فاصله ۶۷ درصدی بین حقوق بازنشستگان و تورم در ابتدای دولت یازدهم

۳ نظر
خبرگزاری ایرنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در شروع به کار دولت یازدهم، فاصله بین حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران با نرخ تورم ۶۷ درصد بود که در سه سال گذشته حداقل دستمزد بازنشستگان به ترتیب ۲۵ ، ۱۷ و ۱۴ درصد افزایش یافت. به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، علی ربیعی روز سه شنبه در مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در پارک آب و آتش گفت: دولت یازدهم سالانه به شکل پلکانی حداقل دستمزد کارگران بازنشسته را افزایش داد و بیمه را به سمتی برد که بتوانیم سالمندی را پوشش دهیم. ربیعی به اجرای طرحی با مشارکت کم اما با پوشش کامل برای بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره و تاکید کرد: بیمه ها را به سمتی می بریم که بتوانیم دوران سالمندی را پوشش دهیم. در این مراسم از چند تن از کارگران بازنشسته تقدیر شد. به گزارش ایرنا، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز امروز اعلام کرد، با هماهنگی انجام شده با بانک صادرات کشور، ۲۵۰ بازنشسته این صندوق تا سه هفته آینده، وام قرض الحسنه ۳۰ میلیون ریالی دریافت می کنند. وی گفت: با وجود سازماندهی صندوق بازنشستگی کشوری اما همچنان مشکلاتی در حوزه بازنشستگان وجود دارد که امیدواریم با درایت مسئولان دولتی رفع شود.

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای فاصله ۶۷ درصدی بین حقوق بازنشستگان و تورم در ابتدای دولت یازدهم

  • م
    متین
    ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۷
    چه فرقی بین هزینه بازنشستگان با شاغلین وجود دارد که در سه سال گذشته حقوق شاغلین فرهنگی 85درصد اما بازنشستگان حداگثر برخی 25 درصد افزایش داشته اند حق ما به حساب چه کسانی واریز میشود.
    • ا
      الیاس
      ۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰
      سلام من وقتی که استخدام شدم ازپنجم هرماه شروع به قرض بود تاسرماه والان که بلزنشسته هستم دیگرکسی برایم قرض نمیدهد
      • ب
        بازنشسته کشوری
        ۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۰
        اتفاقا در دولت شما فاصله بین حقوق شاغلین بازنشستگان افزایش یافت که خیلی مورد اعتراض است وبی احترامی با این قشر است

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ