ای استخدام: اجرای مرحله اصلی نظام رتبه‌بندی در سال آینده

۱ نظر
خبرگزاری ایلنا: به گزارش ایلنا، سیدمحمد بطحایی با اشاره به استمرار اجرای نظام رتبه بندی در سال آینده گفت: مرحله مقدماتی نظام رتبه بندی در سال ۹۴ اجرا شد، اما مرحله اصلی رتبه‌بندی که استقرار نظام سنجش صلاحیت‌ها خواهد بود در دست طراحی و برنامه ریزی است که امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری نظام نامه آن ابلاغ شود. وی افزود: به واسطه اجرای بخشی از نظام رتبه بندی در سال ۹۴ و اعمال آن در حقوق و مزایا، علی الاصول در بودجه ۹۵ سهم مربوط دیده شده است، بنابراین از حیث استمرار رتبه بندی در سال آینده مشکلی نداریم.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ای استخدام: اجرای مرحله اصلی نظام رتبه‌بندی در سال آینده

  • ا
    ادریس
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۰۸
    آیا برای افزایش حقوق سایر کارکنان دولت نیز این قدر شرط می گذارند؟ آیا افزایش حقوق سایر کارکنان مثل کارمندان بانک ها را هم در بوق وکرنا می کنند تا آبروی آنها را بریزند؟ یا نه فقط معلم ها بی آبرو هستند؟ اگر کشور ما پیشرفت واقعی ندارد برای این است که برای آموزش و پرورش در آن بخلاف اینکه بزرگترین وزارت خانه دولت است کمترین بها را دارد. آیا من معلم که برای یک طرح درس باید 2 ساعت وقت بگذارم توان و وقتی برای مطالعه و افزایش دانش می ماند؟ حالا بگذریم بسیاری از معلمان ما شغل دوم و... دارند.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ