افزایش وام بازنشستگان از اول مهر ماه

۲ نظر

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور گفت : از اول مهر ماه وام۴ میلیون تومانی بازنشستگان به ۵ میلیون تومان افزایش داده می شود.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جمشید تقی زاده مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در جمع روئسای کانون های بازنشستگی استان سمنان با اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی واحد بازنشستگان در کشور گفت : کانون های بازنشستگی در جمع آوری اطلاعات بازنشستگان در ایجاد این بانک اطلاعاتی باید همکاری داشته باشند .

وی با مهم دانستن جایگاه کانون های بازنشستگی در استان ها افزود: کانون ها بید جایگاه و خواستگاه بیان مشکلات بازنشستگان در استان ها باشد .

تقی زاده تصریح کرد : در جهت کاهش هزینه های درمانی بازنشستگان به دنبال ایجاد پرونده الکترونیکی بازنشستگان هستیم .
وی افزود : با رایزنی های انجام شده با مجلس به دنبال ایجاد فراکسیون بازنشستگان در مجلس هستیم .

جمشید تقی زاده مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به اختصاص حدود ۲ هزار میلیارد تومان وام بازنشستگان در کشور گفت : با کمک بانک صادرات حدود ۲ هزار میلیارد تومان جهت وام بازنشستگان از اول مهر ماه به ۴۰۰ هزار نفر وام ۵ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد تعلق می گیرد .

وی افزود : در بخش سفر نیز از ۱۰۰ هزار نفری که با مبلغ ۶۴۰ هزار تومان خدمات در گذشته دریافت می کردند به ۲۰۰ هزار نفر با مبلغ ۷۶۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و به تمام هتل های جهانگردی دستور تخفیف ۵۰ درصدی برای بازنشستگان را داده ایم .
تقی زاده با اشاره به تدوین بسته بیمه تکمیلی برای بازنشستگان نیز گفت : در جهت ایجاد رفاه بیشتر برای بازنشستگان بسته بیمه تکمیلی برای این افراد در حال تهیه است و از دولت خواسته شده تا در مصوبه ای خدماتی که برای کارمندان ادارات کل داده می شود به بازنشستگان همان سازمان ها نیز داده شود .

وی با اشاره به پیگیری ها در جهت تدوین قانون خدمات کشوری نیز اظهار داشت : قانون خدمات کشوری پیگیری شده و در حال تدوین ست و امروز از کانون ها خواستیم تا خواسته هایشان را به ما منتقل کنند در این خواسته ها در قانون آورده شود و از مشکلات بازنشستگان کاسته شود .

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای افزایش وام بازنشستگان از اول مهر ماه

  • ب
    بازنشسته لشگری
    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۰:۲۲
    خسته نباشید : من فکر کردم منظورتون 50 میلیون تومنه
    • م
      محمد
      ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۲۳:۰۵
      با سلام ببخشید ایا به مستمری گیران هم وام‌میدن یا فقط بازنشستگان کشوری ؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ