وجود ۶۰ نوع شغل در روستاهای استان زنجان

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان از وجود ۶۰ نوع شغل در روستاهای استان زنجان خبر داد و گفت: تا پایان سال با ارائه تسهیلات ۴۰ نوع شغل دیگر به روستاهای استان اضافه می‌شود.

علی محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر از وجود ۶۰ نوع شغل در روستاهای استان زنجان خبر داد و گفت: تا پایان سال با ارائه تسهیلات ۴۰ نوع شغل دیگر به روستاهای استان اضافه می‌شود.
وی اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه ما ایجاد اشتغال در مناطق عشایری و روستایی است و در این راستا تسهیلات تخصیص‌یافته که سهم استان زنجان ۲۸۵ میلیارد تومان است که ۲۰۰ میلیارد آن توزیع‌شده و ۱۰۰ میلیارد تومان هم تخصیص‌یافته است.
مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان گفت: این میزان تسهیلات بر اساس شاخص جغرافیایی و جمعیتی توزیع‌شده و اشتغال در این روستاها ایجاد می‌شود و چهار بانک عامل کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید، پست‌بانک و بانک توسعه تعاون است.
محمودی تاکید کرد: بیش از سه هزار طرح از طریق سامانه کار ثبت‌شده و در دستگاه‌ها و کمیته‌های فنی بررسی می‌شود.
وی افزود: این تسهیلات برای مناطق روستایی مرزی طرح‌های تشویقی دارد ولی استان زنجان به دلایل برخورداری روستاها به سایر استان‌ها شاخص‌های توسعه‌ای خوبی دارد.
مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان ابراز کرد: روستاها بهترین محیط برای اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون‌زا هستند و اجرای طرح‌های هادی در روستاهای استان زنجان ادامه دارد.
محمودی افزود: توجه به توسعه اشتغال در روستاها باعث ماندگاری روستاییان در روستاها می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری زنجان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ