کمبود ۱۴ هزار نیروی انسانی در آموزش اصفهان

۳ نظر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: منابع انسانی در این استان با کمبود ۱۴ هزار نفری روبرو است که برای سال آینده باید تامین شود.

سید محمد میرپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: برای جلوگیری از چالش کمبود نیرو در سال جاری راهکارهایی مثل حق التدریس نیروهای رسمی، استخدام های جدید، دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان، سرباز معلم، نیروهای خرید خدمات آموزشی و برون سپاری بهره گیری شد.

وی افزود: یکی از عامل های کمبود نیرو و فضای آموزشی، اجرای پایه دوازدهم برای نخستین دوره در هنرستان ها بود که با استفاده از برون سپاری و ظرفیت دانشگاه های علمی کاربردی و آزاد اسلامی این مشکل نیز برطرف شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: سهم استان اصفهان از آخرین آزمون استخدامی فقط ۹۰۰ نفر بود که با توجه به رقم کمبود معلم امیدواریم این سهمیه افزایش پیدا کند و سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش نگاه دیگری به استان اصفهان داشته باشند.

میرپور گفت: فعالیت کارگروه برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی سال آینده آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری به راهکارهایی برسیم که مهر ۹۸ بدون چالش کسری معلم باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای کمبود ۱۴ هزار نیروی انسانی در آموزش اصفهان

  • م
    محسن
    ۸ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱
    بابا سونامی کمبود معلم اومده دیگه یه تکمیل ظرفیت بزارین تو رو خدا
    • ز
      زهرا
      ۷ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۲۴
      با این همه کمبود معلم چرا تکمیل ظرفیت ها رو نمیخوایی
      • ح
        حمید
        ۵ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴
        این همه کمبود معلم دارند یک تکمیل ظرفیت خشک و خالی برگزار نمیکنن.حتما باید سونامی نبود معلم پیش بیاد.که اومده از الان باید بفکر باشند

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ