پرداخت وام اشتغال به روستاییان آمل

۱۹ میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان وام اشتغال روستایی به کارآفرینان آملی پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ولی الله چلابی رییس اداره کار، رفاه و تعاون اجتماعی آمل با بیان اینکه کل اعتبارات آمل در بخش اشتغال روستایی در سامانه کارا ۱۴ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان بود، گفت: ۹۳ پرونده با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۲۲۲میلیون تومان با ضریب اشتغال ۳۶۵ نفر به استان و بانک ها معرفی شد.

وی با بیان اینکه ۴۲ پرونده در دست بانک برای بررسی قرار دارد، افزود: ارزش ریالی این ۴۲ پرونده تا به حال ۷۷ میلیارد تومان است.

چلابی با اشاره به جذب ۴۲ درصدی فراتر از حد معین در اشتغال روستایی گفت: همکاری بانک ها در خصوص جذب اعتبار جای تقدیر دارد

وی با بیان اینکه ۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان در بانک ها مصوب شد، گفت:۱۹ میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان در اشتغال روستایی به کارآفرینان تاکنون پرداخت شد.

چلابی با بیان اینکه در اشتغال فراگیر سهمیه آمل ۶۶ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان بود، افزود: طرح های فرستاده شده برای اشتغال فراگیر ۱۳۷ میلیارد تومان بود.

رییس اداره کار، رفاه و تعاون اجتماعی آمل با بیان اینکه تا به حال ۳۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بانک ها در اشتغال فراگیر مصوب شد، گفت: تا به حال ۳۶ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان عقد قرارداد با کارآفرینان صورت گرفت

وی با بیان اینکه برای فراگیر تا به حال ضریب اشتغال ۳۵۰ نفر پیش بینی می شود، افزود: مبلغ ۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان در بانک ها مصوب شد

چلابی گفت:۵۴ درصد وام فراگیر جذب شد وپرداخت تسهیلات برحسب پیشرفت فیزیکی صورت می گیرد.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ