اطلاعیه ثبت نام آزمون ارشد امروز منتشر می شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از زمان آغاز ثبت نام برای کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ها و مراکز آموزش کشور خبر داد و گفت: فرایند ثبت نام برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد از ۱۶ آذر آغاز می شود و اطلاعیه این آزمون امروز در سامانه سازمان سنجش قرار می گیرد.

حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، افزود: ثبت نام برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته در تمام دانشگاه ها، موسسات آموزشی غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی همچنین بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز جمعه ۱۶ آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و در روز یکشنبه ۲۵ آذرماه ۹۷ پایان می پذیرد.
وی گفت: داوطلبان در دو کد رشته امتحانی شامل یک کد رشته اصلی و یک کد شناور می توانند ثبت نام کنند.
به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته و نخستین مرحله بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنج و شش اردیبهشت ماه ۹۸ در حوزه های امتحانی برگزار می شود.
توکلی در خصوص زمان توزیع کارت شرکت در آزمون اظهار کرد: کارت ورود به جلسه داوطلبان از روز دوم اردیبهشت ماه ۹۸ بر روی سامانه سازمان سنجش قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: برای داوطلبانی که متقاضی دو کد رشته امتحانی هستند، برابر ضوابط دو کارت شرکت در آزمون صادر می شود. پس از برگزاری آزمون و تصحیح نمرات خام، تراز و نمرات کل، برای تمام داوطلبان کارنامه نتایج اولیه آزمون صادر خواهد شد.
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: اطلاعیه سازمان سنجش در مورد ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و بیست و چهارمین المپیماد علمی دانشجویی، امروز یکشنبه ۱۱ آذرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ