آرشیو استخدام سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی

۲ نظر

آرشیو استخدام سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی

آزمون استخدام فراگیر، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و... دولتی است. سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی نیز به عنوان یکی از سازمان‌های دولتی حاضر در آزمون فراگیر، جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام در سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی می‌توانند تمامی اخبار و آگهی‌ها و اطلاعیه‌های استخدامی مورد نیاز خود را از طریق این صفحه پیگیری نمایند.

خبر ۲۵ خرداد ۱۴۰۲- صدور مجوز به سازمان زندان‌ها برای جذب نیروی انسانی

رئیس سازمان زندان‌ها از اخذ مجوز برای جذب نیروی انسانی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با برگزاری آزمون کمبود نیروی انسانی را برطرف کنیم.

برای مشاهده متن کامل اینجا کلیک نمایید

لینک ها و صفحات مرتبط با ثبت نام در آزمون

  • متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی۲۷ اردیبهشت در سال ۱۴۰۱ می‌توانند با مراجعه به بخش اخبار مربوط به سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، شرایط دقیق ثبت نام در آزمون را بررسی نمایند.
  • جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه و یا سوالات رایگان موجود در صفحه سوالات و منابع آزمون استخدامی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استفاده کنید.

 

آخرین اخبار مربوط به سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی آزمون استخدامی فراگیر، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای آرشیو استخدام سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی

  • س
    سعید
    ۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
    میخوام استخدام سازمان زندانها بشم دوساله دارم انتظار میکشم تا با خبر شم چطوری میتونم جذب بشم لطفا یک نفر کمکم کنه ثبت نام و نمونه سوالات رو از کجا تهیه کنم
    • پشتیبان سه
      ۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲
      کاربرعزیز
      دفترچه فراگیر یازدهم در صفحه مربوط به استخدام فراگیر اطلاع رسانی شده و لینک مشاهده دفترچه قرار داده شده است . جهت ورود به صفحه مورد نظر اینجا کلیک نمایید .

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ