اخذ مجوز استخدام ۲۴۴ نفر در دوره متوسطه آموزش و پرروش زنجان

معاون آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی آینده به ۷۱۵ نفر نیروی جدید در دوره متوسطه نیازمندیم گفت: مجوز استخدام ۲۴۴ نفر اخذ شده است.

محمود شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: سال تحصیلی ۹۷-۹۸ نظام آموزشی کشور با حذف پیش‌دانشگاهی و استقرار پایه ۱۲ تکمیل می‌شود و از طرفی دانش‌آموزان هنرستانی نیز از این پس سه پایه را می‌گذارند که این موارد نیازهایی را برای تامین نیروی انسانی، فضا و تجهیزات آموزشی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی آینده ۲۴ ساعت آموزش در دوره پیش‌دانشگاهی به ۳۵ ساعت در پایه دوازدهم تغییر می‌کند ابراز کرد: این موضوع نیاز به تامین نیروی انسانی را جدی‌تر می‌سازد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: برای تدریس دورس نظری هم در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی و هم در هنرستان‌ها با ۱۱ هزار و ۲۵۸ ساعت نیاز جدید روبه‌رو هستیم.

وی تعداد ساعت‌های اضافه شده به دروس هنرآموز را ۴ هزار و ۸۳۳ ساعت در هفته برشمرد و گفت: یک هزار و ۴۹ ساعت در هفته نیز به مباحث استادکاری اضافه می‌شود.

شهبازی تصریح کرد: در مجموع در بخش نظری و فنی و حرفه‌ای ۱۷ هزار و ۱۴۰ ساعت در هفته افزایش داریم که با تمام توان و امکانات برای برنامه‌ریزی و مدیریت بهینه به منظور بازگشایی سال تحصیلی جدید تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی آینده به ۷۱۵ نفر نیروی جدید در دوره متوسطه نیازمندیم ابراز کرد: مجوز استخدام ۲۴۴ نفر اخذ شده و باقی نیروها از طریق جذب معلمان حق‌التدریس، خرید خدمات و برون‌سپاری تامین می‌شود.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: هر ساله شاهد رشد سریع صنعت و فناوری هستیم و برای بهره‌مندی از آموزش‌های به‌روز مهارتی برون‌سپاری فعالیت‌ها در بخش فنی‌وحرفه‌ای انجام می‌شود.

وی با اشاره به تحلیل و بررسی وضعیت امکانات و فضاهای آموزشی مناطق عنوان کرد: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌ها دریافت کردیم که در مراحل خرید تجهیزات هستیم.

 منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ