فراخوان جذب نیروهای مأمور اداری با ابلاغ رسمی قابل استناد است

۱ نظر
خبرگزاری فارس : معاون نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: فراخوان جذب نیروهای مامور اداری، پس از تصویب و صرفاً با ابلاغ رسمی قابل استناد است. به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، معاون نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: فراخوان جذب نیروهای مامور اداری، پس از تصویب و صرفاً با ابلاغ رسمی قابل استناد است بر اساس مصوبات ساماندهی منابع انسانی دانشگاه در سال ۱۳۹۶ مقرر شده بود پیش­نویش غیرقابل استنادی توسط این معاونت تهیه و پس از بررسی نیازهای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ و تصویب نهایی در هیات رئیسه برای اجرا در سال جاری عملیاتی شود. تاکید می‌شود این پیش­نویس غیر قابل استناد تنها در جهت نظرخواهی کارشناسانه از تعدادی مدیران و کارشناسان دانشگاه در یک گروه تلگرامی به اشتراک گذاشته شده بود و علی‌­رغم تاکید چندباره بر عدم انتشار و غیرقابل استناد بودن آن، انتشار نسبتاً گسترده­‌ای پیدا کرد. بدیهی است پس از قطعی شدن نیازهای سال جاری و بسته به تعداد و تنوع نیازها، فرایند به‌‌گزینی نیروهای مامور پس از توافق با وزارت آموزش و پرورش با تصویب هیات رئیسه و اعلان رسمی آن در حوزه معاونت توسعه منابع و مدیریت و معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت اجرایی خواهد شد.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

   
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای فراخوان جذب نیروهای مأمور اداری با ابلاغ رسمی قابل استناد است

  • س
    ستوده
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۲۲
    سلام فراخوان جذب نیروی مامور از آموزش و پرورش به دانشگاه برای مطالعه دفترچه فراخوان در چه سایت باید مطالعه و شرایطش رو ببینیم . ممنونم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ