استخدام ۱۴۴۴ معلم جدید در آموزش و پرورش البرز

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به کمبود نیروی آموزشی در استان گفت: یک هزار و ۴۴۴ معلم جدید به زودی در این البرز استخدام می شوند.

مراد مالمیر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سهمیه با توجه به نیاز استان به معلم به ویژه در پایه ابتدایی اختصاص یافته است.
وی با اشار به اینکه متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش فقط از طریق ثبت نام ، شرکت در آزمون سازمان سنجش و کسب امتیاز لازم انتخاب می شوند، خاطرنشان کرد: پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان ، این افراد بر اساس جدول زمان بندی برای تکمیل پرونده و انجام مصاحبه تخصصی مراجعه می کنند.
مالمیر یادآور شد: مرحله اول بررسی مدارک و مستندات برای انجام مصاحبه علمی در پردیس های دانشگاه فرهنگیان امیر کبیر و حکیم فردوسی البرز انجام می شود.
وی تصریح کرد: در مرحله بعدی نیز افراد جامانده و جایگزین پس از تشکیل پرونده برای انجام مصاحبه به پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان مراجعه می کنند.
معاون آموزش و پرورش البرز گفت: معلمان جدید از میان دانش آموختگان مراکز آموزش عالی
در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش انتخاب می شوند.
مالمیر اظهار داشت: سالانه به علت مهاجرت ها، شاهد رشد جمعیت دانش آموزی در البرز هستیم که ضرورت دارد، نیروی انسانی استان نیز متناسب با این جمعیت افزایش یابد.استان البرز ۴۶۰ هزاردانش آموز و ۲۴ هزار معلم دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ