آغاز مراحل تکمیلی آزمون استخدام مناطق نفت‌خیز جنوب از ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲

۶ نظر

تعداد ۳۳۹ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ۱۴۰۲ وزارت نفت مربوط به شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است
ابوالقاسم حبیبی پور در خصوص نحوه انجام مصاحبه های استخدامی در بزرگترین شرکت‌ تولید کننده نفت ایران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش نفت آنلاین، سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: مراحل تکمیلی آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۲۱ مرداد الی ۶ شهریور سال جاری با انجام دو پنل مصاحبه فنی /تخصصی و روانشناختی آغاز و اجرا خواهد شد.

ابوالقاسم حبیبی پور در ادامه اظهار داشت: تعداد ۳۳۹ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اخیر مربوط به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بوده که در مصاحبه مذکور مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه اذعان کرد: تمهیدات لازم جهت انجام منصفانه و عادلانه این مصاحبه ها اندیشیده شده است و قطعا براساس شاخص های مورد نظر ارزیابی ها صورت خواهد گرفت و به تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مربوطه اطمینان داده میشود حقی از احدی ضایع نخواهد شد و نظارت کامل صورت خواهد گرفت.

ایشان در ادامه با اعلام اینکه مصاحبه کنندگان از افراد مورد اعتماد ، متخصص و متعهد بوده و طی فرآیند مشخص و براساس معیارهای استاندارد انتخاب شده و تاکیدات لازم برای اجرای عادلانه و صحیح مصاحبه ها به ایشان اعلام شده است گفت: سلامت اجرای پنل های مصاحبه ها و انتخاب افراد شایسته دارای اهمیت بالایی بود و در اولویت قرار دارد و بدون شک تمامی مصاحبه شوندگان در شرایط برابر و مشابه مصاحبه خواهند شد .

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان گفت: به عزیزان مصاحبه شونده توصیه میشود با اطمینان خاطر و آمادگی کامل و حفظ آرامش در زمان و مکان تعیین شده که به اطلاع ایشان رسیده است شرکت نمایند و تمامی تمرکز خود را صرفا برای انجام مصاحبه معطوف نمایند چون هیچ مصاحبه کننده ای تا لحظه ی مصاحبه از اینکه با چه کسی مصاحبه می‌کند مطلع نیست و پکیج مصاحبه بصورت مهر و موم شده در همان لحظه تحویل ایشان داده خواهد شد.

منبع : نفت آنلاین

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای آغاز مراحل تکمیلی آزمون استخدام مناطق نفت‌خیز جنوب از ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲

  • ر
    رشید سوادیان جو
    ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۱۷
    با سلام
    نتایج کی اعلام میشه
    • م
      محمد
      ۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۷
      اواخر شهریور اوایل مهرماه
      • س
        سعید
        ۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۰۰:۴۸
        اوایل مهر مگه نگذشته؟
    • ع
      عباس
      ۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
      سلام خسته نباشید
      من که ساکن استان اصفهان شهرستان لنجان شهر زرین شهر هستم چجور باید اقدام واسه مصاحبه انجام بدم
      • ع
        عقیل معاوی
        ۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۰۰:۱۹
        سلام مصاحبه من 11 شهریور ماه تهران میباشد .شما چطور میگید تا 6 شهریور؟؟
        • E
          Ever Green
          ۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۴۶
          سلام
          منظورشون مصاحبه مناطق نفت خیز جنوب هست، مصاحبه سایر بخش‌ها مثل شرکت گاز، انتقال گاز و غیره تا 20 شهریور ادامه داره
          مصاحبه بنده هم 11 شهریور هست، ولی دقیقا نمیدونم مدارکم رو قبول کنن یا خیر؟ شرط حداکثر سن 40 رو ندارم و موقع ثبت نام 41 سال بودم
          امیدورام ایراد نگیرن

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ