پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال

به گزارش ایرنا، سرهنگ جبار دوست محمدی روز چهارشنبه در نشست خبری در دفتر بسیج سازندگی سپاه قائم(عج) سمنان افزود: در سال ۹۷ دست کم ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های روستایی، عشایری و اشتغال آفرین در استان سمنان پرداخت شد.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۱۲۰ طرح عمرانی از سوی بسیج سازندگی استان در بخش عمرانی، خدماتی و محرومیت زدایی به بهره برداری رسید و با ارایه ۲۷۶ مورد تسهیلات برای بیش از ۷۰۰ نفر در استان سمنان اشتغال زایی شد.
رئیس بسیج سازندگی سپاه قائم(عج) ادامه داد: استخر بزرگ ذخیره آب با وسعت ۶۰ هزار متر مربع و با هزینه ۶۰ میلیارد ریال با همکاری بسیج سازندگی در منطقه بیارجمند شهرستان شاهرود در اواخر خرداد امسال به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۲۵ هزار نفر در قالب طرح های جهادی به مناطق محروم سمنان و دیگر استان های کشور و بیش از ۱۵۰ گروه پزشکی از استان سمنان به مناطق محروم اعزام شدند.
رئیس بسیج سازندگی سپاه قائم(عج) گفت: برای سال جاری ساخت ۱۵ خانه علم، ۲۰ مجموعه فرهنگی، ۳۵ خانه بهداشت، اجرای ۱۰۰ طرح آبرسانی، اجرای طرح لایروبی ۱۲۰ قنات با تلاش بسیج سازندگی در سمنان و دیگر نقاط کشور انجام می شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ