جذب ۲ هزار نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

۹ نظر

استاندار سیستان و بلوچستان از تحقق جذب ۲ هزار نفر در سال جاری در آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان احمد علی موهبتی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان که در سالن شهید عالی این اداره کل برگزار شد اظهار داشت: تلاطمی که در حوزه آموزش و پرورش در ۶ ماه گذشته اتفاق افتاد سبب شد که به جلسه تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان بیایم، این جلسه بسیار با اهمیت است چرا که مدیرکل آموزش و پرورش استعفا داده بود و وزارتخانه به دنبال تعیین سرپرست برای این اداره کل بودند که این موضوع با مخالفت بنده روبرو شد به دلیل اینکه مدیرکل سابق آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط دولت رئیس جمهور نقش خوبی را ایفا کردند به همین دلیل به ماندن وی در این سمت اصرار داشتیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نهایتا تا ابتدای سال جدید توانستیم مدیرکل را نگه داریم در این مدت گزینه‌های بومی و غیر بومی زیادی برای آموزش و پرورش مطرح شد که با ۱۲ نفر از آن‌ها مصاحبه انجام شد؛ در وزارتخانه آموزش و پرورش عنوان سخن این بود که بی تصمیمی، دیر تصمیمی و بد تصمیمی آفت بزرگی برای سازمان‌ها به شمار می‌رود که این موضوع برای آموزش و پرورش بدتر است چون این تعلل را هیچکس نمی‌تواند بپذیرد.

وی ادامه داد: همه کسانی که برای مدیریت آموزش و پرورش معرفی می‌شدند دارای خدمت فراوان در آموزش و پرورش بودند اما به جهت شرایط خاص سیستان و بلوچستان به دنبال یک گزینه توانمند بودیم و این موضوع را در نامه ای که مستقیما برای وزیر آموزش و پرورش ارسال شد نیز مطرح ساختیم که آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان متفاوت از همه مجموعه های دیگر استان‌ها است و باید به طور ویژه به آن توجه شود.

وی گفت: با توجه به حساسیت‌های بالا در حوزه تعلیم و تربیت خطا در آموزش و پرورش نابخشودنی است و باید از همه ظرفیت‌های موجود در سیستان و بلوچستان برای بهبود وضعیت آموزشی استان بهره ببریم.

موهبتی اظهار داشت: با توجه به گستردگی سیستان وبلوچستان و بعد مسافت‌ها در استان پیشنهاد تبدیل آموزش و پرورش استان به ۲ اداره نیز داده شده است که در گام اول می توان بخشی از اختیارات را به یکی از ادارات شهرستانی تفویض کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی وزارت آموزش و پرورش به نفع سیستان و بلوچستان است و با توجه به اینکه مجوز استخدام برای آموزش و پرورش به صورت سراسری صادر شده امیدواریم جذب ۲ هزار نفر در آموزش و پرورش استان در سال‌جاری بزودی محقق شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آموزش و پرورش مرتفع کننده همه مشکلات سیستان و بلوچستان است عنوان کرد: هزینه کردن در آموزش و پرورش هزینه محسوب نمی‌شود بلکه سرمایه گذاری برای ایجاد تحول در تاریخ بشریت است.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹ نظر برای جذب ۲ هزار نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

  • م
    مهوش
    ۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۴۳
    مردیم خبری نیست ازبس درس خوندم سرم داره گیج میره
    • م
      محی الدین
      ۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۰۷
      اگه امتحان میخواست برگزار بشه تا حالا شده بود چرا پارسال اردیبهشت ماه خبری شد ولی الان تیرماهه خبری نیست کی میخوان ثبت نام کنند کی ازمون بگیرند کی مصاحبه ها رو برگزار کنند
      • ن
        نجمه
        ۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۹
        بچه ها من که حس میکنم, کل نیروهاشونا میخواهند از دبیرستانیها بگیرند. اگر نه باید تا حالا خبری میشد. خود دانید برید اعتراض کنید
        • ا
          ارسین
          ۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۰۹
          منظورت چیه
          یعنی تربیت معلم بگیرن؟
          حق التدریس و پیش دبستانی ها دیگه بمونند
          فکر نکنم اینجور بشه
          اره از دبیرستان میگیرن 25000 هزار نفر ولی همینا میرن تا چهار سال دیگه
          برا 98 99 و 400 کمبود نیرو دارن
          • ب
            بی نشان
            ۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۲۱
            منظور شما از اینکه از دبیرستان بگیرن یعنی چه؟؟؟
            یعنی اونایی که لیسانس دارن نمیگیرن ولی دبیرستان ها را میگیرن
            • ن
              نجمه
              ۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۵۴
              نه. یعنی دبیرستانیها تا دیپلمشون را بگیرن خیلی راحت جذب دانشگاه فرهنگیان میشن. حقوق میگیرن و معلم شناخته میشن. اما شما حالا حالا ها باید بدوید دنبال کار. خدا را شکر من استخدام شدم. اما الان برای خواهرم نگرانم.
              • ن
                نجمه
                ۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۵۷
                دانشگاه فرهنگیان هم سه ساله شده. و حالا هم با 35 سال کردن سابقه کار کمبود معلم را جبران میکنند.
              • ن
                ناشناس
                ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۴
                نه اصلا اینجور نیس زمان ازمون هر سال متفاوت هست سال 94 ازمونش شهریور بود 95 آبان 97 تیر هر سال زمان ازمون با سال قبل فرق میکنه
              • ح
                حسن
                ۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵
                دیگه از بی خبری خبر تکراری اسن ک مدتهاست گفتن

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ