سهم تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار روستایی شهرستان خوانسار

 از ۱۴میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان سهم تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار روستایی شهرستان خوانسار تنها ۳۹۰میلیون تومان از آن جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار درجلسه کارگروه اشتغال شهرستان گفت: از ۶۸ طرح اشتغال فراگیر روستایی که برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند ۴۵طرح تسهیلات دریافت کرده اند و زمینه اشتغال ۷۴ نفر در حوزه های کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری در روستاها فراهم شده است.
عاطفه کریمی افزود: از ۲۰طرحی نیز که برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در شهر خوانسار به بانک‌ها معرفی شده است، تنها چهار طرح به مبلغ ۱۹۰میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.
وی گفت:یکی از راههای جذب تسهیلات و اعتبارات در شهرستان تشکیل پرونده درسامانه کارا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی kara.mcls.gov.ir است.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار افزود: از ۲۳دستگاه اجرایی شهرستان تنها سه دستگاه جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی در سامانه کارا فعال هستندو ثبت نام کرده اند که ضروری است دستگاه های دیگر نیز در این خصوص اقدام کنند.
کریمی گفت: برابر تاکید مسوولان، به ویژه فرماندار شهرستان متقاضیان تسهیلات اشتغال نباید گرفتار کاغذ بازی بانکی بشوند و بانک‌ها باید تا حد امکان با متقاضیان دریافت تسهیلات مساعدت و همراهی کنند.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ