خبر برگزاری آزمون استخدام ۹۶۰۰ نفری قوه قضاییه قبل از پایان سال

۱۱۲۲ نظر

نشست معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با خبرنگاران پارلمانی در محل ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه ضمن خیر مقدم و عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اذعان داشت: طی چند سال گذشته که با افزایش قیمت‌ها مواجه شدیم تا حدودی پرسنل قوه قضاییه در واقع دچار عسرت در معیشت اقتصادی خود شدند و لازم بود مدیران در این خصوص اقدام مثبتی انجام دهند تا از فشارها مالی وارده بر پرسنل قوه قضاییه بکاهد.

الفت افزود: در همین راستا در زمان مدیریت حضرت آیت الله رئیسی در قوه قضاییه راهکارهای متعددی از سوی کارشناسان برای ترمیم حقوق پرسنل ارائه و مورد بررسی قرار گرفت. ریاست وقت قوه قضاییه با ژرف‌اندیشی روی پشنهادات کارشناسی شده در جهت رفع دغدغه معیشتی کارکنان دقت‌ نظر داشتند و این مسئله مورد توجه نمایندگان محترم مجلس قرار گرفت و در همین راستا طرحی تهیه و قوه قضاییه با ارائه مستندات کمک کارشناسی نمود تا عقب افتادگی حقوق پرسنل تا حدودی جبران شود.

معاون رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه وضعیت معیشتی کارکنان قوه قضاییه از ویژگی خاصی برخوردار است، گفت: تلاش داریم در این جلسه بخشی از این ویژگی ها را مطرح کنیم تا اهالی رسانه با توان و قدرتی که در قلم دارند اذهان عمومی را مطلع نمایند تا از هر وضعیت تبعیض آمیزی فاصله گرفته و مخاطرات فعالیت در قوه قضاییه را برای مردم محترم بیان کنیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که چرا این طرح به صورت لایحه از سوی قوه قضاییه به مجلس آورده نشده است، عنوان کرد: اصولاً فرایند رسیدن لوایح به مجلس طولانی است و افزایش فشار مالی که همکاران ما در قوه قضاییه متحمل می شوند موجب شد تا این موضوع در قالب طرح در مجلس مطرح شود، کمیسیون اجتماعی مجلس این موضوع را به صورت ویژه و با دقت نظر بررسی کرد و با پیشنهادات و انتقاداتی که بر این موضوع داشتند به این نتیجه رسیدند تا این موضوع به صورت طرح در مجلس بررسی شود.

الفت در پاسخ به سوالی مبنی بر این که قوه قضاییه چند نوع کارمند دارد واین که آیا کارمند بدون قرارداد هم دارد گفت: در قوه قضاییه کارمندان رسمی و پیمانی حضور دارند البته کارمندان کارمعین نیز هستند که تابع قانون کار هستند.

وی ادامه داد: در قوه قضاییه هیچ فردی وجود ندارد که قرارداد نداشته باشد به موجب قانون برنامه ششم قوه قضاییه به صورت سالیانه می توان ۸۰۰ قاضی و ۳ هزار و ۲۰۰ نفر کارمند را جذب کرد تا به امروز ۶ هزار و ۴۰۰ کارمند جذب شده است و تا پایان سال جاری ۹ هزار و ۶۰۰ نفر حق جذب کارمند وجود دارد این افراد از طریق آزمون جذب خواهند شد این آزمون پس از طی مراحل قانونی و به زودی برگزار خواهد شد .

وی در ادامه با بیان این که این طرح برای دولت بار مالی ندارد و منابع آن از خود قوه قضاییه و از سرجمع محل اعتبارات قوه قضاییه تامین می شود گفت: در این طرح ظرف سه سال و ماهانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار به حقوق کارکنان قوه قضاییه اضافه خواهد شد که خود این عدد نیز عدد قابل ملاحظه ای نیست ما در قوه قضاییه همیشه با کمبود نیرو مواجه بوده ایم و البته این افتخار را داریم که بدون هیچ گونه مشاور داخلی و خارجی و نیروهای محدود چه قضات و چه اداری آمار عملکردمان مثبت است و اغلب پرونده هایی وارد دادگستری شده اند بررسی و مختومه شده است.

این مقام عالی قضایی با بیان این که همکاران ما در قوه قضاییه حقوق پایینی دارند اضافه کرد : معدل دریافتی یک کارمند رسمی در قوه قضاییه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار است معدل دریافتی کارکنان پیمانی ۵ میلیون ۳۰۰ هزار و معدل کارکنان قراردادمعین ماهیانه ۵ میلیون و ۱۰۰ است ولی همکاران از دریافت فوق العاده ویژه محروم هستند. ضمناً یک پرداختی نیز به عنوان کارانه برای کار اضافه در نظر گرفته ایم.

الفت با اشاره به این که در حال حاضر ۱۲ هزار قاضی در قوه قضاییه مشغول به خدمت هستند که قریب به ۲ هزار از آنان در ستاد کار می‌کنند، گفت: ۱۰ هزار قاضی با پرونده‌ها مواجهه و در طول سال ۱۵ میلیون حکم و قرار صادر می‌کنند برای این ۱۵ میلیون حکم و قرار باید ۵۰ میلیون دادرسی انجام شود هر حکم حداقل ۳ نوبت دادرسی نیاز دارد این حجم از کار از طاقت همکاران من خارج است و این کار زیاد احتمالاً باعث بروز خطا و ناراحتی مراجعه‌کنندگان می‌شود.

وی افزود: همکاران من کمترین زمان را به تفریح و ورزش و بیشترین زمان را صرف درمان می کنند همکاران من بر اساس قانون شغل دوم ندارند و دچار مشکلات معیشتی هستند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا افزایش حقوق کارکنان ضمانتی برای رفتار بهتر با مراجعان خواهد بود، گفت: اگر ناهنجاری رفتاری یا گفتاری در تشکیلات ما وجود داشته باشد قطعا ناشی از کمبود حقوق نیست و همکاران من با بزرگواری کار خود را انجام دادند و کمبود دریافتی خود را دلیل بدخلقی قرار ندادند.

وی ادامه داد: اگر بدخلقی وجود داشته باشد ناشی از پرکاری طولانی مدت است چراکه ما همه ساله با افزایش پرونده ها و ورودی آن به قوه قضاییه مواجه هستیم که هرکدام از همکاران به جای پنج نفر کار می کنند.

الفت بیان داشت: سالیانه پنج میلیون پرونده وارد قوه قضاییه می شود و زمانی که مراحل مختلف را طی می کند تبدیل به ۱۵ میلیون پرونده می شود و همکاران من باید به آن رسیدگی کنند.

وی در ادامه درباره اینکه چرا قوه قضاییه این موضوع را درقالب لایحه به مجلس ارایه نکرد و اینکه افکار عمومی شائبه لابی کردن نمایندگان با قوه قضاییه را مطرح می کنند گفت: بیان لابی کردن اصطلاح درستی نیست اما باید گفت مسئولان قوه قضاییه کوتاهترین راه را انتخاب کردند چراکه درباره لوایح باید مسیر طولانی طی شود و طبیعی است ما هم به دنبال کوتاهترین راه بودیم.

معاون رییس قوه قضاییه درباره اینکه چه ویژگی در قوه قضاییه و خدماتی که به مردم ارائه می دهد وجود دارد که آن را از سایرین متفاوت می کند گفت: نوع فعالیت قوه قضاییه آن است که در کنار کانون های فساد کار می کند، در واقع افرادی که می خواهند نفوذ غیرقانونی و غیر شرعی داشته باشند فراوان هستند که تلاش می کنند همکاران ما را تحت سیطره خود قرار داده و حکم یا خدمات قضایی مورد انتظارشان را دریافت کنند.

وی ادامه داد: هر پرونده برای افراد خاص ارزش خود را دارد لذا ما معتقدیم کار پر مخاطره است لذا عقل اقتضا می کند این وضعیت ناهنجار را تاجای ممکن اصلاح کرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه بیان داشت: همکاران من رشوه نمی گیرند اما نباید فرد را دچار اضطرار کرد لذا اگر پرسنل تامین باشد ذهنش کمتر درگیر می شود.

وی درباره اخذ نظر شورای نگهبان پیرامون طرح مذکور، گفت: این طرح با اصل ۷۵ قانون اساسی مغایرت ندارد و بار مالی به دولت تحمیل نمی کند لذا در این شرایط نیز شورای نگهبان ایرادی به آن وارد نخواهد کرد.

الفت درباره تعیین تکلیف مدرک دوم مستخدمین و اینکه چرا قوه قضاییه صنفی برای پیگیری طرح مذکور ندارد، گفت: دولت تصمیم به فیلتری در باب اخذ مدرک دوم گرفت و اعلام کرد اگر مدرک دوم بخواهد اعمال شود باید ابتدا با شغل کارمند تناسب داشته باشد و دوم آنکه سازمان باید به این مدرک نیاز داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر پرسنلی اقدام به اخذ مدرک دوم متناسب با شغل کردند و قوه قضاییه هم احتیاج به این مدرک داشت مورد بررسی قرار گرفته و باید نظر دیوان عدالت اداری اخذ شود. اگر دیوان عدالت اداری نیز با این موضوع موافقت کردند و به زودی مدرک دوم را لحاظ خواهیم کرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: قوه قضاییه تلاش می کند به همه تظلمات رسیدگی کند اما با توجه به قانون اصول تشکیلات دادگستری در قوه قضاییه تشکل صنفی شکل نمی‌گیرد چراکه ممنوعیت قانونی دارد.

وی در ادامه با بیان این که تاکید ریاست قوه قضاییه نیز بر این است که هیچ کار شائبه انگیزی در رابطه با حقوق پرسنل قوه قضاییه صورت نگیرد گفت: اقدامات ما بر مبنای قانون است و هیچ کار غیرقانونی نخواهیم کرد پرسنل قوه قضاییه در حال حاضر از مشکلات زیادی معیشتی رنج می برند.

الفت در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که شنیده ها حاکی از این است که یک سری پرداختی های غیرمتعارف و خارج از حقوق در قوه قضاییه وجود دارد گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد و اگر هم یک نمونه وجود داشته باشد آن یک نمونه در تمام روزنامه ها نشر داده شود.

وی اضافه کرد: قضات عالی دیوان عالی کشور ما که دارای سوابقی ۴۰ خدمت هستند نیز وقتی سقف ۳۲ میلیون تومان را بر اساس قانون را پر کرده اند در صورت پرداخت بیشتر از این مبلغ به آنان با توجه به بخشنامه دولت همه این مبالغ از آنان پس گرفته شد و ما هیچ پولی بالاتر از بخشنامه های قانونی و مفاد قانونی پرداخت نمی کنیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در پایان سخنان خود ضمن تشکر از حضور و پیگیری های خبرنگاران پارلمانی درخواست نمود پیرامون موضوع مطرح شده بررسی و روشنگری نمایند. امید است با تصویب طرح مذکور بخشی از مشکلات این قشر حل شود.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه استخدام قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱٬۱۲۲ نظر برای خبر برگزاری آزمون استخدام ۹۶۰۰ نفری قوه قضاییه قبل از پایان سال

  • ح
    حسین
    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۵۹
    از هراستان هر تعدادی ک امتحان دادن یک سوم رو انتخاب میکنن...
    • ح
      حسین
      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۰۳
      اقاپویان وقتی بهت میگم راسته راسته برادرمن
      ما ک دوس نداریم شما رو اذیت کنیم دوستان خبر موثقه باورکنید
      10نفرقبول میشن
      • پ
        پویان
        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۳۶
        الان منظورت که میخوان 10 نفرو بگیرن چیه از میون تمام افرادی گه آزمون دادن میخوان بگیرن یا تو هر شهری چند نفرو بگیرن یکم توضیح بده متوجه بشیم
        • ف
          فاطمه
          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۴۵
          سلام شاید برای قسمتای دیگه جذب شدن نه یگان آخه نوشته بودن قسمت کاردان حراست خالی مونده کسی توی آزمون قوه برای این سمت آزمون نداره چون مدرک اون رشته رو ندارن
          • پ
            پویان
            ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۱۳
            خواهشا توضیح کاملتر و روشنتر ما متوجه بشیم
            • پ
              پویان
              ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۱۹
              الان این موضوع جذب نیرو برای امساله یا سال بعد
            • ح
              حسین
              ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۰۷
              سلام اقا محمد راست میگه من هم پرسیدم همینو گفتن
              • م
                محمد
                ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۳۰
                سلام دوستان عزیرم.. من چن روز پیش شنیدم که شهری که ماها براش رفتیم آزمون همونایی که آزمون دادن رو داره جذب میکنه البته به تعداد اندکی تقریبا ده نفر از اون نفراتی که دعوت کرده بودند.این خبرو من خودم از بچه هایی که باهام بودن شنیدم و بهم زنگ زدم که آیا تماس گرفتن باهات گفتم خیر ولی به بقیه گفته بودند.. ان شاالله که اتفاق خوبی براتون بیفته و باهاتون تماس بگیرن.. منکه خودم دیگه مشغول شدم و دیگه وقت نمیکنم اینجا باشم ولی بهتون بگم شماها هم پیگیر بشین.
                • پ
                  پویان
                  ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶
                  من زنگ زدم تهران سوال کردم گفت اصلا هیچ خبری نیست از کجا این حرفهارو در میارین دروغ نگین
                  • م
                    محمد
                    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۳۰
                    بخدا راست میگم چرا باور نمیکنی من اومدم واضح گفتم بهتون..
                    • پ
                      پویان
                      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۲۶
                      اون طرفی که من ازش سوال کردم تو ستاد تهران آشنامونه میگه اصلا همچین چیزی درست نیست اصلا وجود نداره از کجا این حرفها میاد من خبر ندارم
                • م
                  محسن
                  ۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۰۵
                  برادران استاد امید هست بعد از یکسال میگه همه جذب میشیم اگه همه رو میخواستن جذب کن آزمون چرا گرفتن..هیچ برنامه ندارن برادر بعداز یکسال یکی نگفت زنده هستین یا مرده آزمون دادگستری چقدر زود جوابش اومد چون برنامه داشتن پس بریم به بدبختی خودمون برسیم بهتره ....خداحافظ همه یاعلی
                  • ف
                    فاطمه
                    ۲۳ دی ۱۴۰۱، ۰۸:۲۷
                    منم دلم روشنه بالاخره یه روز جذب میشیم
                    چون امید دیگه ای نیست کارای موقت و خصوصی همون بدبختیه که رفتیم دنبالش
                    باید به یه جایی خودمونو بند کنیم وگرنه نمیشه ادامه داد تو این وضع
                    • م
                      محسن
                      ۲۶ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۳
                      اره این درسته ولی فردا روز آخر بستن بودجه سال بعد ببینم بعدش امید به چه باید داشته باشی
                      • پ
                        پویان
                        ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۰۹:۱۲
                        ازاین بودجه ها 10 دفعه بستن
                        • پ
                          پویان
                          ۲۸ دی ۱۴۰۱، ۰۹:۴۰
                          امسال بدون برنامه بود حتما سال 1402 بودجه تعلق میگیره یه فکری با حالش میکنن دیگه نباید سال بعد بگن بودجه نیست و نداریم
                          • پ
                            پویان
                            ۳۰ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۱۰
                            یعنی یه نفر از شما تهران آشنا درست درمون ندارین ازش سوال کنین که داستان چیه
                        • ب
                          برادران
                          ۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰
                          اصلا تو هیچ ارگانی بدون آزمون جذب نداریم.حتی شده آرمون صوری میگیرن تا با آزمون باشه.
                          • ف
                            فاطمه
                            ۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۳۹
                            جذب بدون آزمون نداریم ولی از شانس ما آزمون بدون جذب داریم😑
                            • م
                              محسن
                              ۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۴۲
                              اره بخدا...دیشب رییس استخدامی کشور در مورد همه شغل ها صحبت کرد بجز آزمون ما معلوم برنامه ی ندارن براش
                          • پ
                            پویان
                            ۹ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۴۹
                            الان یه سوال بودجه دادگستری از یگان حفاظت جدا یا با هم ارتباط داره یعنی هر کدوم بودجه مستقل دارن؟
                            • پ
                              پویان
                              ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۷:۲۳
                              شما کدوم شهر آزمون دادین برای ما خبری نشد
                            • ج
                              جلال
                              ۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵
                              سلام لطفا راهنمایی کنین چطور میتونم استخدام یگان حفاظت قوه قضایه بشم
                              • ف
                                فاطمه
                                ۱۶ دی ۱۴۰۱، ۰۰:۱۶
                                الآن ما استخدام شدیم که دیگه شما رو راهنمایی کنیم 😅
                                • م
                                  محسن
                                  ۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
                                  😂😂😂😂😂
                                  • ب
                                    برادران
                                    ۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۰۶
                                    • پ
                                      پویان
                                      ۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۳۱
                                      الان تکلیف ما چیه برادران جان
                                  • پ
                                    پویان
                                    ۱۶ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۲۷
                                    ما اگه خیلی زرنگ باشیم خودمون الان 2 ساله الاف و پادر هواهستیم تکلیف نداریم بعد بیاییم تورو راهنمایی کنیم که چطور جذب یگان بشی
                                    • ب
                                      برادران
                                      ۲۲ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۰۸
                                      قطعا همه اونایی که آزمون دادند جذب میشوند.
                                      • پ
                                        پویان
                                        ۲۲ دی ۱۴۰۱، ۰۹:۳۲
                                        خوب تا کی انتظار
                                  • س
                                    سجاد
                                    ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۵۶
                                    سلام
                                    یگان حفاظت از قوه قضاییه جداشده خودش سازمانی مستقل شده .اگه نیرو جذب کنن 25هزار نفر نیرو برمیدارن وآزمونه سراسری برگزار میکنن که به شدت نیرو کم دارن انشالله که هرچه سریعتر این کار انجام بشه
                                    • پ
                                      پویان
                                      ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴
                                      الان سازمانی جدا شده به نفع ماشده یا به ضررما الان تکلیف ما که آزمون دادیم چی میشه؟
                                      • ج
                                        جلال
                                        ۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳
                                        سلام و درود..من چطور میتونم استخدام یگان حفاظت بشم.فوق و دیپلم هستم لطفا راهنمای کن داداش
                                      • ح
                                        حسین
                                        ۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲
                                        سلام بچه ها.
                                        به تهران زنگ زدم. گفتن موند سال آینده ببینیم بودجه میدن یا نه!!!!!!!!!!!
                                        • پ
                                          پویان
                                          ۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
                                          الان تکلیف بودجه سال بعد کی معلوم میشه؟ برج چنده؟
                                          • ح
                                            حسین
                                            ۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۹
                                            تکلیف بودجه اکثرا تا برج سه مشخص میشه
                                          • م
                                            محسن
                                            ۱۲ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۱۷
                                            سلام حتما بودجه در نظر میگرن چون لایحه تصویب مجلس شده..به امیدخدا انجام میشه نگران نباشید
                                            • ح
                                              حسین
                                              ۱۲ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۴۸
                                              از کجا می‌دونی آقامحسن ؟
                                              • م
                                                محسن
                                                ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۴۳
                                                ماهم یه خبرهای داشتیم...حالا باز هرچی خدا بخواد..نگران نباش
                                          • ب
                                            برادران
                                            ۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۴۲
                                            اگه قرار بر جذب باشه اول اونایی که آزمون دادن جذب میشن.
                                            • س
                                              سجاد
                                              ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۰۱:۱۲
                                              سلام براداران جان داداشی اون ازمون تموم شد من فامیلم تو مدیریت نیروی انسانی هست .میگه قوه فعلا هیچ دستوری نداده درسته نیرو کم دارن ولی بخوان نیرو بردارن ازمون سراسری انجام میشه
                                              • م
                                                محسن
                                                ۳ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۱۳
                                                اره حتما انشالله همینطوره
                                              • ب
                                                برادران
                                                ۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۲۱
                                                سلام.
                                                حفاطت و اطلاعت قوه قضایه قراره سازمانی مستقل بشه که در اونصورت خیلی بیشتر نیرو جذب خواهند کرد.
                                                اما ماها که سال قبل آزمون دادیم طبق گفته مسئولان میگن که ایشالله تا آخر سال کارتون حل میشع.
                                                ولی باز آدم خیالش راحت نیست.
                                                • س
                                                  سجاد
                                                  ۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۱۳
                                                  سلام من از کارکنان یگان حفاظت شنیدم ک مخوان 25هزارنفر نیرو جذب کنن وازمون سراسری برگزار کنن
                                                  • م
                                                    محسن
                                                    ۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
                                                    یعنی میگی آزمونی که دادیم بعد از یکسال الکی بوده ن بوا ازین خبرا نیست..مطمعنا اگه بخوان جذب کنن از ماهای که آزمون دادیم جذب میکنن نه دوباره یه هزینه میکنن امتحان سراسری بگیرن....
                                                    • س
                                                      سجاد
                                                      ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۰۱:۰۷
                                                      حالا ببین داداش کی گفتم از اون ازمونا زیاددادیم ما
                                                  • پ
                                                    پویان
                                                    ۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۴۶
                                                    من خودم به شخصه که زنگ میزنم سوال میکنم میگن بودجه نداریم و زیاد رو اینکار حساب باز نکنین
                                                  • ف
                                                    فاطمه
                                                    ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۹
                                                    سلام بزرگواران حالتون خوبه؟به چه کاری مشغولید
                                                    ....یه هفته س هر ساعت میام سایتو چک میکنم چندروز دیگه میشه یک سال که آزمون دادیم یاد استرس و هیجان بعد آزمون افتادم هرلحظه منتظر تماس بودیم
                                                    • ع
                                                      علیرضا
                                                      ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۳۴
                                                      سلام فاطمه خانم من فعلا مشغول کاری در یه شرکتی هستم. ما پارسال 30 آبان آزمون دادیم در تبریز و بیشتراز یه سال شده
                                                      • س
                                                        سجاد
                                                        ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۲۲
                                                        سلام تا اخرسال انشالله که دعوت ب کار میشید اخه اصلا نیرو ندارن .ولی من خودم چن بار حضوری رفتم پرسیدم میگن بوجه نیست
                                                        یه نفراز فامیلامون تو یگان حفاظت دادگستری کار میکنه میگفت احتمالا 25هزار نفر مخوان نیرو جذب کنن که مجوزشم گرفتن .ولی گفت نمیدونم کی هست
                                                        • ف
                                                          فاطمه
                                                          ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۳۷
                                                          دیگه خودمونو گول نزنیم هربار گفتیم دو ماه دیگه بعد از عید آخر سال همش گذشت و بازم سر خونه ی اول بودیم این آزمون از اولشم الکی بود همون موقع هم نه جایی اعلام کردن کسی قبول شده یا نه یا گزینش نشدیم هیچی به هیچی
                                                          • م
                                                            محسن
                                                            ۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵
                                                            سلام اره رییس ماهم سوال کرد گفت یا اخرسال یا نهایتش اول سال آینده کارشون انجام میدن
                                                          • ف
                                                            فاطمه
                                                            ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۳۵
                                                            منم تو یه پیش دبستانی مشغول به کارم ولی هنوز چشم امیدم به اینجاس میدونم دیگه شدنی نیست تموم شده ولی متاسفانه دلم هنوز قانع نشده
                                                        • م
                                                          محسن
                                                          ۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۲۱
                                                          اینشاالله به زودی همه میرید سرکار
                                                          • پ
                                                            پویان
                                                            ۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۰۰:۲۰
                                                            مگه قراره خبری بشه شما چیزی شنیدی؟
                                                          • ش
                                                            شبنم
                                                            ۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۴۵
                                                            سلام بچه ها سال داره تموم میشه و همچنان هیچ خبری نشد 😓😓😓😓😓😢😢😢
                                                            • ع
                                                              علیرضا
                                                              ۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۴۷
                                                              سلام بله متاسفانه هیچ خبری نیست. پارسال این موقع ها رفتیم آزمون یکسال گذشته ما هممون منتظر یه جواب
                                                              • ش
                                                                شبنم
                                                                ۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۳۰
                                                                هیچ کی یه آشنا درست درمون تو تهران نداره ازش سوال کنه داستان چیه ؟
                                                                • ش
                                                                  شبنم
                                                                  ۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۱۸
                                                                  سلام شب همگی دوستان بخیر هنوز خبری نشششششددددد؟
                                                                  • ش
                                                                    شبنم
                                                                    ۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۶
                                                                    چرا بچه ها اصلا فعالیت ندارید هیچ خبری نشدهههههههه؟
                                                                    • ف
                                                                      فاطمه
                                                                      ۹ آذر ۱۴۰۱، ۰۰:۴۷
                                                                      سلام
                                                                      چه فعالیتی دیگه همه پذیرفتیم که تموم شده بیخیال شدیم
                                                                • ح
                                                                  حسین
                                                                  ۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۱۶
                                                                  سلام بچه ها .. دیروز با یکی از بچه های یگان حرف میزدم . می‌گفت ما الان حدود 200 نفر در استان به یگان حفاظت دادگستری نیاز شدید دارم هی داریم با تهران مکاتبه میکنیم.. بخاطر بودجه فقط مونده
                                                                  • پ
                                                                    پویان
                                                                    ۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲
                                                                    بچه های یگان نگفتن زمان جذب کیه
                                                                    • ح
                                                                      حسین
                                                                      ۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰
                                                                      والا گفتن دست تهران هست .اونطور گفت که قرار بود خرداد ماه دیگه شروع به کار بزنن که تهران بودجه نداد
                                                                      • پ
                                                                        پویان
                                                                        ۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵
                                                                        ممنون بابت پیگیریتون الان معلوم میشه به نظر شما تا پایان سال ردیف میشه؟ هیچ کسی جواب درستی نمیده؟
                                                                    • پ
                                                                      پویان
                                                                      ۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۱۶
                                                                      زنگ زدم تهران گفت هیچ خبری نیست
                                                                      • پ
                                                                        پویان
                                                                        ۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۲۳
                                                                        من نمیدونم چرا با تهران تماس میگیریم یه نفر جواب درستی بهمون نمیده همش دارن مارو بازی میدن دیگه دارن با اعصاب ما بازی میکنن🤔🤔🤔🤔🤔
                                                                        • س
                                                                          سجاد
                                                                          ۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۲
                                                                          پویان از کدام استان هستی کجا ازمون دادی
                                                                          • پ
                                                                            پویان
                                                                            ۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۴۱
                                                                            سلام از استان گلستان شهر گرگان من از طریق تهران سال 1400 ثبت نام کردم از خود حوزه تهران اقدام کردم
                                                                            • س
                                                                              سجاد
                                                                              ۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۸
                                                                              ازمون هم دادین شما.ازمونتون کدوم استان بود
                                                                        • ف
                                                                          فاطمه
                                                                          ۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۰۰:۲۷
                                                                          سلام دوستان اونطور که شنیدم مخوان ازمون سراسری بزارن
                                                                          کسی هست چنین حرفی شنیده باشه
                                                                          • س
                                                                            سجاد
                                                                            ۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹
                                                                            سلام منم شنیدم ولی کو هروقت میرم میپرسم میگن بوجه نیست
                                                                            • ج
                                                                              جلال
                                                                              ۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱
                                                                              سلام خواهرجان..شما که ثبت نام کردی یگان حفاظت چطور میتونم استخدام بشم ثبت نام کی هس لطفا راهنمایی کنین
                                                                            • ب
                                                                              برادران
                                                                              ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۴۳
                                                                              سلام و وقت بخیر خدمت دوستان
                                                                              موضوع اصلا منتفی نشده و ایشااله تا اخر سال حل میشه اصلا نگران نباشید.
                                                                              • پ
                                                                                پویان
                                                                                ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۰۶
                                                                                یعنی 100% هستش یعنی به امید خدا امسال ردیفه؟
                                                                                • ب
                                                                                  برادران
                                                                                  ۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۰۰:۳۹
                                                                                  صدرصدی در کار نیست.
                                                                                  موضوع منتفی نشده در جریانه به گفته خودشون ایشالله حل میشه
                                                                                  • پ
                                                                                    پویان
                                                                                    ۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۰۱:۲۲
                                                                                    یعنی پس انشاالله امسال جواب قطعی میاد؟
                                                                                    • پ
                                                                                      پویان
                                                                                      ۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۱۳
                                                                                      پس چرا طولانی شده؟
                                                                                • س
                                                                                  سجاد
                                                                                  ۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
                                                                                  سلام امروز رفتم پرسیدم 200نفراز تهران نیرو برمیدارن .فقط مشکل بوجه دارن گفتن انشالله رفع خواهد شدوتمام کسانی ک ازمون دادن دراستانهای مختلف ب توفیق الهی جذب خواهندشدفقط منتظر بودجه هستن بخاطر بودجه امروز فردا میکنن.انشالله که خیره
                                                                                  • آ
                                                                                    آرشام
                                                                                    ۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
                                                                                    ممنون از پیگیری جنابعالی
                                                                                    • آ
                                                                                      آرشام
                                                                                      ۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳
                                                                                      فقط نگفتن مشکل بودجه احیانا کی حل میشه آخه خیلی طولانی شده
                                                                                      • س
                                                                                        سجاد
                                                                                        ۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
                                                                                        سلام داداش گفتن پیگیرن خیلی تلاش میکنن چون نیرو خیلی کمه
                                                                                      • آ
                                                                                        آرشام
                                                                                        ۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۸
                                                                                        سلام بچه ها تهران زنگ زدم گفتن پرونده ها همینطور مثل قبل مونده فعلا هیچ خبری نیست ..‌.
                                                                                        • م
                                                                                          مهدیان
                                                                                          ۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶
                                                                                          چیه دیگه پستی نمیزارین خبری ازتون نیست همه دیگه نامید شدین خبری نشد؟ یعنی واقعا یک نفر آشنا نداره سوال کنه چرا جوابا نمیاد؟
                                                                                        • م
                                                                                          محمد
                                                                                          ۳ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۴۳
                                                                                          چی شده همه کم نقش شدین
                                                                                          • م
                                                                                            مهدی
                                                                                            ۳ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۲۳
                                                                                            والا تو منطقه ما که دادگستری نیروی یگان نداره .همش سرباز هستن.
                                                                                            برنامه شون چیه الله اعلم
                                                                                            • آ
                                                                                              آرشام
                                                                                              ۳ مهر ۱۴۰۱، ۲۳:۱۰
                                                                                              مگه منطقه شما کجاست؟
                                                                                          • ب
                                                                                            برادران
                                                                                            ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۵۵
                                                                                            سلام و وقت بخیر
                                                                                            دوستان شرمنده که اینجا کلی پیام دادید جواب ندادم.
                                                                                            واقعیتش برا من از دادگستری کل زنگ زدن از امور اداری منم فک کردم برا یگان هس.
                                                                                            خلاصه بعد رفتن متوجه شدم که برا آزمون استخدامی قوه که قبلا عید برگزار شد منو خواستن.
                                                                                            من شرمنده همتونم بابت اینکه گفتم خبرهای خوبی تو راهه.
                                                                                            شرمنده ببخشید.
                                                                                            ولی باز دادگستری کل یگان هم پیگیر شدم اصلا کنسلی وجود نداره مشکل اصلی هم بودجه نیست یک چیز دیگس وه حالا بماند.
                                                                                            • م
                                                                                              مهدی
                                                                                              ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۴۲
                                                                                              خدا را شکر خودت خوبی سلامتی
                                                                                              • م
                                                                                                محمد
                                                                                                ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۳۸
                                                                                                پس مشکل از کجاست ولی همه میگن مشکل از بودجه هست به تهران زنگ زدم اینو گفت
                                                                                                • ب
                                                                                                  برادران
                                                                                                  ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۵۹
                                                                                                  مشکل بودجه قابل حله در هر صورت.
                                                                                                  چون به شدت نیرو نیاز دارن.
                                                                                                  مشکل اصلی اینه گه قبل از عید رییس مرکز حفاظت قوه تغیر کرد برا همین رییس جدید فعلا با این طرح موافقت نکرده در تلاش هستند که موافقت کنه. اگه موافقت کنه مشکل مالی هم حل میشه
                                                                                                  • ح
                                                                                                    حسین
                                                                                                    ۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۵۱
                                                                                                    سلام برادران و همه دوستان
                                                                                                    بچه ها من رفتم از تهران پرسیدم کاملا منتفی است . به هیچ وجه به این آزمون امیدوار نباشید
                                                                                                • آ
                                                                                                  آرشام
                                                                                                  ۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
                                                                                                  من از یکی سوال کردم گفت به احتمال 90% جواب تابرج 9 یعنی آذر میاد بازم شاید نشه اون طرف فامیلش تو قسمت اداری دادگستری بود
                                                                                                  • م
                                                                                                    مهدی
                                                                                                    ۳ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۲۰
                                                                                                    ان شالله که خیره
                                                                                                  • پ
                                                                                                    پویان
                                                                                                    ۳ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۰۳
                                                                                                    برادران جان کجایی خبری ازت نیست
                                                                                                    • پ
                                                                                                      پویان
                                                                                                      ۳ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۲۳
                                                                                                      برادران جان خبری ازت نیست
                                                                                                      • پ
                                                                                                        پویان
                                                                                                        ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۵۶
                                                                                                        سلام برادران عزیز خبری نیست خیلی طولانی شد
                                                                                                      • ح
                                                                                                        حسین
                                                                                                        ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷
                                                                                                        سلام بچه ها.. الان با تهران حرف زدم.. میگن ما هم منتظریم ولی نه بودجه دادن نه خبری هست، فعلا منتفی هست
                                                                                                        • م
                                                                                                          محمد
                                                                                                          ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
                                                                                                          ممنون بابت پیگیری مگه بودجه سالانه نمیدن چرا بودجه نیست
                                                                                                          • ح
                                                                                                            حسین
                                                                                                            ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱
                                                                                                            والا به همه چی بودجه هست به استخدام رسید هیچی نیس
                                                                                                            • م
                                                                                                              محمد
                                                                                                              ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷
                                                                                                              برادران بهتر میدونه داستان چیه که الان معلوم نیست کجاست
                                                                                                              • م
                                                                                                                محمد
                                                                                                                ۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۱۷
                                                                                                                سلام بچه ها خبر جدید چیه؟
                                                                                                                • م
                                                                                                                  محمد
                                                                                                                  ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۵۸
                                                                                                                  برین دنبال آشنا بگردین ببینین داستان چیه؟
                                                                                                              • آ
                                                                                                                آرشام
                                                                                                                ۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۰۲
                                                                                                                آخرما متوجه نشدیم داستان چیه هر روز یه حرف جدید با تهران حرف زدن بدردنمیخوره بایدیه آشنا داشته باشین ازطریق اون اطلاعات بگیرین معلومه اونابه شما جواب درست نمیدن
                                                                                                                • آ
                                                                                                                  آرشام
                                                                                                                  ۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۳
                                                                                                                  شما احیانا میری سوال میکنی مطمعن هستی که اون طرف دربون یا نگهبان نیست این همه اطلاعات ضدو نقیض داره
                                                                                                                  • م
                                                                                                                    مهدیان
                                                                                                                    ۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
                                                                                                                    چی شده دیگه پستی ازتون نمیبینم کم نقش و کمرنگ شدین جواب استخدامی قوه احتمالش هست تا 30 مهربیاد ولی برای یگان هنوز هیچ خبری نیست نمیدونم اونم شاید تا سی ام بیاد

                                                                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                  ثبت پاسخ