آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ‌ای فارس برای مهارت آموزی به سربازان وظیفه

کیائی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ‌ای فارس برای ارائه آموزش ‌های مهارتی به جامعه سربازان وظیفه آماده همکاری با نیروی انتظامی استان است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز ، «رهام کیائی»، امروز (سه شنبه ۱۹ بهمن) در نشست تخصصی با معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی فارس که با هدف تقویت اثربخشی آموزش های مهارتی سربازان وظیفه برگزار شد، گفت: آموزش ‌های مهارتی به سربازان وظیفه و جامعه بزرگ نیروهای مسلح کشور مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ‌ای فارس با تسلیت شهادت مظلومانه شهید مدافع امنیت، شهید «علی اکبر رنجبر» افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ‌ای فارس برای ارائه آموزش ‌های مهارتی به جامعه سربازان وظیفه آماده همکاری با نیروی انتظامی استان است و این آموزش ها باید از تنوع و جذابیت لازم و انگیزه بخشی کافی برخوردار باشند.
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات استانی مهارت میان دانش‌ آموختگان مهارتی نیروهای مسلح فارس، فرصت مناسبی برای ایجاد یک رقابت سالم و اثربخش است و استان فارس با برگزاری اولین دوره از این مسابقات می تواند یک مدل موفق به کشور ارائه کند.
«محمودی»، معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی استان فارس نیز در این نشست بر تعمیم آموزش های فنی حرفه ای فارس به خانواده کادر نیروی انتظامی استان در بخش دولتی و خصوصی تاکید کرد و معرفی سربازان وظیفه به آموزشگاه های آزاد فارس برای دریافت آموزش های متنوع تر و تسهیل گری در این حوزه را زمینه‌ معطوف به اشتغال بیشتر دانست.
خاطر نشان می شود در این نشست لوح تقدیر سردار «رهام بخش حبیبی»، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس اهدا شد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ