بیش از ۳۰۰ معلم در استان ایلام استخدام می‌شوند

۵۶ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: بیش از ۳۵۰ معلم از طریق کنکور سراسری جهت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و ماده ۲۸ آزمون سازمان سنجش از طریق آزمون استخدامی پذیرفته می‌شوند برای شغل معلمی در ایلام پذیرفته خواهند شد.

اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: امسال ۲۸۰ نفر از طریق کنکور سراسری جهت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و ۱۱۰ نفر از طریق ماده ۲۸ آزمون سازمان سنجش از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و بالا تر از طریق آزمون استخدامی پذیرفته می‌شوند.

وی افزود: در خصوص نیروهای حق التدریس با رعایت سقف ساعات حق التدریس اختصاص یافته به استان و در نظر گرفتن نیاز آموزش و پرورش جنسیت و رشته تحصیلی به کارگیری خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تصریح کرد: متقاضیان واجدالشرایط جهت شغل معلمی با مراجعه به سایت آموزش و پرورش و برگزاری آزمون استخدامی پذیرش خواهند شد.

رستم زاد با اشاره به طبق ماده ۲۸ آزمون استخدامی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹، بیان کرد: علاقمندان جهت استخدام با فرآیند آزمون و طی یک سال دوره ی آموزش در دانشگاه فرهنگیان، آماده ورود به کلاس های درس می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۰ نفر معلم حق التدریس در استان داریم

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۶ نظر برای بیش از ۳۰۰ معلم در استان ایلام استخدام می‌شوند

  • آ
    آیدا
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۳
    سلام دوستان.
    ی سوال داشتم. برای خوندن ریاضی عمومی چیکار میکنید ؟ ی خورده سخته چون ریاضی چیزی زیادی یادم نیست و نوعش هم با بقیه درسای عمومی فرق میکنه.
    • .
      ..
      ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۲
      هرمزگان جان که خوابن انگار😂
      • ف
        فاطمه
        ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۵۷
        واقعا

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ