مذاکره برای اجرای طرح جذب نیرو در آموزش و پرورش با روش «۲+۲»

۲۵ نظر

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش از مذاکره برای اجرای طرح جذب نیرو در آموزش و پرورش با روش «۲+۲» خبر داد.

اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش‌ و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به راهکارهای در نظر گرفته شده برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در آینده، اظهار کرد: روش «دیپلم + ۴» امسال با اخذ مجوز جذب ۲۵ هزار نفر، اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: روش دیگر «۲+۲» است که بر اساس آن به سراغ دانشجویان سال‌های سوم و چهارم دانشگاه‌های دولتی می‌رویم؛ به عبارت دیگر دانشجویانی که عملکرد تحصیلی خوبی دارند و علاقه‌مند به شغل معلمی هستند در این طرح قرار می‌گیرند.

چهاربند تصریح کرد: در این طرح، دانش‌جویانی برای شغل معلمی تعهد می‌دهند، دروس مهارت‌های معلمی را در کنار دروس اصلی‌ خودشان، آموزش می‌بینند.

وی اضافه کرد: در صورتی که به توافق با سازمان امور استخدامی برسیم می‌توانیم از بهمن‌ماه، این طرح را اجرا کنیم که البته هم‌اکنون در حال مذاکره هستیم.

به گزارش فارس، اردیبهشت ماه امسال، رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: «برای مهر ۹۷ بر اساس معیارها و شاخص‌ها ۳۰۰ هزار نفر کمبود معلم داریم که برای حل این مشکل به دنبال راه‌حل هستیم».

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۵ نظر برای مذاکره برای اجرای طرح جذب نیرو در آموزش و پرورش با روش «۲+۲»

  • م
    منصوری
    ۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۰:۵۳
    سلام .من به شغل معلمی علاقه مندم و می تونم با بچه ها خیلی خوب ارتباط برقرار کنم. ولی محدودیت سنی که برای استخدام در این شغل وجود داره مانع ثبت نام من هست. اگه امکان داره این محدودیت رو بر دارید
    • ک
      کاوه
      ۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۰۱
      با سلام وخسته نباشید .یه پیشنهاد دارم البته اکه اقای وزیر اینو ببینن .پیشنهادم اینه که بیان از سرباز معلمین سالهای قبل پذیرش کنن چون اکثریت اونا در مناطق محروم و دور افتاده با حقوقی خیلی کم تدریس کردند خودم یکی از اونا هستم چرا ازینا استفاده نمی کنید والله بلا اون سختی که سرباز معلمین کشیده اند هیچ معلمی رسمی تا به حال ندید اقای وزیر اون جا نشستی فکر کردن نمیخاد یه بخش نامه بنویس سرباز معلم ها رو به کار بگیر خدا خیرت میده

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ