۲۰۰ نفر امسال در وزارت اقتصاد استخدام می‌شود

۴ نظر
خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی ۲۰۰ نیرو جذب و استخدام می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد شرفشاهی ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان که در سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش عمده فعالیت‌های ما تاثیراتی است که در اثر فعالیت‌ها و برنامه‌های درونی وزارت در حوزه کشوری شکل می‌گیرد. وی به برنامه‌ها برای تامین نیروی انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی اشاره کرد و افزود: ما در سال گذشته ۱۵۰ نیرو برای وزارت امور اقتصادی و دارایی جذب کردیم. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه جذب ۲۰۰ نیرو در برنامه کاری سالجاری این وزارت‌خانه وجود دارد، عنوان کرد: آزمون آن برگزار شده و مراحل بعدی کار در حال انجام است. وی بیان کرد: این نیروها در ۶ ماهه دوم سالجاری جذب می‌شوند و عمده آنها در بخش ذی‌حسابی مورد استفاده قرار خواهند گرفت چرا که در این بخش با خلأ جدی مواجهیم و تربیت نیرو در این بخش نیازمند دوره زمانی است.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای ۲۰۰ نفر امسال در وزارت اقتصاد استخدام می‌شود

  • م
    مینا
    ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷
    من متولد 1359/09/11 هستم میتونم تو آزمون فوق شرکت کنم رشته حسابداری حدود 9سالم سابقه بیمه تو شرکتهای خصوصی رو دارم یعنی میتونم امید به استخدام داشته باشم ؟
    • ر
      رضا
      ۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷
      سلام؛دوستان منظورشون پذیرفته شدگان دومین ازمون دستگاه های اجرایی هست‏!‏
      • م
        محمد
        ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶
        یعنی الان باید منتظر 6 ماهه دوم سال باشیم برا استخدام ؟؟
        • S
          Sara_ امور شرکت های دولتی
          ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۵۳
          دوستان خبر بالا رو که مدیر لطف کردن گذاشتن خوندید؟ گفته جذب در ۶ ماهه دوم ساله؟؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ