استخدام ۸۰۰ نیروی جدید در نیروی انتظامی استان لرستان

۲ نظر

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲۰۰ نفر از جوانان استان را استخدام کرده ایم و توانستیم سهمیه های فراوانی در این بخش بگیریم، گفت: ۸۰۰ استخدامی دیگر نیز در ادامه سال خواهیم داشت که از شهرستان هایی که استخدام کمتر بوده شروع شده است.

سردار مهدیان نسب از سخنرانی فرماندهان انتظامی قبل از خطبه های نماز جمعه استان و دیدار با ایثارگران و خانواده شهدا در روز جمعه خبر داد و اظهار داشت: در دومین روز از هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور فرماندهان استان برگزار می شود و در این صبحگاه از بازنشستگان و خانواده ایثارگران تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه راه اندازی نمایشگاه توانمندی های علمی، تحقیق ها و پژوهش ها از دیگر برنامه های دومین روز از هفته ناجا است، تصریح کرد: در سومین روز از هفته ناجا حضور در مدارس و ارائه هشدارهای لازم در حوزه فضای مجازی و جرایم به دانش آموزان را خواهیم داشت و با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار خواهیم کرد.

 منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای استخدام ۸۰۰ نیروی جدید در نیروی انتظامی استان لرستان

  • ع
    علی
    ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۵۷
    سلام از استان ک ب استخدام میکنید
    • م
      محسن
      ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹
      سلام
      غیر بومی هم جذب میکنید ؟
      با تشکر

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ