پرداخت وام‌های اشتغالزایی با کارمزد ۶ درصد در شرق کرمان

نماینده مردم ریگان، فهرج، بم و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: وام‌های اشتغالزایی با کارمزد ۶ درصد به افراد جویای کار پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه امروز در همایش آبیاری نوین در ریگان اظهار کرد: بسیاری از قنوات شهرستان خشکیده‌اند که اجرای سیستم‌های نوین در این شهرستان از ضروریت‌ها است.
نماینده مردم ریگان، فهرج، بم و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ذخایر آبی که میلیون‌ها سال طول کشیده است تا ذخیره‌سازی شود استفاده بهینه صورت گیرد، بیان کرد: کشاورزان از سیستم‌های کم فشار استفاده کنند.
وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای اجرای آبیاری تحت فشار از لحاظ منابع نداریم، اظهار کرد: زمین‌هایی که سند کشاورزی ندارند با گواهی جهاد کشاورزی، سیستم آبیاری نوین را اجرا کنند.
نیکزادی‌پناه با اشاره به اینکه کشاورزان به کشت گلخانه روی آورند، افزود: در کنار کشاورزی باید دامپروری و همچنین کشت گیاهان دارویی را در این منطقه رونق دهیم تا شاهد رونق اقتصادی در شرق استان باشیم.
نماینده مردم ریگان، فهرج، بم و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تلاش ما این است که قیمت خرما را به عنوان پایه ۱۵هزار تومان حفظ کنیم، اظهار کرد: با تمام توان به مردم خدمت خواهم کرد.
وی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان‌های شرقی استان کرمان دو برابر شده است، عنوان کرد: بیش از ۶ هزار تن قیر رایگان در اختیار دهیاری‌های شهرستان‌های شرقی استان قرار گرفته است

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ