معافیت از سربازی برای نفرات سوم بازی‌های آسیایی

۵ نظر

جانشین سازمان وظیفه‌ی عمومی ناجا از افزایش دایره‌ شمول افرادی که به دلیل سرباز- قهرمان بودن از معافیت سربازی برخوردار میشوند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه‌ی عمومی ناجا در رابطه با افزایش دایره‌ شمول سرباز قهرمانان اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی تنها نفرات اول در دایره‌ شمول سرباز-قهرمانان قرار می‌گرفتند، اما با توجه به قانونی که در سال ۹۷ ابلاغ شده است علاوه بر نفرات اول، نفرات دوم و سوم نیز مشمول این معافیت می‌شوند.

وی افزود: در بازی‌های جهانی نیز تنها نفرات اول و دوم مشمول این قانون بودند، اما در قوانین جدید نفر سوم نیز در شمول سرباز –قهرمانان قرار می‌گیرد. در بازی‌های المپیک نیز طبق روال سابق نفر اول، دوم و سوم در شمول سرباز-قهرمانان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: نفرات برتر مسابقات جهانی و آسیایی از خدمت سربازی معاف می‌شوند

کریمی گفت: رشته‌ها در هر سه سطح آسیایی، جهانی و المپیک تعریف شده و مشخص است و تنها رشته‌هایی که زیر مجموعه کمیته المپیک هستند در قانون مورد توجه قرار گرفته است و تغییری در تعداد و تنوع رشته‌ها اتفاق نیفتاده است.

جانشین سازمان وظیفه‌ی عمومی ناجا تصریح کرد: این قانون عطف به ماسبق نیز می‌گردد و کسانی که پیش از سال ۹۷، رتبه‌های اول، دوم و سوم را کسب کرده‌اند، می‌توانند از این قانون بهره ببرند و از این معافیت استفاده کنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای معافیت از سربازی برای نفرات سوم بازی‌های آسیایی

  • س
    سپهر
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۰:۰۶
    دوستان سلام من قهرمانی دو و میدانی دانش اموزان جهان دارم و دارم لیسانسمو میگیرم میخواستم بدونم دانش اموزان جهان هم جز معاف شدن سربازی حساب میشه؟
    با تشکر
    • م
      محمد
      ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵
      رفتی بپرسی ببینی معاف میشی یا نه ؟
    • م
      مجتبی
      ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۵۷
      سلام من سرباز فراریم قهرمان جهانی دارم برم معاف میکنن؟؟پدرمم 24 ماه جبهه داره ایا کسری هم بهم میخوره اگه معاف نکنن.؟؟؟؟ جواب دید خواهشا
      • ف
        فرشاد
        ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۲۳
        فقط در صورتی که رشته ورزشی که درش قهرمانی جهان داری "زیر مجموعه کمیته المپیک" باشه، معافی.تماس بگیر کمیته بپرس ببین رشته ت عضو کمیته هست یا نیست.
      • ح
        حسین
        ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۴۰
        بچه ها هنوز ظرفیت اسفند بازه تکمیل نشده؟کسی خبر داره اگه بیشت بهمن برم دفترچه بدم میخورم اسفند یا اردیبهشت

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ