احتمال تمدید طرح خرید خدمت سربازی در سال ۹۸

۱۱۸ نظر

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در صورتی که طرح فروش خدمت سربازی در بودجه ۹۸ آورده نشود، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع را پیگیری و تمدید مجدد آن را به ستاد کل نیرو‌های مسلح پیشنهاد خواهند کرد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در رابطه با احتمال بازگشت طرح خرید خدمت سربازی در بودجه سال ۹۸ گفت: انتظار داریم طرح فروش خدمت سربازی به مشمولان غائب در بودجه امسال هم مانند سال گذشته دیده شود.

فروش خدمت سربازی هم به نفع مردم و هم به نفع نیروهای مسلح خواهد بود

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ستاد کل نیروهای مسلح ر خواست می‌کند طرح فروش خدمت سربازی را در بودجه سال آینده آورده شود، چرا که بسیاری از افراد به دلایل مختلف نتوانستند از این طرح استفاده کنند، به نظرم اگر فروش خدمت سربازی تمدید شود هم به نفع نیرو‌های مسلح و هم به نفع مردم خواهد بود.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: افراد زیادی در کشور بیش از ۸ سال غیبت دارند و هم اکنون دارای خانواده، فرزند و شغل هستند و امکان خدمت سربازی را ندارند، از طرفی به دلیل عدم ثبت معاملات در دفتر ثبت اسناد بلاتکلیف هستند. بنابر این از نیرو‌های مسلح درخواست داریم این طرح را همانند سال گذشته به اجرا در بیاورد.

نقوی حسینی خاطر نشان کرد: متاسفانه تاکنون جدول بودجه را مشاهده نکردام، اما در صورتی که در بودجه سال ۹۸ به آن اشاره نشده باشد، در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بررسی خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: بنده به عنوان یک عضو کمیسیون با این موضوع کاملا موافق هستم و اجرای آن را ضروری می‌دانم، اما باید در کمیسیون به صورت کامل بررسی شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۱۸ نظر برای احتمال تمدید طرح خرید خدمت سربازی در سال ۹۸

  • س
    ساسان
    ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۵
    باید طرح فروش خدمتتو بزارن اینکه هیچ راهی نباشه جز رفتن به خدمت درست نیست اولا و ثانیا این طرح فروش خدمت به نفع همه جوون هاست حتی با این کار میتونن حقوق اپنایی که میرن خدمت رو افزتیش بدن فروش خدمت سربازی طرح خوبی بود که یاباید ادامه می یافت یا با طرح بهتری جایگزن میشد اینطور ازدواج جوونا هم راحت تر میشه
    • n
      n
      ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۳۴
      عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس می‌گوید موضوع خرید خدمت سربازی در بودجه سال آینده لحاظ می‌شود.
      محمدعلی پور مختار عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خانه ملت، با اشاره به جزییات لایحه بودجه سال 98، گفت: جریمه ریالی مشولان غیبت خدمت سربازی در لایحه بودجه سال 98 لحاظ نشده است و به نظر می‌رسد این موضوع تا آخر سال جاری اجرایی می‌شود.
      نظر اکثریت مجلس این است که مجدد خرید خدمت به قانون بودجه برگردد تا کسانی که نتوانستند در سامانه مربوطه ثبت نام کننده فرصت را داشته باشند.
      عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ظاهرا عدم تکرار این بند از قانون بودجه در لایحه بودجه سال 98 درخواست ناجا یا ستاد کل نیرو‌های مسلح باشد با این حال ممکن است در مجلس این موضوع مجدد در قانون لحاظ شود.
      نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه عده زیادی نیاز به این قانون دارند، بیان داشت: از آنجایی که تعداد زیادی امکان تامین مالی برای پرداخت جریمه را نداشتند، ما حتما بازگشت این بند به قانون بودجه اسل 98 را می‌دهیم تا مشکل این بخش از جامعه بر طرف شود.
      وی تاکید کرد: نظر اکثریت مجلس این است که مجدد خرید خدمت به قانون بودجه برگردد تا کسانی که نتوانستند در سامانه مربوطه ثبت نام کننده فرصت را داشته باشند.
      پورمختار در ادامه گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه دولت به درآمد ناشی از جریمه ریالی مشمولان غیبت نیاز دارد، گفت: در خصوص خدمت سربازی ستاد کل نیرو‌های مسلح تصمیم گیری می‌کند ممکن است موضوعی بین دولت و ستاد کل باشد با این حال مجلس می‌تواند خرید خدمت را به قانون برگرداند.
      عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال تغییرات در رویه قانون خرید خدمت، بیان داشت: ممکن است اعداد و ارقام را در قانون خرید خدمت تغییر دهیم تا هم مشکل افرادی که مشمول غایب بودند حل شود و پرداخت داشته باشند و هم بخشی از بودجه کشور تامین شود.
      • م
        مسلم
        ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۲۵
        و یه خبر بهتر به احتمال 99 درصد خرید خدمت در سال 98 برمیگرده اما قیمت ها یه مقدار متفاوت میشه معلوم
        نیست کم بشه یا زیاد ولی اکثر نمایندگان خواهان برگشت طرح هستن
        • م
          مجتبی
          ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۴۰
          فک‌نکنم زیاد گرون کنن چون طرح میگن باز شکست خورده😂 خخخ اما در کل زیاد گرونم‌کسی قدرت خرید نداره تو وضع اقتصادی کشور فک کنم با همین قیمت ها مصوب شه انشالله
          • چ
            چشم انتظار
            ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۲۳
            سلام دوستان مطمئن باشید اگه خرید سربازی سال 98 تصویب بشه اگه قیمتها رو پایین نیارن و 70 درصد خرید خدمت فرزندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اجرا نشه کسی سراغ خرید نمیره از مسولین محترم خواهش دارم یه فکری به حال بچه های تحت پوشش کمیته و بهزیستی کنن چون الان یه سال هست امیدمون به این سایت و خبرهای خوش هست
          • م
            ماهان
            ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۴۶
            انشالله تمدید بشه خدایا.

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ