اطلاعیه تکمیل ظرفیت دوره ‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

با توجه به درخواست دانشگاه جامع علمی – کاربردی مبنی بر تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از رشته‌های تحصیلی در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۷، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه فوق (اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره مذکورثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند که برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود می‌توانند با مراجعه به لینک جستجوی عنوان مراکز و واحدهای آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی‌–‌کاربردی و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و همچنین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع‌ علمی ‌– ‌کاربردی از رشته‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل نموده و با همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد مربوط از تاریخ ۹۷/۰۷/۳۰ لغایت ۹۷/۰۸/۱۵ به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

۱-کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۶/۳۱ دارای مدرک دیپلم نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله دبیرستان و یا هنرستان) باشند

تبصره: در صورتی که تشکیل کلاس از سوی موسسه محل تحصیل برای نیمسال دوم سال ۱۳۹۷ باشد ثبت‌نام از داوطلبانی که تا پایان نیمسال اول و دی ماه سال ۱۳۹۷ مدرک تحصیلی دیپلم خود را اخذ می‌نمایند، به صورت مشروط و با شروع تحصیل از بهمن‌ماه ۹۷ پس از اخذ و ارائه مدرک مربوط بلامانع است.

۲- کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحدهای آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰.۰۰۰ (دویست و بیست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

۳- هرداوطلب منحصراً مجاز است که یکی از کدرشته محلهای مربوط را متناسب با مدرک دیپلم خود که در جدول شماره ۳ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره فوق مشخص شده است انتخاب نماید.

۴- هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی در یک مرکز و یا واحد آموزشی باشد. بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو موسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف خواهد شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

۵- با توجه به اینکه منحصراً یک بار اجازه ویرایش در درج اطلاعات متقاضیان داده خواهد شد، لذا ضرورت دارد داوطلبان در انتخاب گروه آموزشی، کد رشته‌محل و مرکز مربوط‌ دقت لازم به عمل آورند.

۶- پس از پایان مهلت مقرر در این اطلاعیه، مراکز مجاز به ثبت‌نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی این سازمان برای متقاضیانی که بعد از تاریخ تعیین شده مراجعه نمایند نیز صورت نخواهد پذیرفت.

۷- چنانچه متقاضی قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۷ (مرحله شهریور ماه) قرار گرفته باشد و در مرحله تکمیل ظرفیت (همین مرحله) برای ادامه تحصیل در یکی از مراکز ثبت‌نام نماید، قبولی قبلی وی در شهریورماه سال ۱۳۹۷ لغو خواهد شد.

۸- کلیه متقاضیان«مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

۹- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در موسسه‌ای که به آن مراجعه نموده‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان (بجز موارد تبصره بند ۱ فوق) تا زمان تایید نهایی این سازمان به‌صورت مشروط و هم‌زمان با پذیرفته‌شدگان شهریور ماه خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام:

۱- شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری.

۲- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

۳- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

۴- اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

۵- اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

۶- اصل فرم تاییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

۷- گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)

۸- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد را با توجه به بند ۳-۲ مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات۳و۴ دفترچه راهنمای پذیرش مشخص نماید.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان و یا با شماره‌ تلفن گویای‌: ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.


منبع: سازمان سنجش آموزش کشور

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ