۷۰ درصد فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای جذب بازار کار می شوند

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای گناباد گفت:۷۰ درصد فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای با وجود شرایط نامناسب اقتصادی جذب بازار کار می شوند.

ابراهیم پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وظیفه ما تربیت نیروهای تکنسین است که نیازهای فنی جامعه را برطرف کند و در این راستا دانشکده فنی و حرفه ای گناباد با ۴۵۰ دانشجو در ۵ رشته کاردانی و ۴رشته کارشناسی فعالیت دارد.
وی افزود:یکی از مشکلات نبود ردیف بودجه برای دانشکده ها می باشد و فقط در کشور یک ردیف بودجه وجود دارد که بعد تقسیم می شود.
پارسا خاطرنشان کرد: مجوز جذب دانشجوی دختر برای گناباد صادر شده و از بهمن ماه کلاس ها شروع خواهد شد.از آنجایی که هنرستان ها خروجی نداشته میزان ورودی کم شده از سویی دانشجویان ورودی فنی و حرفه ای فارغ التحصیلان هنرستان می باشند.
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای گناباد عنوان کرد: در شرایط بعد اشتغال که روبه رو هستیم ۷۰ درصد فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای جذب بازار کار می شوند.
پارسا بیان کرد: بیش از ۵ هزار متربع فضای آموزشی و فرهنگی در این دانشکده وجود دارد و به ازای هر دانشجو ۱۳ مترمربع فضا داریم. در سال ۹۶ بیش از ۷۰۰ میلیون تومان عمرانی و تجهیزات هزینه شده و در سال جاری نیز زمین چمن مصنوعی دانشکده افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فنی و حرفه ای اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ