ارتقای کرامت و حل مشکلات معیشتی معلمان دغدغه نمایندگان است

۱ نظر
خبرگزاری مهر: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ارتقای کرامت و منزلت معلمان و حل مشکلات معیشتی فرهنگیان از دغدغه‌های مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی در دبیرستان پسرانه شهید کدخدایی، سال جدید تحصیلی را به دانش‌آموزان تبریک گفت و اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای حرم را گرامی می‌داریم. وی ادامه داد: خوشحالم که در اولین روز از سال تحصیلی جدید، افتخار حضور در مدرسه را داشتم، شما آینده‌سازان کشور هستید که قرار است پیشرفت و تعالی کشور را رقم می‌زنید. عارف با اشاره به لزوم تحقق سند چشم‌انداز بیست ساله کشور گفت: هم‌اکنون ۱۰ سال از اجرای این سند می‌گذرد و در نیمه راه قرار داریم، باید در پایان بیست سال به مقام اول منطقه در تولید علم و دانش، فرهنگ و اشتغال دست یابیم. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم جوانان و نوجوانان برای توسعه کشور و تحقق اهداف سند بیست ساله چشم‌انداز، گفت: جوانان و نوجوانان نقشی مهم در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع‌مقدس داشتند و باید این نقش بدر راستای تحکیم و توسعه انقلاب با جدیت بیشتری دنبال شود. وی تصریح کرد: تحقق شعارهای انقلاب در گروی توسعه فرهنگ و توسعه علم و فناوری است. رئیس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: این مسیر را باید با کمک شما و مربیان سختکوش شما طی کنیم؛ باید تلاش کنیم با حفظ امید و نشاط، گام‌های محکم‌تری برای توسعه کشور برداشته شود. عارف اظهار داشت: جوانان ما نشان دادند اگر اراده کنند، می‌توانند شاخص‌های توسعه علم و فناوری را به سرعت ارتقا دهند. وی توسعه و پیشرفت کشور را در گروی تربیت اسلامی جوانان و ایجاد امید و نشاط در کشور دانست. عارف ادامه داد: تعداد شهدای دانش‌آموز و معلم نشانگر پیشگامی این قشر در عرصه‌های مختلف انقلاب است. نماینده مردم تهران در مجلس در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به مشکلات معیشتی فرهنگیان گفت: ارتقای کرامت و منزلت و توجه به معیشت و مطالبات معلمان از اهداف مهم نمایندگان مجلس است. عارف خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ما با چالش‌های فراوانی روبروست اما مشکلات کشور مجالی برای حل این دغدغه‌ها فراهم نمی‌کند. وی ابراز امیدواری کرد: در شرایط جدید با همکاری دولت و مجلس گام‌های بلندتری برای حل مشکلات معیشتی فرهنگیان برداشته شود. رئیس فراکسیون امید مجلس خطاب به دانش‌آموزان گفت: به عنوان یک معلم به شما توصیه می‌کنم خوب درس بخوانید. معلمان، اعضای خانواده و دولت، علیرغم همه مشکلات، در راستای تامین امکانات لازم جهت تحصیل شما تلاش می‌کنند. عارف از دانش‌آموزان خواست تا از اوقات فراغت‌شان به خوبی استفاده کنند و اظهار داشت: جمهوری اسلامی نیاز به متخصصان متعهد دارد که درد انقلاب را درک کنند و در راستای توسعه کشور گام بردارند. وی در پایان گفت: دانش‌آموزان باید قدرشناس معلمان بوده و درس بخوانند.

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ارتقای کرامت و حل مشکلات معیشتی معلمان دغدغه نمایندگان است

  • ا
    اوس تقی بازنشسته
    ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵
    امیدوارم این داستان روزی فرابرسد برای همیشه ازچهره کشورزدوده شود و درپرداختها قسط وعدالت رعایت شود تاهمه کارکنان دولت اسلامی روی سعادت ورفاه را بچشند ودرپیشگاه خانواده هایشان روسفید شوند و درنتیجه موجبات خشنودی قادرمتعال هم بشود.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ