مشمولان بازمانده از تحصیل دانشگاه آزاد برای سربازی اقدام کنند

۲ نظر

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: دانشجویانی که ثبت نام آنها از سوی دانشگاه آزاد اسلامی «کان لم یکن» اعلام شده در صورتی که به سن سربازی رسیده باشند، باید خود را برای خدمت سربازی معرفی کنند تا غیبت نخورند.

سردار ابراهیم کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: تعیین تکلیف آن دسته از دانشجویانی پسر که نام نویسی آنها در دانشگاه آزاد «کان لم یکن» اعلام شد بستگی به دانشگاه دارد و هر چه زودتر باید تکلیف آنها را مشخص کنند.
وی ادامه داد: البته به این افراد یک دوره مهلت داده شده تا زودتر تعیین تکلیف شوند تا در مورد سربازی دچار مشکل نشوند. چنانچه در این زمینه فردی به صورت موردی و خاص مشکلی دارد به سازمان نظام وظیفه مراجعه کند، تا مشکل وی حل شود.
سردار کریمی ادامه داد: چنانچه قرار است این دانشجویان در رشته های دیگر نام نویسی کنند، بهتر است هر چه زودتر نام نویسی کنند تا از معافیت تحصیلی برخوردار شوند و مشکل غیبت پیدا نکنند.
جانشین رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی اضافه کرد: راه دیگر این است که افراد مشمول سربازی، خود را معرفی کنند و به سربازی بروند و وقتی تعیین تکلیف شدند از سربازی خارج شوند و ادامه تحصیل دهند تا از این طریق دچار مشکل غیبت سربازی نشوند.
وی تاکید کرد: در هر صورت روال سربازی همچون گذشته به حالت خود باقی است و افرادی که به سن سربازی رسیده اند باید خود را معرفی کنند تا وارد غیبت سربازی نشوند. بر این اساس اگر نام نویسی آنها در دانشگاه آزاد لغو شده است و به سن ۱۸ سال تمام رسیده اند باید برای نام نویسی برای سربازی اقدام کنند.
وی تصریح کرد: البته اگر ۱۸ سال سن داشته باشند یک سال فرصت دارند تا خود را معرفی کنند به شرطی که مدرک دیپلم خود را بعد از ۱۸ سالگی اخذ کرده باشند اما اگر این مدرک را بعد از ۱۸ سالگی اخذ کرده باشند ۶ ماه فرصت دارند تا خود را برای سربازی معرفی کنند.
«دانشگاه ازاد اسلامی چندی پیش اعلام کرد ثبت نام تعدادی داوطلبان رشته پزشکی دانشگاه آزاد که قبولی آنها اعلام شده بود لغو شده است. این دانشگاه هفته گذشته در اطلاعیه ای به آن دسته از داوطلبانی که ثبت نام آنها را «کان لم یکن » محسوب کرده بود، اعلام کرد می توانند بر اساس جدول منتشره در روی سایت این دانشگاه نسبت به انتخاب رشته مجدد اقدام کنند.»

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای مشمولان بازمانده از تحصیل دانشگاه آزاد برای سربازی اقدام کنند

  • m
    mm
    ۲ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۳۵
    بچه ها به نظرتون برج ۱۲ بفرستم یا برج ۱۰ دفترچه رو
    • y
      yasin
      ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۰
      ی جوری بفرست آموزشیت یا عید بیفته توش، یا ماه رمضون، مخصوصا اگه سپاهی رمضون خیلی جوابه، هتل میشه. وقتی میری پلیس +10 وایسا ببین کسایی که درخواست میدن چندم بهشون نوبت میده.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ