تعیین میزان تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری ۹۸

جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای بررسی و تعیین میزان تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی عصر امروز برگزار می‌شود.

تعیین میزان تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری ۹۸به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این جلسه با حضور وزرای آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مسئولان و اعضای این شورا به میزبانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزارخواهد شد.

منصور غلامی در این باره در صفحه شخصی اش در فضای مجازی خطاب به دانش آموزان نوشت: درخواست دانش آموزان مبنی بر تعیین تکلیف وضع تاثیر معدل به دستم می‌رسد و به دنبال نتیجه مطلوب برای این موضوع هستم تا آنچه به نفع دانش آموزان است، اجرایی کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: من هم با دغدغه مندی و جدیت دنبال نتیجه مطلوب برای این موضوع هستم تا آنچه به نفع دانش آموزان است اجرایی کنم.

وی گفت: این را بدانید که هیچ مصلحتی به جز آرامش روحی، سربلندی و موفقیت شما برای ما وجود ندارد و به زودی تصمیم نهایی را به اطلاع شما عزیزان خواهم رساند.

براساس آخرین مصوبات این شورا میزان اعمال تاثیر سوابق تحصیلی حداکثر ۳۰ درصد اعلام شد که ۲۰ درصد با تاثیر قطعی و ۱۰ درصد با تاثیر مثبت خواهد بود که با پیشنهاد کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس قرار است در جلسه امروز شورای سنجش و پذیرش دانشجو این موضوع دوباره تصمیم گیری و تعیین تکلیف شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ