مجلس ردیفی در بودجه ۹۹ برای جذب پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه تعیین می‌کند

۱۱ نظر

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس، بابیان‌اینکه قوه قضائیه باید باقی‌مانده بودجه لازم برای استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه سال ۹۶ را از منابع داخلی تامین کند، یادآورشد: مجلس در بودجه ۹۹ ردیفی برای استخدام این افراد تعیین خواهد کرد.

یحیی کمالی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد اعلام خبری از سوی رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه کار جذب ۷۰۰۰ هزار نفری که در آزمون استخدامی سال ۹۶ پذیرفته شدند، آغاز می‌شود، اما یک مقدار زمان می‌برد، گفت: آقای رئیسی به این نکته اشاره کرده که تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه را فراخور بودجه‌ای که در اختیار دارند، جذب می‌کنند، اما به نظر می‌رسد شاید شناسایی افرادی که بیشتر به این کار نیاز دارند و اولویت‌بندی آنها اقدام سختی باشد.

استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه نباید در قالب گروه‌بندی صورت بگیرد

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌‎اکنون دستگاه قضایی باید تدبیری بیندیشد تا بتواند تمام پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه سال ۹۶ را جذب کند و به گونه‌ای اقدام نشود که در قالب گروه‌بندی آنها را استخدام کنند.

وی تصریح کرد: پیش از این قرار بر این شده بود که نشست مشترکی بین مسئولان قوه قضائیه و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در جهت رفع مشکل این افراد برگزار شود، هر چند مشکل بخشی از این افراد در حال رفع شدن است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: انتظار داریم رئیس قوه قضائیه به این موضوع ورود پیدا کرده و برای تامین بودجه باقی‌مانده جهت جذب ۷۲۰۰ نفر پذیرفته‌شدگان این آزمون از طریق استفاده از منابع داخلی دستگاه قضایی اقدام کند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما در چند ماه آینده بودجه سال ۹۹ را تنظیم خواهیم کرد و به طور قطع یکی از مواردی که ردیفی برای آن در بودجه در نظر می‌گیریم، همین موضوع تامین بودجه جذب پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه خواهد بود

 منبع : خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده صفحه استخدام قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۱ نظر برای مجلس ردیفی در بودجه ۹۹ برای جذب پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه تعیین می‌کند

  • س
    سجاد
    ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۱۹
    اولویت بندی همش الکیه من فرزند آزاده با الویت دوم هستم ولی خیلی هارو میشناسم که اولویت بعداز من سرکار هستن
    حالا دولت هم داره سختگیری میکنه شاید فهمیده که حق خیلی ها ممکنه ضایع بشه دوستان عزیز شما ها شاید از دستهای پشت پرده اطلاع نداشته باشیم من که فقط میگم امام زمان(ع) ظهور کنه تا هممون عاقبت بخیربشیم
    • ش
      شریفیان
      ۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۹
      عزیزان به نظرتون الویت عادلانه اینکه جذب ازروی نمرات مکتسبه آزمون استخدامی به اضافه معدل آخرین مدرک تحصیلی باشه سهمیه دارها جدا وآزادها جدا والا این نمیشه که من الویت دارم نفرثانی نه به نظر شما عزیزان الویت رامبناش چیه خبردارین؟
      • ح
        حامد
        ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۱۷
        والله تا جناب نوبخت هست هیچ امیدی به جذب حتی یه نفرهم نیست چون درمصاحبه هیئت دولت که خبرنگاران درمورد 7000پذیرفته شدگان قضائیه سوال کردن با صراحت کفت یه ریال هم تخصیص برای استخدام 7000نفرهیچ یه نفرهم نمی دهیم اما ازسازمان استخدامی مجوز بگیرن من کاری ندارم!!! این امرونهی های آقای نوبخت نشانگر این که قوه قضائیه اصلاجدا ازمجموعه این مملکت نیست اینطور که این آقایون پارچه را می برن ومی دوزن وای به حال ما7000که هیچ یک نفرمون بالاخره بایستی فعلا منتظرانه بشینیم چندروز ریاست محترم قضائیه که جهت جذب فرمودن هفته گذشت !!!!خبری نشد
        • ا
          احسان
          ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱
          سلام دوستان وقت بخیر
          چون ردیف اعتباری مشخص نشده احتمالش صفر هست که استخدامی صورت بگیره،مجلس میگه قوه قضائیه از اعتبارات داخلی خودش برای جذب استفاده کنه. از طرف دیگه رئیس قوه قضائیه با جذب تدریجی موافق هستند اگه تدریجی هم باشه به نظر من بهتره حداقل اگه یک سوم افراد هم باشه.بهتر از اینکه هممون علاف باشیم.
          • ی
            یزد
            ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸
            خداجون خودت رحمی کن به خدا گرفتاریم، خانواده پنج نفره ایم، همه برنامه هامون بهم میریزه. انشالله که هرچه سریعتر همه مشغول بکار بشن.مارادریابید😞
            • م
              متصدی1
              ۹ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۱۵
              خیلی حرفاشون دوپهلو اصلا آدم هیچی نمیفهمه
              • 😊
                😊
                ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۰:۴۳
                واقعا من که بدجور خورد تو ذوقم انقدر قول داره بودن تو این چندروز خبرای خوبی هست واقعا فقط منتظر بودم یکشنبه بیاد خبر زدن حکمارو بشنوم اینو خوندم کلا به هم ریختم
              • 😊
                😊
                ۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۸
                وای خدا چقدر امروز منتظر یه خبر خوب بودم
                • ا
                  امید به خدا
                  ۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۴
                  یعنی چه کسایی قراره استخدام بشن چه کسانی بمونن برای سال99 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. من که کارام خیلی وقته انجام شده خیلی هم احتیاج دارم به این کار . قطعا بچه های دیگه هم مثل من هستن. خدا به همه کمک کنه
                  • ا
                    اصفهان.ابلاغ
                    ۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۵
                    عملا کار رفت برا سال 99
                    • ر
                      روزگار
                      ۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۵
                      سلام. یعنی جذب افراد با استفاده از منابع داخلی قوه خواهد بود و همین امسال جذب میشن؟ یا نه کلا جذب افراد میره برا سال 99 ؟؟

                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                      ثبت پاسخ