تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها در خراسان رضوی تا اول مرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی گفت: تغییر ساعات کار ادارات و بانک های استان که تمدید تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها تا اول مرداداز هفته گذشته تغییر یافته است، تا اول مردادبا همین روند ادامه می یابد.

علی رضا رشیدیان افزود : با توجه به پیش بینی های هواشناسی استان مبنی بر تداوم افزایش دمای هوا در بیشتر نقاط استان به ویژه مناطق گرمسیری، ساعات کاری ادارات ،بانک ها ، شهرداری ها و دیگر موسسات عمومی غیردولتی مشهد و شهرستان های خراسان رضوی تا اول مرداد از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود و پایان ساعت کار اداری برای روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه است.

وی گفت: این تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها از روز سه شنبه ۱۹تیربر اساس مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت های توزیع نیروی برق در استان همانند بسیاری از نقاط کشور اجرایی شده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: زمان فعالیت مهد کودک ها به تناسب ساعات کاری اداره ها تنظیم می شود و بر این مبنا از ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه صبح که کودکان را پذیرش می کنند تا ۱۴ و ۱۵دقیقه فعال هستند.

رشیدیان گفت: ساعات کار بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، خدماتی ، امدادرسانی و اورژانس به روال سابق است.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه ها و نهادها با رعایت مفاد این مصوبه با هدف افزایش پایداری شبکه برق سراسری و به حداقل رساندن مصرف برق در ساعات کاری ، همه وسایل سرمایشی و روشنایی غیر ضروری بعد از ساعات کاری را از مدار خارج کنند و در صورت لزوم از ظرفیت دیزل ژنراتورهای اضطراری در مجموعه های خود بهره گیرند که باید تمهیدات مورد نیاز فراهم و تدبیر شود.

 منبع : خبر گزاری صدا و سیما

 برای مشاهده آخرین اخبار ساعت کاری ادارات دولتی و بانکها اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ