اعلام شرایط آزمون استخدامی فراگیر در قالب طرح شهید همدانی به زودی

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: این استان مجوز جذب ۳۰ نفر را در قالب طرح شهید همدانی دارد.

ناهید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای طرح استخدامی شهید همدانی، اظهار کرد: براساس بند «ج» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور سازمان اداری و استخدامی در ۹ نامه به برخی وزارتخانه و سازمان‌ها، اجازه جذب نیروی پیمانی داده است.

وی با بیان اینکه جذب نیروها در قالب طرح شهید همدانی و به‌صورت پیمانی خواهد بود، افزود: این طرح به مدت یک سال از تاریخ صدور، فرصت اجرا و جذب دارد و جذب نیروها با آزمون‌های جامع فراگیر استخدامی و تحت نظر سازمان اداری و استخدامی خواهد بود.

او ادامه داد: سازمان‌های بنیاد شهید در سراسر کشور اجازه جذب ۲۰۰ نفر نیروی پیمانی را دارند که سهمیه استان زنجان ۶ نفر است. ۹ نفر نیز از سهمیه ۶۰۰ نفری بانک کشاورزی به استان زنجان اختصاص دارد و از ۱۹ سهمیه استخدامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک نفر در این استان جذب خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه استان زنجان در مجموع ۳۰ نفر سهمیه جذب دارد، اظهار کرد: در این طرح هشت نفر در اداره‌ کل راه و شهرسازی، ۲ نفر در بانک مسکن و چهار نفر در بانک ملی جذب خواهند شد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه در قالب طرح شهید همدانی ۲۵۹۷ نفر جذب می‌شوند، افزود: استان زنجان سهمیه جذبی در انتقال خون، اداره‌ کل ثبت اسناد و املاک، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ندارد.

او اضافه کرد: اطلاعات دقیق درباره شرایط عمومی و تخصصی آزمون در فراخوانی به اطلاع مردم خواهد رسید.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ