استخدام ۷۰۰ نفر در آموزش و پرورش سمنان

۳ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: درآمد اختصاصی آموزش و پرورش استان با مدیریت مالی، شفافیت و برنامه ریزی ۴۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، محمد دستورانی عصر سه شنبه در آیین بزرگداشت مقام معلم با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور در سالن اجتماعات شهید مطهری سمنان افزود: آموزش و پرورش استان سمنان توانسته با مدیریت مالی کارآمد خدمات خوبی را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان ارائه دهد.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان سمنان در سال تحصیلی جاری با برنامه ریزی اصولی و کارشناسی توانسته در بخش های مختلف مانند عمرانی، آموزشی، پژوهشی، ورزشی و سوادآموزی پیشرفت چشمگیر داشته است.
وی با بیان این که ۸۰ طرح عمرانی در حوزه آموزش و پروش در حال ساخت است تصریح کرد: پنج هزار میلیون ریال برای ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی و کمک به والدین این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: نرخ با سوادی در استان سمنان ۹۸.۵ درصد است و این نشان از توجه به آموزش و علم آموزی در استان سمنان دارد.
دستورانی خاطر نشان کرد: ۸۰ هزار المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در استان برگزار شده و آموزش و پرورش استان سمنان در زمینه ورزش فعال عمل کرده است.
به گفته وی، برگزاری نماز جماعت در ۷۰۰ مدرسه، کسب رتبه دوم پژوهش، شرکت ۲۵ هزار نفر در جشنواره دانایی و توانایی از دستاوردهای آموزش و پرورش استان سمنان است.

** استخدام ۷۰۰ نفر در آموزش و پرورش سمنان
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۲۰ هزار نفر امسال در آموزش و پرورش جذب می شوند و سهم استان سمنان ۷۰۰ نفر است.
وی ابراز داشت: پژوهش سراهای سمنان امکانات روزآمد ندارند و مدرسه ها ایمن نیست و تجهیز و ایمن سازی نیازمند تامین اعتبار است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: معیشت معلمان به نقطه مطلوب نرسیده و رفع این مشکلات نیازمند کمک و هم افزایی ائمه جمعه، استاندار، دولت، مجلس و همه دلسوزان است.
استان سمنان یک هزار و ۱۰۰ آموزشگاه با ظرفیت پنج هزار و ۳۲۶ کلاس درس دارد، و ۱۲۰ هزار دانش آموز و هشت هزار و ۷۰۰ نفر معلم فعال هستند.
دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری که در سال ۱۳۵۸ به دست گروهک منحرف فرقان به شهادت رسید، به عنوان روز معلم و از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه هفته معلم نامگذاری شده است.

 منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای استخدام ۷۰۰ نفر در آموزش و پرورش سمنان

  • ص
    صدیقه
    ۶ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۳۶
    لطفا اگر کسی میدونه زمان ثبت نام ازمون اموزش پرورش رو بگه
    • م
      محمد طاها
      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵
      نه بابا اینجور نیس
      • م
        محبوبه
        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸
        سلام. واقعا درسته که دانشگاه فرهنگیان میخواهد 90 هزار نفر را جذب کند؟ اینجور که دیگر برای ما فارغ التحصیلان بی نوا جایی نمیمونه. کاش یک کم درک میشدیم.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ