کمبود حدود ۱۳ هزار معلم در استان اصفهان

۲ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به کمبود حدود ۱۳ هزار معلم و سایر نیروها ، بر برون سپاری برخی امور و بهره گیری از همکاران بازنشسته و نیروهای خرید خدماتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی اکبر کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان روز شنبه در حاشیه بازدید از چند طرح آموزشی شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت : برای جلوگیری از چالش کمبود حدود ۱۳ هزار معلم و سایر نیروها در سطح استان تلاش می کنیم از همکاران بازنشسته، نیروهای خرید خدماتی و برون سپاری بهره گیری شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین بار هنرستان ها در پایه دوازدهم (دیلپم) سه ساله می شوند گفت: این اقدام عامل کمبود فضای آموزشی خواهدشد که با استفاده از برون سپاری و ظرفیت دانشگاه های علمی کاربردی و آزاد اسلامی این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ، هم اکنون ۴۰ درصد از مجموع بیش از ۵ هزار واحد آموزشی استان اصفهان تخریبی است که امیدوار هستیم با حمایت نقش خیران همیشه در صحنه و همراه با آموزش و پرورش این مشکل نیز برطرف شود.

کمالی در پایان از بهره برداری ۸۰ واحد آموزشی تا پایان شهریور امسال در این استان خبرداد و گفت: این واحدهای آموزشی با ۵۰۰ کلاس درس توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تحویل آموزش و پرورش اصفهان می شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۲۰ میلیارد تومان برای ساخت این واحدهای آموزشی هزینه شده است گفت: بخش عمده این اعتبارها از سوی خیران مدرسه ساز تامین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان جمعیت دانش آموزی استان رادر ۴۱منطقه و ناحیه آموزش و پرورش افزون بر ۸۶۰ هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: این عده در سه دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم توسط ۵۷ هزار نفر معلم به فراگیری علم مشغول هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای کمبود حدود ۱۳ هزار معلم در استان اصفهان

  • ا
    امینی
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۰:۳۳
    من در اصفهانم....۷ سال سابقه ی تدریس دارم...وکاملا اماده ی همکاری با اموزش و پرورش هستم...واقعا انصاف نیست که از افرادی با تخصص پایین استفاده بشود
    • ز
      زهرا
      ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۵۲
      واقعا چرا از این همه پیام نور که سوادشونم کم نیست استفاده نمی کنن من الان لیسانس ادبیات فارسی دارم از پیام نور ولی به جای اینکه ازمون برگزار کنن فقط دانشجو میگیرن خب تا بیاند 4 سال درسشون رو بخونن که دنیا رو اب برده خب ما پیام نوریا چه کار کنیم ما هم به شغل مقدس انبیا معلمی علاقه داریم پس تکلیف ما چی میشه ؟ به کل چشم هاتون رو روی پیام نوری ها بستینا !!!!!!!!

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ