استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان (اطلاعیه جدید)

۸۴۹۴۶ نظر

استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان 

اخبار و استخدام‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه  اخبار و استخدام‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب، به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.

خبر ۲۴ تیر ۱۴۰۲- زمان اعلام نتایج نهایی و کارنامه عملکرد داوطلبان آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان به اطلاع میرسانیم، بدین وسیله به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای مشاغل اپراتوری و کارشناسی سال ۱۴۰۱ می رساند با یاری خداوند متعال ، تاریخ نهایی و کارنامه عملکرد داوطلبان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ شرکت فولاد مبارکه از تاریخ ۱۴۰۲/۴/۲۵ اعلام خواهد شد.
گفتنی است در این مرحله داوطلبانی که در معاینات صنعتی حایز شرایط انجام وظایف شغلی شناخته شده اند به ترتیب بالاترین رتبه نهایی فرد در سهمیه آزمون مجاز به ادامه فرآیند شده اند

شایان ذکر است با توجه به اینکه آزمون برگزار شده جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز سال های آتی فولاد مبارکه است از نفرات مجاز فوق الذکر به تدریج و بر اساس نیاز شرکت ، جهت تکمیل فرآیند جذب دعوت به عمل خواهد آمد

 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  •  اطلاعیه استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۰ بهمن ۱۴۰۱  اعلام شد. با مراجعه به بخش  شرایط عمومی و اختصاصی  آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • برای آمادگی شرکت در جلسه آزمون مصاحبه استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان می‌توانید از «منابع و سوالات مفید مصاحبه » موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

آخرین اخبار استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

زمان آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

زمان آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی ۲۵ آبان الی ۱۰ آذر ۱۴۰۱ است
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی ۲۱ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱ خواهد بود.
  • زمان آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۲۴ و ۲۵ آذر / ۱ و ۲ دی ۱۴۰۱ است.

دریافت کارت آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۲۱ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱
  • زمان برگزاری آزمون: ۲۴ و ۲۵ آذر / ۱ و ۲ دی ۱۴۰۱

لینک دریافت کارت آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای مشاغل اپراتوری و کارشناسی سال ۱۴۰۱ فعال شده است.

دریافت کارت آزمون

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

متقاضیان محترم، آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آذر / ۱و ۲ دی  ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و نتایج آن ۲۷ دی ۱۴۰۱ اعلام شد.

نتایج آزمون

 

مروری بر آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی و از شرکت‌های پیشروی ایرانی است که در زمینه تولید ورق‌های فولادی فعالیت می‌کند. این شرکت هم‌اکنون با تعریف ده‌ها پروژه توسعه کمی و کیفی در گروه بزرگ فولاد مبارکه، ظرفیت اشتغال پایدار صدها نفر را از طریق برگزاری آزمون استخدامی فراهم کرده است. فولاد مبارکه قرار است تعداد زیادی از افراد استخدام کند، از این حیث می‌توان آن را بزرگ‌ترین آزمون استخدامی یک شرکت فعال در صنعت فولاد کشور دانست.
در آگهی استخدام شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ عنوان شده است که تعداد ۱۱۰۳ نفر در گروه‌های شغلی اپراتور با مدرک دیپلم و کارشناس با مدرک لیسانس به استخدام این شرکت درخواهند آمد. برخی از شرایط عمومی مندرج در آگهی استخدام این شرکت عبارتند از: «تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور، عدم سو مصرف مواد اعتیادآور و داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی تا آخرین روز برگزاری آزمون». برای مطالعه کامل شرایط عمومی، اینجا کلیک کنید. سقف محدودیت سنی برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه برای شغل اپراتور ۲۴ سال و برای شغل کارشناس ۲۸ سال است. این شرکت برای دارندگان کارت پایان خدمت و فرزندان ایثارگران و افراد با سابقه کاری، تسهیلاتی برای افزایش سقف محدودیت سنی معین کرده است که برای اطلاع از آن‌ها دفترچه آزمون را از اینجا بخوانید یا به بخش «سوالات متداول»، رجوع کنید.
افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از کسب حد نصاب آزمون استخدامی و بخش مهارت و شایستگی‌های رفتاری به بخش معاینات طب صنعتی و گزینش معرفی می‌شوند. افرادی که در هر یک از این مراحل فاقد شرایط تشخیص داده شوند از فرآیند استخدام حذف می‌شوند. در آگهی استخدام شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ ذکر شده است: «این آزمون برای تامین نیازهای سال‌های آتی شرکت برگزار می‌شود و از این‌رو نفراتی که همه مراحل استخدامی را با موفقیت طی کرده‌اند به تدریج و بر اساس نیاز شرکت برای تشکیل پرونده فراخوانده می‌شوند.
«ای استخدام» برای شما داوطلب گرامی آرزوی موفقیت دارد و پیشنهاد می‌کند «منابع مطالعاتی آزمون» برای قبولی در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه را مطالعه کنید.

 

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه «منابع مطالعاتی آزمون‌های استخدامی»، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی سال مورد نظر کلیک کنید.

 

صفحات استخدامی شرکت‌های فولاد

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۴٬۹۴۶ نظر برای استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان (اطلاعیه جدید)

  • m
    mohamadcs
    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۴
    سلام.بچه هایی که رشته ریاضی آزمون دادن,میخواستم ببینم سوالات تخصصی و عمومی چندتا بودن و سوالات فیزیک و شیمی از آزمایشاتشم بود,
    زبان سخت بود؟
    • م
      محمد
      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۲:۵۱
      سلام داداشای گلم.... ی سوال داشتم افرادی که رشته برق آزمون دادن تعداد سوالات دروس تخصصی چندتا بوده؟؟؟ اگه هم یادتون هس تعداد کل سوالات چندتا بود؟؟؟
      • ع
        علی
        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۴۳
        هی روزگار ما ک بهمن۹۶ رفتیم طب وهیییچ خبری نشد خدایا شکرت
        هرچی قیمت مابود ، قسمت نبوود
        ادامه بیکاری وناامیدی
        • A
          Ashkan
          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۳۸
          ایشالا خبرای خوب بیاد برات
          • م
            مسلم
            ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۳۷
            بچه ها یکی از چشمام 10/10 ویکیش6/10 بنظرتون ردم تو طب
            بهمن 96 طب بودم؟
            بچه هایی که قبول شدید میپرسید برام
            تشکر
            • ع
              عليرضا
              ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۱۲
              داداش نا امید شیطانه هنوز نمیدونی چی در انتظارته به خدا اعتماد کن فقط یه کم فرصت بده فولاد نظم خاصی نداره هنوزم خیلی احتمال داره باهات تماس بگیرن شایدم کار و سرنوشت بهتری در انتظارته ان شاالله از قیمتت بالاتر قسمت میشه . یا علی
            • ا
              احسان
              ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۲۱
              با سلام. میخواستم تشکر کنم از ای استخدام بخاطر کتاب استخدامی کاملشون. به جرات میتونم بگم نزدیک به 90 درصد سوالاتی که موقع گزینش ازم پرسیدن عینا توی کتاب اومده بود طوری که حس میکردم نویسنده همین کتاب روبروم نشسته و داره ازم کتاب رو امتحان می گیره :))
              • م
                محمد امین
                ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۲۲
                سلام آقا احسان. یعنی کتابا برای شما نتیجه داد قطعا؟ قبول شدین کامل؟
                • ا
                  احسان
                  ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۵۷
                  سلام عزیز.
                  من بعد از اینکه ازمون فولاد رو دادم کتاب ای استخدام ارائه شد ولی بهرحال تهیش کردم که در صورت قبولی در آزمون کتبی بتونم برای سایر مراحل استفاده کنم. که خدا رو شکر در مرحله گزینش بسیار مفید بود برام.
                  در مورد قبولی کامل هم والا تمام مراحلی که من داوطلب موظف به انجامشون هستم رو انجام دادم یعنی ازمون کتبی مصاحبه تخصصی کانون ارزیابی طب صنعتی مدارک گواهی عدم سوپیشینه و...، و گزینش رو گذروندم.
                  دیگه منتظر تماس اونها هستم
                  • ج
                    ج
                    ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸
                    سلام آقای احسان آیا بعداز گزینش دیگه باهاتون تماس گرفتن؟
                  • ج
                    ج
                    ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰
                    سلام آقای احسان آیابعداز گزینش دیگه باهاتون تماس گرفتن؟
                    • ا
                      احسان
                      ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶
                      سلام. بعد از انجام گزینش بین ۱ الی ۲ ماه طول میکشه که تماس بگیرن برای کار. یک سری تحقیقات محلی و همچنین استعلام هست که باید انجام بدن و بعد از اون به ترتیب برای شروع بکار تماس میگیرن. دو روز پیش تناس گرفتم با واحد گزینش گفتن که مشکلی نداری و فعلا منتظریم استعلام مدرکت از دانشگاه برامون بیاد.
                      در کل، توی ازمون استخدامی وقتی به مرحله گزینش برسه بعیده کسی رد بشه مگه اینکه طرف خیلی پاسخ های خاصی بده ?
                      • م
                        محمد
                        ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۳۴
                        شما رده اپراتور بودی یا کارشناس؟ و کی دعوت شدید برا مراحل طبتون احسان عزیز؟
                        باتشکراز راهنمایی هات
                        • ا
                          ا.م
                          ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۱۵
                          عزیز دل برادر زیاد هم ناراحت نباش اگر باهات تماس نگرفتن من هم رده کارشناسی بودم همه مراحل را هم رفتم بعد دیدم چه از نظر درامد و حقوق چه از نظر ارتقا و فرصت پیش رفت کاری که از قبل انجام میدادم توی تهران بهتره انصراف دادم و اومدم بیرون تا اونجایی که پرسیدم نفر بعدمم الان تو فولاد مشغول کاره که امیدوارم موفق باشه. کلا اگر با سواد و با استعدادی بچسب بهشون و برو جلو موفقتر خواهی بود.امیدوارم تجربم مفید باشه
                        • ا
                          احسان (به محمد)
                          ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۲۴
                          من اواخر بهمن 96 رفتم برای طب صنعتی. فروردین هم زنگ زدن برای مدارک (پایان خدمت، تحصیلی، شناسنامه، ملی و غیره). وقتی برای تحویل مدارک رفتیم، به یه اتاق شبیه کلاس یا اتاق جلسات راهنمایی شدیم و متصدی به ترتیب اسممون رو میخوند میرفتیم مدارک رو چک میکردن. توی همون اتاق روی بُرد با ماژیک چند تا مورد رو نوشته بودن که باید انجام میدادیم. یکیش گواهی عدم اعتیاد بود (که باید به کلینیک معرفی شده ی خودشون - ابن سینا - میرفتیم)، یکیش گواهی عدم سوء پیشینه (آگاهی)، یکیش استعلام کارت پایان خدمت (نزد پلیس 110) و یکیش هم استعلام مدرک تحصیلی بود (در مورد مدرک تحصیلی برای داوطلبینی که با مدرک دیپلم در آزمون شرکت کردن باید به کافی نت مراجعه کرد و در صورتی که با مدرک دانشگاهی ثبت نام کردید نیازی به این کار نیست و خود شرکت از دانشگاه استعلام رو میگیره).
                          برای هر یک از موارد بالا، یه معرفی نامه از طرف شرکت بهتون میدن که باید به قسمت های مربوطه ارایه بدین. برای گواهی عدم اعتیاد فقط 24 ساعت وقت داشتیم ولی برای بقیه موارد یک هفته فرصت هست.
                          بعد از اتمام این مراحل، بشرط نبود مساله و مانع (اعتیاد، سوپیشینه و غیره)، برای گزینش تماس میگیرن. که این اتفاق معمولا در فاصله بسیار کمی انجام میشه. بعد از گزینش شماره و آدرس چندتا معرف رو میگیرین ازتون برای تحقیقات محلی. معرف ها نباید فامیل باشن!
                          از زمان اتمام گزینش یک الی دو ماه طول میکشه تا زنگ بزنن برای شروع آموزش و کار. من هفته پیش تماس گرفتم گفتن که مشکلی نداری و منتظریم استعلام مدرکت از دانشگاه بیاد.
                          بنده در رده کارشناسی شرکت کردم.
                          موفق باشید ;)
                          • ا
                            احسان (به محمد)
                            ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۲۷
                            آها یادم رفت اینم اضافه کنم که همون روز تحویل مدارک، چند تا فرم هم میدن پر کنین از جمله تعهد کار و چیزای دیگه که خیلی مساله خاصی نیست. در کنار معرفی نامه های سوپیشینه، اعتیاد و غیره، یک فرم هم جهت انجام تعهد محضری و ضامن بهتون میدن که با ضامن پاشین برین محضر و اوکیش بکنین. اونم همراه با گواهی یا رسید عدم سوپیشینه و بقیه موارد میارین برای شرکت
                            • م
                              محمد به احسان
                              ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۰:۳۴
                              تشکر از صحبتاتون برا ماهم دعا کنید برا اون مسعود هم ک صفحه ۱۶۹ حرف زده اونم دعا کنید گناه داره
                              رشته مابرق
                              شمافقط اقا احسان دقیقا رشتتو یادت رفت بگی
                              سپاس فراوان
                              • م
                                محمد
                                ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۲۳
                                تشکر از صحبتاتون برا ماهم دعا کنید برا اون مسعود هم ک صفحه ۱۶۹ حرف زده اونم دعا کنید گناه داره
                                رشته مابرق
                                شمافقط اقا احسان دقیقا رشتتو یادت رفت بگی
                                سپاس فراوان
                            • م
                              محمد
                              ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۰۰
                              سلام به همه دوستان من جز اوناییم که بهمن96 رفتم طب
                              به افرادی زنگ زدن براشروع کار که خب الهی شکر
                              به افرادی زنگ زدن جهت پر کردن فرم وگزینش که خب حتما میرندتاآخراردیبهشت سرکار
                              اماافرادی که جواب طبشون نیومده مثل خودم من خاطرجمعی بهتون بگم که رد شدیم دکتربدالهی گفت بهم.
                              ودیگه چاره ای نیست یادتون باشه که هرچی بود من اومدم اینجا گفتم اما افرادی که قبول شدند دیگ خبری ندادند
                              الهی شکر که دوستانم وسایرجمع به سلامتی وارد عرصه صنعت شدند.
                              التماس دعااز همگی
                              • ح
                                حسام
                                ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳
                                سلام محمد منم مثل شمام تماس گرفتم قسمت نیرو انسانی گفتن هنوز پرونده از قبل عید زیاد هست که به دستشون نرسیده و هرموقع رسید تماس میگیرن همونطور که یه سریا قبل عید همه کاراشون تکمیل شده و هنوز دعوت نشدن برا شروع به کار. ضمنا گفتن اگه مشکل طب داشته باشین هم بهتون اعلام میشه. در کل فکر کنم همه پرونده ها بدون تفکیک رشته ها رو همدیگه مونده هر سری یه تعدادی ازش بر میدارن تماس میگیرن
                                • ع
                                  علي
                                  ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۱۰
                                  برادر من بعد قبولی آزمون کتبی حدود بیست روز بعدش برای مصاحبه دعوت شدم اما بعد اون با اینکه یه سری قبول شدند و به مرحله بعد رفتند با من تماسی نگرفتن خودم زنگ زدم که واضح بهم گفتم توی مصاحبه قبول نشدی خلاصه منم دیگه پیگیر نشدم و رفتم سراغ کار حالا واضح به همتون بگم که زمستون یعنی بعد حدود یک سال ما رو برای طب خواستن و بعد قبولی اون رفتیم برای گزینش.همه اینا رو گفتم که بگم ردی صد در صد وجود نداره و ممکنه بعد شش ماه باهاتون تماس بگیرن امیدتون به خدا باشه. ضمنا یادمون باشه از حکمت و خواست خداوند نمیشه غافل شد چون من توی این یک سال صاحب چیزایی شدم که اگه همون پارسال به فولاد رفته بودم الان هرگز نداشتمشون . در کل باید به خداوند اعتماد کرد
                                  • ح
                                    حسام
                                    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۱۷
                                    آقا محمد شما طب مشکلی داشتی؟ دکترا چیزی گفتن؟
                                • ن
                                  ناشناس
                                  ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۱۶
                                  آقا خواهش میکنم یکی جواب بده کسانی هستند که گزینش شده باشن اما هنوز بابت شروع به کار باهاشون تماس نگرفته باشن؟؟؟؟؟؟
                                  • ع
                                    علیرضا
                                    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۲۱
                                    سلام بله حدود 50نفریم
                                    20نفراز قبل عید
                                    30نفرم بعد عید همه کارشون کردن و منتظر اموزش هستن
                                    • ف
                                      فريد
                                      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۳:۱۰
                                      ممنون برادر از پاسخت
                                      من که جز قبل سالی ها هستم انقدر طولانی شده که برام نگران کننده بود ای کاش حداقل بهمون زمان رو اعلام میکردن
                                  • ن
                                    ناشناس
                                    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۳۲
                                    کد12 هستم
                                    امروز اخرین مرحله طب صنعتی که بادی باکس بودا رفتیم و باید منتظر خبر باشیم برای اعلام گزینش در صورت قبولی...
                                    در ضمن ما نیروهایی بودیم که قبل از عید ز زده بودن بهمون
                                    التماس دعا و آرزوی موفقیت برای همه
                                    • ف
                                      فريد
                                      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۲۵
                                      سلام بچه ها گویا ٢۵ نفر هستیم که آخر بهمن گزینش شدیم و هنوز برای دعوت به کار زنگمون نزدن کسی خبر داره که برنامه اسون چیه
                                      • ن
                                        ناشناس
                                        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶
                                        چه رشته هایی هنوز مشغول به کار نشدن؟
                                        • E
                                          Ebrahin
                                          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲
                                          سلام به همه دوستان،ببخشین فولاد به مهندسا چقدر حقوق میده همین اول کار؟منظورم با مزایا و پاداش ؟دوره آموزشی و بعدش منظورم هست؟
                                          • آ
                                            آرش
                                            ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۳۳
                                            سلام عزیزان کد 12 کسی هست منتظر دعوت به گزینش باشه؟
                                            • ن
                                              ناشناس
                                              ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۳۹
                                              سلام دوستان وقت بخیر
                                              یه خبر خوب واسه دوستانی که طب نرفتن
                                              دیروز یکی از دوستان از واحد استخدام پرسیده بود گفته بودن دوستانی که طب دعوت نشدن از اواسط ماه تا اخر ماه به عنوان جایگزین های ۱۴_۱۵_۱۶فروردین برای طب دعوت میشن...التماس دعا.یاعلی
                                              • ح
                                                حامد
                                                ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۲:۳۵
                                                سلام دوستان کسی هست این چند روز دعوت شده باشه برا گزینش؟
                                                • ا
                                                  احسان
                                                  ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷
                                                  سلام عزیزم. بله من هفته پیش گزینش بودم
                                                  • ح
                                                    حامد
                                                    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۱۰
                                                    میشه کدتونو بفرمائین؟
                                                  • ا
                                                    احسان
                                                    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۴۳
                                                    زبان انگلیسی
                                                  • ن
                                                    ناشناس
                                                    ۲۸ فروردین ۱۳۹۷، ۲۰:۳۹
                                                    سلام دوستان وقتتون بخیر
                                                    ببخشید یه سوال داشتم
                                                    کسایی که۱۴_۱۵_۱۶رفتن طب ریزش طب تا چند وقت دیگه معلوم میشه؟
                                                    اگه لطف کنید جواب بدید ممنون میشم،موفق باشید،التماس دعا،یاعلی
                                                    • ف
                                                      فريد
                                                      ۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۰۶:۵۹
                                                      سلام جواب طب معمولا تا یک ماه بعدش اعلام میشه
                                                      بازم اگه دیروزود شد اصلا نگران نباش فولاد ترتیب خاصی تووی روند استخدامش نداره
                                                      • ک
                                                        کد۱۰
                                                        ۳۱ فروردین ۱۳۹۷، ۲۰:۱۰
                                                        سلام ببخشید ما اسفند رفتیم مصاحبه اما زنگ نزدن واسه طب، به نظرتون امکانش هست این ماه واسه جایگزین ریزش های طب تماس بگیرن؟
                                                    • م
                                                      محمدمهدی
                                                      ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۲۳:۵۹
                                                      برادران عزیز یکی نیست منا راهنمایی کند؟؟؟
                                                      تعداد سوالات آزمون چندتا بود؟؟؟
                                                      سطح سوالات چطوری بود؟؟؟
                                                      راهنمایی کنید دوستان
                                                      • ع
                                                        علیرضا
                                                        ۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴
                                                        اگر تو فکر تعداد سوالی و ... سخت در اشتباهی.
                                                        سوالات در حد کنکور ولی ساده تر .
                                                        تعداد سوالات موقع ثبت نام مشخص میشه
                                                        شما فکرکن کنکور داری بخون واسه کنکور که بهتر نتیجه بگیری.
                                                        ثبت نام تا روز ازمون حدودا یکماه مهلت داری واسه تعداد سوالات
                                                        • م
                                                          محمدمهدی
                                                          ۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۰۴
                                                          مرسی داداش ازراهنماییت.
                                                      • ح
                                                        حسام
                                                        ۲۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸
                                                        سلام بچه ها چرا روند استخدام متوقف شده؟ چرا خبر نمیدن؟
                                                        • ف
                                                          فريد
                                                          ۲۵ فروردین ۱۳۹۷، ۰۶:۳۸
                                                          سلام مگه شما در چه مرحله ای از استخدام هستی
                                                          • ح
                                                            حسام
                                                            ۲۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵
                                                            بهمن طب بودیم دیگه خبر ندادن هنوز
                                                          • م
                                                            محمد
                                                            ۲۵ فروردین ۱۳۹۷، ۲۲:۰۴
                                                            سلام منم عین شما بهمن96 رفتیم طب ولی دیگ خبر نداند
                                                            در کل توکل به خدا
                                                            • (
                                                              (به محمد)
                                                              ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۲۰:۴۵
                                                              من زبان بودم. سوالاتش نسبت به سازمان سنجش راحت تره اما لزوما بمعنای استاندارد بودن نیست. اینم بگم که فولاد کلا سیستم خاص خودش رو داره و لزوما قبولی در ظرفیت های اصلی ازمون کتبی بمعنای تاثیر ۶۰ و ۷۰ درصد نیست. مهم مصاحبه تخصصی و به ویژه ماهر بودن در کانون ارزیابی و مهارته. بسیار حرفه ای کار میکنن. سعی کنین حتما مطالب بازرگانی رو بخونین (اینکوترمز ۲۰۱۰) و نامه نگاری بازرگانی رو کار کنین اینا همه توی مصاحبه به درد میخوره صرف نظر از رشته ای که هستین. دیگه اینکه سوالات ازمون از الگوی خاصی پیروی نمیکرد. اگه بخونین میتونین بزنین سوالات چغری نمیاره. خاطرم هست برای ما ادبیات، اطلاعات عمومی، رایانه، و فکر کنم معارف بود ولی مطمئن نیستم.
                                                              • A
                                                                Ali
                                                                ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۲۲:۱۵
                                                                سلام به همه دوستان ببخشین قبل از عید یا اخیرا کانون ارزیابی برگزار شده؟برای چه رشته هایی؟
                                                              • ا
                                                                احسان
                                                                ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۱۸
                                                                سلام. نگران نباشید. اگه طب مشکلی نداشته باشه قطعا تماس میگیرن باهاتون میگن برای تطبیق مدارک تشریف بیارید دفتر فولاد. اونجا یه سری فرم پر و امضا میکنید و اثر انگشت میزنید. یک سری معرفی نامه بهتون میدن که برین گواهی عدم اعتیاد (درمانگاه ابن سینای اصفهان)، عدم سوپیشینه، استعلام کارت پایان خدمت، تعهدنامه محضری ضامن و یکی دو مورد دیگه رو بیارید. کمتر از یک هفته برای گزینش تماس میگیرن باهاتون. البته اینها بشرطیه که از لحاظ طب صنعتی مشکلی نداشته باشید.
                                                                • ح
                                                                  حسام
                                                                  ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۵۳
                                                                  مرسی آقا احسان لطف کردین
                                                                  • ف
                                                                    فريد
                                                                    ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۰۵
                                                                    داداش من کل مراحل گزینش رو انجام دادم و تعهد محضری هم دادم آخر بهمن . اما هنوز تماس نگرفتن نگرانم
                                                                    • م
                                                                      محمد
                                                                      ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۲۰:۲۰
                                                                      احسان داداش چ کدی بودی؟؟
                                                                      تعداد سوالات آزمون چندتا بود؟؟
                                                                      آسان بود یا سخت؟؟؟؟
                                                                  • م
                                                                    محمد
                                                                    ۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴
                                                                    اینجور که پیداست از دیپلم خیلی نیرو گرفتن، امسالم استخدام بااشه اولویت با لیسانسه هاس..امید ب خدا
                                                                    • ا
                                                                      اکبر
                                                                      ۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷
                                                                      نیروی کارشناسی کم ندارند.
                                                                      نیروی اپراتور کم دارند.
                                                                      • م
                                                                        محمد
                                                                        ۲۴ فروردین ۱۳۹۷، ۰۵:۴۵
                                                                        امید ب خدا، اگه قسمت بااشه برا کار میریم فولادمبارکه
                                                                    • A
                                                                      Ali
                                                                      ۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۵۹
                                                                      البته گفت که فقط از دیپلمه ها بیشتر از ظرفیت دفترچه نیرو گرفته شده ولی برا کارشناسی موافقت نشده که برا کد ۲۱ گفت نفراتمونو جذب کردیم و تموم شده دیگه و آزمون مجدد امسال برگزار خواهد شد
                                                                      • z
                                                                        z
                                                                        ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸
                                                                        سلام علی اقا یعنی امسال ازمون میگیرن؟ چه ماهی باید اقدام کنم؟
                                                                        • A
                                                                          Ali
                                                                          ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸
                                                                          والا من پرسیدم گفتن برج هفت آزمون مجدد برا فولاد،قطعی هست
                                                                          • ا
                                                                            اکبر
                                                                            ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۱۳
                                                                            نه دوست عزیز اگه میخاستند آزمون بگیرند که یه سری ها از ذخیره ها امسال زنگ نمیزدند برند مصاحبه از همون کارشناسی ها منظورم ،چون برگزاری آزمون نیازمند وقت و هزینه زیاد برا شرکت و طبق آزمون های قبلی فولاد حداقل هر سه سال یک بار نیرو میگیره.
                                                                            کارمندای اونجا خیلی نمیشه رو حرفاشون حساب باز کرد.
                                                                            • A
                                                                              Ali
                                                                              ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۰۰
                                                                              سلام منم امیدوارم برگزار نشه چون اینجوری احتمال استخدام شدن من بیش‌تره ولی من بازم فکر میکنم آزمون برگزار میشه،قضیه مربوط به تعداد بالای بازنشستگان هست واین اون قانون سه سال یه بار آزمونو نفس میکنه ضمنا اگه به حرف کارمندانش نشه استناد کرد که به جای دیگه اصلن نمیشه استناد کرد.در ضمن فولاد یه شرکت فوقالعاده ثروتمند و سودده هست اصلن در قید هزینه آزمون و اینا نیست
                                                                              • ا
                                                                                اکبر
                                                                                ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۴۵
                                                                                درسته که فولاد شرکت ثروتمندیه ولی از لحاظ هزینه و مخصوصا زمانی خیلی درگیر میشه.تو این دو سه ماهه به یه سری ها از رتبه های خیلی پرت زنگ زدند برند مصاحبه و طب اگه اینحوری بود که آزمون میگرفت که افراد شایسته تر وارد شوند.
                                                                                • A
                                                                                  Ali
                                                                                  ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۲۲:۰۵
                                                                                  اقای اکبر دوست عزیز بحث آمار بالای بازنشستگان هست ،دیگه کسی نیست اونجا کار کنه مجبورن استخدام کنن،بعدم تا میشده از دیپلمه های اون رتبه های خوبه گرفتن ولی دیگه جا نداره ،برا لیسانسا هم طبق دفترچه گرفتن همون شماره ۳۴۰۲ گفت مجوز ندادن برا لیسانسا بیشتر از دفترچه بگیرن ،قضیه واضح است
                                                                                  • ا
                                                                                    اکبر
                                                                                    ۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۲۵
                                                                                    دوست عزیز درست که بازنشسته زیاد داره ولی به ازای 4 بازنشسته یکی میره سر کار و گرفتن آزمون وقت زیادی ازشون میگیره.من خودم جز کسایی هستم که تمام مراحل استخدام رفتم و در شرف ورود به مجتمع. کارمندای اونجا هر کسی برا هر مرحله ای یه چیزی به ما گفت و هیچ کدوم عملی نشد.یه چیزایی هست که شما نمیدونید.بعید میدونم امسال نیرو بگیره.برا سال دیگه شاید دوباره فراخوان بزنند.
                                                                                    • A
                                                                                      Ali
                                                                                      ۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۴۶
                                                                                      دوست عزیز اقای اکبر،من کد ۲۱ امتحان دادم،۱۵تا میخاستند من رتبه ام نزدیک بوده سه نفر رد شدند یا انصراف دادند من نزدیک بود بم زنگ بزنند اگه آزمون نباشه خیلی احتمال تماس گرفتن با من بیش‌تره برا همین من چند بار زنگ زدم ۳۴۰۱،۳۴۰۲ اینو گفتند ولی منم دوست دارم آزمون نباشه برا شخص من خیلی بهتره چون آزمون بعدی شرط سنی رو رد میکنم،اون مواردی که بود چی هست گفتین من نمی دونم؟ضمنا کد ۲۱وضعیتش چجوری هست ممکنه تماس بگیرند،ممنونم بابت پاسخگویتون
                                                                                      • ا
                                                                                        اکبر
                                                                                        ۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۰۲
                                                                                        دوست عزیز اولا تو کد شما 3 نفر انصراف و ردی داشته
                                                                                        پس اگه میخاستند با شما تماس می گرفتند.
                                                                                        ثانیا فولاد 20 هزار تا نیرو داره اگه هر نفر یکی سفارش کنه ببینید چند نفر میشه. بنابراین در همین حد بدون که کاری به رتبه نداره به چیزای دیگری وابسته است.
                                                                                        • A
                                                                                          Ali
                                                                                          ۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۲۸
                                                                                          بله سه نفر ردی و انصرافی بوده ،ولی من رتبم ۱۹بوده دقیقا نفر بعدی رزرو منم پس قضیه پارتی بازی فکر نکنم موضوعیت داشته باشه حداقل برا من
                                                                                          • ا
                                                                                            اکبر
                                                                                            ۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۲۰:۱۸
                                                                                            تا اونجایی که من در جریانم خیلی از رتبه های عالی در همه ی رشته ها مثل حسابداری و مدیریت و زبان و.... را نگرفته بودند و تو این فراخوان مجدد بهشون گفته بودند بیایید و از آنجا که بیشترین بازنشسته را سال 96 و اوایل 97 داشته بنابراین آزمون های بعدی با تاخیر انجام خواهد شد و تعداد پذیرش شدگان کمتر از آزمون 95 خواهد بود.
                                                                                            • ت
                                                                                              ت
                                                                                              ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۰۴
                                                                                              در رابطه با رشته های مدیریت و زبان هیچ اطلاعی دارید؟آیانیروهاشونو گرفتن یا ممکنه بازهم زنگ بزنن به افراد جدید برای طب؟
                                                                                            • A
                                                                                              Ali
                                                                                              ۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۲۲:۴۹
                                                                                              سلام اکبر اقا مرسی از جواباتون،ببخشین ممکنه کد ۲۱ علاوه بر اون سه نفر ذخیره بیشتر امسال نیرو بگیرند
                                                                                              • ا
                                                                                                اکبر
                                                                                                ۲۵ فروردین ۱۳۹۷، ۰۹:۰۶
                                                                                                دیگه زنگ زدنها تمام شد چون دیگه باید به خیلی از رتبه های پرت زنگ بزنند و این کار نمیکنند. چون پروسه استخدام کسایی که تازه رفتند مصاحبه یه شیش ماهی حداقل طول میکشه و شروع به کارشون میفته برا آخرای سال بنابراین دیگه به کسی زنگ نمیزنند و باید برا سال دیگه منتظر آزمون مجدد بود.
                                                                                                • A
                                                                                                  Ali
                                                                                                  ۲۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۱۳
                                                                                                  سلام تا جایی که من میدونم،جدیدا قبل از عید از کسایی که قبل مهارت رفته بودند(برا دیپلمه ها) بر طب دعوت شده بود،برا لیسانسا این قضیه نبوده،ولی چیزایی که شما میگی یعنی از همون امتحان ۹۵ رتبه های بعدم دعوت کردن برا طب؟درسته؟چه کدهایی؟کد ۲۱هم بوده؟
                                                                                                  • A
                                                                                                    Ali
                                                                                                    ۲۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۴۶
                                                                                                    دوست عزیز من کد مهندسی برق قدرت منظورم هست
                                                                                                    • ا
                                                                                                      اکبر
                                                                                                      ۲۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۰۵
                                                                                                      برا دیپلمه ها یه سری ها از رتبه های بعدی که سال 95 اصلا دعوت به مهارت نشده بودند قبل از عید تماس گرفتند برند مهارت و بعد عید رفتند طب که پروسه استخدام این افراد حداقل 6 ماه زمان میبره.
                                                                                                      در صورتی که قبل عید کسایی که سال 95 رفته بودند مهارت به طب دعوت شدند و همچنین از لیسانسه ها هم از اکثر رشته ها کسایی که سال 95 رفته بودند مصاحبه به طب دعوت شدند و یک سری ها قبل از عید و یک سری ها هم بعد از عید تکمیل پرونده کردند و منتظر شروع کار هستند.
                                                                                                      کلا پروسه استخدام فولاد از مرحله ای که طب میروید خیلی زمان بر از 3 ماه شروع میشه حداقل تا یک سال هم داشتیم.
                                                                                                      کد شما خبر ندارم کسی بوده یا نه ولی اینو میدونم که دیگه به کسی زنگ نمی زنند و احتمالا برا گرفتن نیروی تازه آزمون بگیرند برا سال دیگه.
                                                                                                      امیدوارم موفق باشید دوست عزیز
                                                                                                      • A
                                                                                                        Ali
                                                                                                        ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰
                                                                                                        سلام اکبر آقا مرسی از جواباتون،ببخشین مطمئن هستین لیسانس های که کانون رفته بودن بهشون زنگ زدن همه رشته های؟من فکر کنم سری اول یه سری ریزش وجود داشته که اونا جایگزین ریزشا بوده؟حداقل کد ۲۱سه تا ریزش یا انصرافی داشته؟
                                                                                                        • ا
                                                                                                          اکبر
                                                                                                          ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۴۲
                                                                                                          داداش جایگزین کسایی که طب رفتند مشخص شده خیلی وقت الان 1/5 سال از آزمون میگذره فقط میگم چون بازنشسته زیاد بوده مجبور شدن از ذخیره ها استفاده کنند و قبل عید زنگاشون زدند و یه سری ها بعد عید اومدند تکمیل مدارک و بقیه هم پروسه کاریشون 6 ماه طول میکشه و برای جذب نیروهای جدید آزمون مجدد میگیرند.
                                                                                                      • A
                                                                                                        Ali
                                                                                                        ۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۲۰
                                                                                                        سلام امروز من زنگ زدم فولاد گفتن که قضیه با دعوت از یه سری دیگه از رشته های دیپلم تموم شده و دنبال آزمون محدد هستن برج هفت آزمون مجدد برگزار خواهد شد
                                                                                                        • م
                                                                                                          محمد
                                                                                                          ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۲۹
                                                                                                          انشأالله ک برگزار بشه
                                                                                                          • A
                                                                                                            Ali
                                                                                                            ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۵۵
                                                                                                            بله برگزار میشه چون کارمندشون گفت ولی من ترجیحا خیلی دوست داشتم برگزار نشه تا از آزمون قبلی یعنی خودمون نفر بگیرند
                                                                                                          • م
                                                                                                            محمد
                                                                                                            ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۱۳
                                                                                                            شما دیپلم آزمون میدی یا لیسانس؟؟؟
                                                                                                            چ رشته ای هستی؟؟؟
                                                                                                            • A
                                                                                                              Ali
                                                                                                              ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۲۵
                                                                                                              سال ۹۵امتحان دادم برق قدرت بودم،دیگه نمیتونم امتحان بدم شرط سنی ،امیدوارم امسال آزمون نباشه تا با ما تماس بگیرند
                                                                                                          • م
                                                                                                            محمد
                                                                                                            ۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۴۳
                                                                                                            توصفحات قبلی عرض کردم نظم خاصی نداره
                                                                                                            مثلا ما۱۵بهمن ۹۶رفتیم طب اصن هیچ خبرمون نکردند اصلا کاراشون نظم خاصی نداره هیچ حساب بازنکنید
                                                                                                            هرچی قسمت باشه توکل بخدا
                                                                                                            • ن
                                                                                                              ناشناس
                                                                                                              ۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۰۰:۰۷
                                                                                                              بهم پیشنهاد کار دادن ،اگه برم اونجا نمیتونم هروقت تماس گرفتن یکی دو روزه برگردم چون تو دریا هست و قوانین کارش سخته ،فقط یک هفته از سال رو مرخصی دارن،واسه این پرسیدم چون نمیدونم برم یا منتظر بمونم
                                                                                                              • ن
                                                                                                                ناشناس
                                                                                                                ۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۰۰:۰۷
                                                                                                                عذر خواهی میکنم،یک هفته مشخص از ماه رو مرخصی داره
                                                                                                                • ع
                                                                                                                  علیرضا
                                                                                                                  ۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۵۰
                                                                                                                  خب عزیزم برو رو کشتی حقوقش خیلی خوبه همونجام بمون .

                                                                                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                              ثبت پاسخ