تعیین وضعیت استخدامی مهندسان ناظر جهادکشاورزی لرستان

۱ نظر
خبرگزاری ایرنا : جمعی از مهندسان ناظر جهادکشاورزی لرستان صبح چهارشنبه با حضوردر مقابل ساختمان استانداری لرستان، خواستار تعیین تکلیف و ضعیت استخدامی خود شدند.به گزارش ایرنا این عده می گویند که تعداد آنها ۸۰ نفر بوده که از سال ۱۳۷۷ تاکنون به عنوان مهندس ناظر فعالیت کرده اند. آنان عنوان کردند: علیرغم تحمل مشکلات فراوان ، بازرسی های بسیار در اراضی و رفت و آمدها ، تاکنون استخدام نشده اند. این افراد ادعا کردند: کار مصاحبه و گزینش آنان نیز انجام شده و وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده ردیف استخدامی و محل خدمت آنان نیز مشخص شده اما در استان عنوان می شود که به دلیل نبود چارت سازمانی ، امکان استخدام این افراد وجود ندارد. مدیر امور اداری جهاد کشاورزی لرستان در این خصوص به ایرنا گفت: سال گذشته از مجموه ۷۶۴ پرونده استخدامی تشکیل شده، ۶۴۵ نفر بکارگیری شده اند. فتح الله خسروی افزود: برای سالجاری تاکنون هیچگونه مجوزی از وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ نشده و امکان استخدام بدون مجوز وزارتخانه وجود ندارد. به گفته وی ۶۴۵ نفر استخدام شده نیز بر اساس اولویت ها و به طور قانونی بکارگیری شده اند.

برای مشاهده اخبار استخدام وزارت جهاد کشاورزی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای تعیین وضعیت استخدامی مهندسان ناظر جهادکشاورزی لرستان

  • س
    سعید روشن دل
    ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴
    تورا به خدامن3سه ساله در به در دنبال کار میگردم بیکارم سی و سه سالمه متاهلم اصلا درآمد ندارم مدرکمم فوق لیسانس کشاورزی شاخه زراعت است

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ