۷۶۹طرح اشتغال پایدارروستایی درکردستان تسهیلات دریافت کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از پرداخت بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۷۶۹ طرح اشتغال پایدارروستایی دراین استان خبرداد.


به گزارش خبرنگار مهر، برهان صلواتی شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان کردستان که با حضورمعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، با اشاره به اینکه سهم مصوب کردستان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ۲۶۰ میلیارد تومان است، گفت: از این مبلغ تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان به بانک های استان اختصاص یافته است.
وی عنوان کرد: براساس آنچه در سامانه کارا ثبت شده تاکنون ۶۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان که معادل ۴۷ درصد کل مبلغ تخصیص یافته است، جذب شده است.
وی با اشاره به اینکه مبلغ ذکر شده به ۷۶۹ طرح پرداخت شده است، بیان کرد: با اجرای این طرح ها برای هزار ۶۰۹ نفر اشتغال ایجاد می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با تاکید براینکه پایان مردادماه سال جاری آخرین مهلت پرداخت این تسهیلات است، ادامه داد: ما از استان های دیگر در پرداخت تسهیلات عقب هستیم که باید سعی شود اعتبارات بیشتری از وزارت تعاون در این بخش ها جذب کنیم.
وی اضافه کرد: تعدادی از شهرستان های استان هم چون دیواندره با جذب ۱۵ میلیارد تومان از ۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان اعتبار تخصیصی خود توانستند رتبه نخست را در این رابطه در استان کسب کنند.
وی با اشاره به اینکه از طریق این کارگروه هم ۱۲ طرح به مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان به کارگروه ملی معرفی شده است، بیان کرد: از این تعداد سه طرح به تصویب رسیده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ