیم اما اگه یک ماه قبلش استعفا ندیم چی؟! ترک کار میزنیم و فوقش موافقت نمیشه و سنواتو نمیدادن دیگه دارمون نمیزدن ک ،ب نظرم عجله کردید چون بعید میدونم از سازمانی ک من هستم حساستر بوده برای خروج بالاخره موافقت میکردن با رفتنتون ،استان ما هم فعلا خبری نیست ،درست میشه ایشالا
                          • ر
                            رضا
                            ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹
                            دوستان با این روند خیلی کندی ک این بانک داره انجام میده فکر نکنم مرداد هم بریم سرکار
                            • ب
                              به هاکان
                              ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۳:۱۱
                              آقای هاکان ممنون بابت توضیحاتتون.
                              به نظرت واقعا حدنصابی در کار هست؟اخه من زنم و تو شهر من مرد حدنصاب رو نیاورد به نظرت از خانما برمیدارن یا نه میرن سراغ مردای شهرای دیگه؟
                              • h
                                hakan
                                ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵
                                درخصوص جنسیت پذیرفته شدگان اطلاعات ندارم،ولی درخصوص حرفی ک زدم فقط و فقط شامل همون استان میشه نمیان از استان دیگه بر دارن ،در همین حد اطلاعات داشتم امیدوارم مفید بوده باشه فقط میتونم دعا کنم مشکلات همه دوستان حل بشه،ماهایی ک قراره تحویلدار بانک بشیم باید صبرمون خیلی بیشتر باشه و دوستان عجله نکنید و ب خودتون سخت نگیرید
                              • س
                                سوال
                                ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۲:۲۹
                                سلام دوستان, من آزمون بانک مرکزی شرکت کردم, ممکنه از تجربیاتتون در آزمون بانک سپه استفاده کنم؟ برای رشته آمار چی بخونم که قبول بشم؟ سطح مصاحبه علمی چطوره؟ شما چقدر وقت گذاشتید تا آماده بشید؟
                                • ج
                                  جواب کمک
                                  ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۳:۳۵
                                  سلام دوست عزیز
                                  به نظر من آزمون بانک مرکزی تا بانک سپه خیلی متفاوت باشه و احتمالا بانک مرکزی استانداردتر ولی برای این آزمون من خودم رشته م مدیریت بود . آزمون عمومی کلا باید از قبل اطلاعات داشته باشید ولی شما که رشته تون آمار بوده، ریاضی که مشکلی نخواهید داشت فقط لغت زبان بخونید حتی اگه شده کتاب زبان پیش دانشگاهی را .. دروس تخصصی هم کتابای رشته خودتون در حد معقول بخونید
                                  • 1
                                    110
                                    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۰۸
                                    سلام من رشتم امار بوده وقبول شدم. دروس عمومی که برای همه یکسانه برای تخصصی هم من از کتابهای امادگی ازمون ارشد استفاده کردم .البته سطح ازمون بانک بایینتر از ارشده .
                                  • ن
                                    نتایج
                                    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۵۲
                                    سلام فکنم دیگه دوستان هم خسته شدند چون چند روزیه که هیچ کس نظری نمیده همه دیگه بیخیال شدند
                                    • ا
                                      اذربایجان غربی
                                      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۴۶
                                      سلام بچه‌های اذربایجان خبری از تحقیقات نشد؟ با کسی برای مصاحبه گزینش تماس نگرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                      • ب
                                        بندرعباس
                                        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۰۳
                                        سلام
                                        از بندرعباس یا استان هرمزگان کسی برای انجام آزمایشات پزشکی رفته ، هزینه کل آزمایشات چقدمیشه ؟ آیا بانک هزینه های آزمایشات تقبل میکنه یا باید خودمون پرداخت کنیم؟ شاید بعداً که رفتیم پرسنل بانک شدیم پول شو بدن
                                        • ن
                                          ندا
                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲
                                          من که هنوز نرفتم...
                                        • م
                                          مانی
                                          ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۵۴
                                          سلام به همه دوستان
                                          کسی اطلاع نداره که ایا بانک سپه ۳ الی ۴ ماهه اول حقوق واریز میکنه یانه
                                          چون یکی از دوستام بانک کشاورزی رفته میگه تا ۳ ماه حقوق نمیدن بعد از سه ماه یهو واریز میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                          • S
                                            Sepah
                                            ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۵۶
                                            بانک سپه تا دو ماه اول حقوقی نمیده بعد از پایان ماه سوم 3 برج رو یکجا میریزن دیگه اینکه برای یک هفته دوره ای که میزارن 200 اشانتیون میدن
                                            • .
                                              ...
                                              ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۳:۳۲
                                              جدا اینطوریه؟
                                              من شنیدم ۱ ماه حقوق نمیدن!! البته نمیدونم تا چه حد موثقه
                                              شاید استان با استان فرق بکنه.
                                              • ب
                                                به hakan
                                                ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۳:۳۹
                                                هاکان جان مساله ای که دوستان در مورد سفته و ضامن مطرح میکنن برای مرحله بعد از معاینات پزشکیه.که احتمالا شما هنوز بهش نرسیدی یا توی استانتون به شکل دیگری هست.
                                                اونی که میگی توی فرم ۳ تا میخواستن معرفها بودن که برای مرحله تحقیقات میخواستن
                                                • h
                                                  hakan
                                                  ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۱۵
                                                  میدونم دوست عزیز یا من منظورمو بد رسوندم یا شما اشتباه متوجه شدی،من بطور مثال عرض کردم ک در مرحله گزینش اینجور بوده و استان سلیقه ای عمل کرده در حالی ک ازشون ی چیز دیگه خواسته بودن و تفاوت در استانها کاملا طبیعی هستش
                                                • !
                                                  !!!!!!!
                                                  ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۰:۳۵
                                                  چه بد......
                                                  • ص
                                                    صبا به سپه
                                                    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰
                                                    سلام.
                                                    شما فرمودین پدر و برادرتون کارمند بانک سپه هستن.
                                                    به من از بانک گفتن که 2 تا ضامن نیاز هست.ولی شرایطشو فعلا نگفتن.
                                                    اگه این ضامن ها نیازه که حساب جاری بانک سپه داشته باشن،لطفا اگه اطلاعی دارید مارو هم درجریان بذارید
                                                    خیلی ممنون
                                                    • S
                                                      Sepah
                                                      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸
                                                      سلام.پدرم بازنشسته بانک سپه است وبرادرم بصورت قراردادی با بانک سپه همکاری میکند.به بنده دو فرم دادن گفتن شعبه ای که بابام از اونجا بازنشست شد ببرم به دو نفری که ازم شناخت دارند و معتمد هستن ضامنم بشن به دلیل اینکه اون شعبه تموم کارمنداش تغییر کردن ضامن اولم بین رئسای شعبه ها انتخاب کردم و ضامن دوم بین کارمندان شعب دیگه انتخاب کردم که مورد تایید بودن بالطبع از شماره حساب جاریم برخوردار بودن.
                                                    • ب
                                                      به sepah
                                                      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹
                                                      سپه جان من یه سوالهایی دارم و یه جوابهایی شنیدم میخوام ببینم تا چه حد صحت داره؟
                                                      ۱) گویا به خانمها هزینه مهد کودک بچشون را میدن،اگه بله تا چه سقفی؟یعنی این کمک هزینه جدای حقوق هست دیگه؟
                                                      ۲) پول لباس فرم هم میدن یا خود لباس فرم را؟ البته احتمالا این مساله استان به استان فرق کنه.
                                                      ۳)برای لباس فرم رنگ خاصی مد نظرشون هست، یا اینکه نه،فقط باید رنگهای سنگین باشه؟ ( ببخشید برای طرح این سوال شاید خنده دار باشه)
                                                      • S
                                                        Sepah
                                                        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۵۷
                                                        تا اونجایی که خبر دارم هزینه ای پرداخت نمیشه فقط در فیش حقوقی حق اولادا پرداخت میشه که بالای 100 هست.احتمال شما صحیح است بعضی از استان ها مث استان بنده با جایی قرارداد میبندن که کلیه کارکنان موظفن مطابق فرم و رنگ پیشنهادی منطقه عمل کنند هزینه هم سرپرستی استان تقبل میکند استان هایی هم هستن که همچین چیزی وجود نداره هزینه فرم به کارکنان پرداخت میشه که باید مطابق فرم و رنگ مورد نظر مدیریت باشد استان خودمون که رنگ طوسی مورد مقبول مدیران ارشد است
                                                  • ب
                                                    به دوستان بدون آزمون
                                                    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۴۵
                                                    با عرض سلام و تبریک
                                                    لطفا وقتی از دوره 14 اردیبهشت برگشتین درمورد دوره به ما هم توضیح بدین.
                                                    و اینکه اگه ممکنه در مورد دوره های بعدی بپرسید که قراره کی برگزار بشه.اخه من نیمه دوم خرداد امتحاناتم شروع میشه.میخوام تقریبا زمان دوره رو بدم.مدارک پزشکیمو 20روز پیش تحویل دادم....
                                                    • ب
                                                      بهاره
                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۰:۵۸
                                                      باشه حتما
                                                      ما فردا میریم و بیستم برمیگردیم. انشاالله وقتی اومدم براتون میگم که شرایط به چه صورت بود
                                                      • م
                                                        مینا
                                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹
                                                        رو حرفت حساب میکنم
                                                        چون تا به امروز خیلی راهنمایی کردی.ازت ممنونم
                                                        امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی
                                                    • ع
                                                      علی
                                                      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۳۸
                                                      مازندرانی ها کجای کارن؟تو چه مرحله ای هستین؟
                                                      همچنان منتظر تماس برای مصاحبه عقیدتی
                                                      یعنی ممکنه رد شده باشم بی هیچ و پوچ دوستان؟
                                                      • م
                                                        مهرداد
                                                        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۳۲
                                                        آیا کسی از داوطبین از دانشگاه شیراز فارغ التحصیل شده باشه هست. نمیدونین استعلام از این دانشگاه چقدر زمان میبره؟؟؟
                                                        • a
                                                          az
                                                          ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۴۰
                                                          اره من هستم و هنوز هم منتظرم
                                                        • ا
                                                          ازتهران
                                                          ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۳۹
                                                          سلام دوستای خانم تهرانی برای شماهم ازگزینش خبری نشد؟اخه بعداز تحقیقات محلی برای من خبری نشده
                                                          • خ
                                                            خانم دال
                                                            ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۳:۴۰
                                                            سلام،من هم وضعیتم مشابهه،بعد تحقیقات محلی دیگه خبری نشده
                                                            • س
                                                              سپید
                                                              ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸
                                                              برای منم خبری از مصاحبه گزینشی نیست.
                                                          • h
                                                            hakan
                                                            ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۱۴
                                                            سلام مجدد خدمت دوستان،چند تا مورد بود گفتم بگم بد نیست
                                                            اول اینکه خواهشا دوستان کل کامنتهارو بخونن ی سوال صد بار پرسیده میشه تعداد کامنتها زیاد میشه وقتمون گرفته نشه و کامنت مفید گم نشه بین کامنتهای دیگه ،من ک گفتم درخصوص جذب نیروهای ذخیره خیالتون راحت مطمین باشید بعد از اتمام روند استخدام ما انجام میدن.
                                                            دوره های اموزش 50 نفری هستش حد نصاب تشکیل 30 نفر
                                                            اقایون جدا خانمها جدا
                                                            پس از اتمام دوره مستقیم شروع ب کار میزنن
                                                            دوستانی ک معافیت دارن برگه های معایناتشون مثل ما هستش منتهی چند روز بعدش تماس میگیرن از تهران میگن بیا اینجا دکتری ک ما میگیم برو نظر بده تا تایید بشه باز نگید اینجور نیستو فلان،دوست من رو گفتن بیا تهران و تاییدش کردن
                                                            حقوق هم خوبه بالای 1700 میفته بدون اضاف کاری بد ورود
                                                            فقط تو رو جون هر کی دوسدارید کامنت تکراری نزارید تا ما هم اگه اطلاعات داشتیم دراختیارتون قرار بدیم
                                                            موفق باشید
                                                            • ف
                                                              فاطمه
                                                              ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۳۷
                                                              سلام آقا هاکان،نمیخوام خیلی احساساتی بنویسم ولی همین الآنشم دارم با گریه کامنت میذارم.منم شهر مورد تقاضام یه نفر میخواست و من نفر دوم شدم،نمیدونم اسمشو باید گذاشت ذخیره یا نه چون مسدول کارگزینی نگین گفتش اصلا چیزی به نام ذخیره نداریم و افزایش ظرفیتیم مدنظر نیست.از 6 اسفند تاحالا هرروزشو با گریه سر کردم واقعا به این کار نیاز داشتم اول به خاطر مادرم ولی نشد و خدا وقتی تو اوج شادی بودم که چون نفر اول متبی شدم یه هویی سرمو زد به سنگ و یه مدت افسردگی شدید گرفتم.
                                                              انقدر بعضی دوستان این جا نظر میذارن که باورش برای آدم یک کم سخته البته من به نظرات شما کاملا احترام میگذارم چون همیشه صحت داشته حرفاتون.خواستم بدونم منظورتون از ذخیره اونی هست که شرایطش مثل منه یا جاهایی که حدنصابو این ها رو نیاوردن؟واقعا از یک مقام آگاه پرسیدی اینو؟
                                                              برات از خدا بهترین ها رو میخوام هرچند بهترین ها رو از من گرفت درست زمانی که بهش نیاز دارم
                                                              • h
                                                                hakan
                                                                ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۲۵
                                                                مطمین باشید قسمتتون باشه درست میشه
                                                                من حرفی از افزایش ظرفیت نزدم ک میگید فلانی گفته افزایش نداریم،ببینید بعضی از شهرها قبولی نداشته یعنی حد نصاب نیاوردن،قراره نامه بزنن برای سازمان برنامه ریزی تا از نفراتی ک رتبه بالا داشتن یا ب اصطلاح ما ذخیره بودن با گرفتن تعهد مبنی بر عدم درخواست انتقالی پذیرفته بشن،مطمین باشید درسته مثل خیلی از حرفها ک زدمو اثبات شد درسته برای یکی از دوستام پرسیدم اینو استان ما قرار بوده 19 نفر بگیره الان ده نفریم اگه کسی رد نشده باشه یا مشکلی پیش نیاد چون بعضی ها رسمی بودن و شرایطشو ندارن و نمیتونن خروج کنن از همین ده نفر ک الان هستیم پس نیرو باید تامین بشه چون نیاز دارن،ی نکته هم برای سایر دوستان ک بحث میکنن سه نفر معرف یکی میگه دونفر یکی میگه دروغ نگو سفته نمیخوادو نمیدونم معرف باید حساب جاری داشته باشه بگم ک هر استان سلیقه ای عمل میکنه و کسی دروغ نمیگه مثلا برای گزینش استان گفتن 6 نفر باید بگید بعد فرم رو کسایی ک از تهران اومده بودن دادن و دیدیم سه نفر میخواست ،پس حساس نشید ایشالا همین روزاست شروع کنن برای دعوت ب اموزش
                                                              • ف
                                                                فاطمه
                                                                ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۳۹
                                                                ببخشید آزمون کتبی بانک منظورم بود
                                                                • .
                                                                  ....
                                                                  ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۲۵
                                                                  سلام خدمت همگی. هاکان عزیز میتونی بگی بعد از تحویل مدارک پزشکی واسه ما که معاف نبودیم چطور باید از نتیجه کمیسیون پزشکی تهران مطلع بشیم؟خودشون زنگ میزنن یا نه.. راستش میخام بدونم اگه انشالله قطعی باشه از کار فعلیم با خیال راحت استعفا بدم. به امید روزای خوب واسه همگی هرچه زودتر. انشالله...
                                                                  • !
                                                                    !!!!!!!
                                                                    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰۰:۳۰
                                                                    الان یعنی من استعفا دادم زود بوده؟بعد آزمایشات که پزشک استان تایید کرد از طرف گزینش استان (سپه) به من گفتن که استعفا بدم چون بهشون گفته بودم.خودم احساس میکردم زوده ولی چون کار من جوری بود که باید 1 ماه جلوتر استعفا میدادم منم ترسیدم دیر بشه و استعفا دادم.خیلی ریسک کردم چون کار قبلیم هم بانک بود.به نظرت زود بوده؟
                                                                  • م
                                                                    مهرداد
                                                                    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۲۷
                                                                    خیلی ممنون از توضیحات جامع شما ان شاالله موفق باشی.
                                                                    یه سوال نمیدونید دوستتون به خاطر چی معاف شده بود؟ اگه یه کم جزئیات بیشتری ارائه بدین ممنون میشم. اخه منم معافیم و این یه خورده نگرانم کرده.
                                                                    • ؟
                                                                      ؟؟؟؟؟
                                                                      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۰۵
                                                                      اگه اطلاع دارید لطفا بگید بعد از طی همه مراحل افراد بر چه اساسی به یه شعبه معرفی میشند؟منظورم تو شهرهای بزرگ که 70 تا 80 شبعه دارند؟
                                                                      • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۲:۴۶
                                                                        شما از کدوم استان هستید از کجا شنیدید بدونه اضافه کار 1700!
                                                                        • .
                                                                          ....
                                                                          ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲
                                                                          هاکان از قزوینه.
                                                                          منم بعید میدونم بدون اضافه کار برای ما تازه کارها انقدر بشه.
                                                                      • z
                                                                        zzzبه استان فارسی ها
                                                                        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۰۸
                                                                        دوستانی که دارند در حال انجام مراحل پزشکی هستند لطفا بیان اطلاعات بدن.
                                                                        دکترا رو خودشون معرفی می کنند؟
                                                                        دفترچه بیمه قبول می کنند؟
                                                                        هزینه ها؟
                                                                        کلا روند معاینات پزشکی استان فارس چجوریه؟؟؟؟؟؟؟
                                                                        • ج
                                                                          جواب کمک
                                                                          ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۳:۴۰
                                                                          سلام
                                                                          دکتر خودشون معرفی نمی کنن و پیش هر دکتری که میخواید می تونید برید... بیمارستان های دولتی دفترچه قبول میکنن
                                                                          هزینه مونده به اینکه دفترچه داشته باشید یا نه
                                                                          • d
                                                                            dd
                                                                            ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳
                                                                            نه برای هر قسمت 2 تا پزشک معرفی کردن یکی رو میتونی بری
                                                                            برای آزمایشات که من رفتم گفتن دفترچه قبول میکنه وگرنه 194000 باید پیاده بشی
                                                                            برای تست اعتیاد 27000 باید بدی توی نادر کاظمی و دفترچه هم قبول نمی کنن

                                                                          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                          ثبت پاسخ