کمبود ۱۲۰۰۰ معلم برای سال تحصیلی جدید در استان خراسان رضوی

۱ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، کمبود نیرو و بودجه ۲ مشکل مهم را این سازمان دانست و گفت: با کمبود ۱۲ هزار معلم برای سال تحصیلی۹۷-۹۸ در این استان مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، قاسم علی خدابنده ظهر امروز در بازدید از آموزشگاه شهید غفوری این شهرستان اظهار کرد: فقط در حوزه ورزشی، ۵۳ پروژه استخر و سالن ورزشی دانش‌آموزی در خراسان رضوی ناتمام مانده که برخی از آن پروژه‌ها تا مهر ماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی، کمبود نیرو و بودجه ۲ مشکل مهم این سازمان دانست و متذکر شد: با کمبود ۱۲ هزار معلم برای سال تحصیلی جدید در خراسان رضوی با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، یکی از مهم‌ترین چالش‌های این سازمان را بحث منابع انسانی دانست و اضافه کرد: با توجه به فراوانی بازنشستگان در سال جاری که ۵ هزار و ۲۰۰ نفر بازنشسته هستند،کمبود شدید نیرو بیشتر از قبل مشخص می‌شود.
خدابنده، کمبود اعتبار را یکی از مهم‌ترین دلایل ناتمام ماندن پروژه‌ها در خراسان رضوی اعلام کرد و افزود: حدود ۹۰ میلیارد تومان با خیران تفاهم‌نامه امضاء شده که سهم خیران ۱۰۰ درصد پرداخت شده، ولی سهم دولت برای تکمیل پروژه‌ها تامین نشده، این عامل مهم سبب گلایه برخی از خیران از حوزه‌های آموزش و پرورش شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای کمبود ۱۲۰۰۰ معلم برای سال تحصیلی جدید در استان خراسان رضوی

  • ی
    یاسین
    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۵۹
    چرا اموزش پرورش با کاردانی برای رشته اموزگاری استخدام نداره

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ