آرشیو استخدام نیروی انتظامی سال ۹۸

خبر ۲۶ بهمن ۹۸ - برگزاری آزمون درجه داری نیروی انتظامی در ایلام

رئیس مرکز گزینش و استخدام انتظامی استان ایلام گفت: آزمون درجه داری نیروی انتظامی با حضور متقاضیان استخدام در ناجا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ علی شریفی رئیس مرکز گزینش و استخدام انتظامی استان ایلام گفت : به منظور تکمیل کادر درجه داری مورد نیاز و از طریق فراخوان ، مراحل ثبت نام متقاضیان استخدام آغاز و برای واجدان شرایط کارت ورود به جلسه جهت حضور در آزمون کتبی صادر شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ بهمن ۹۸ - استخدام پیشگیری ناجا در استان گیلان

پلیس پیشگیری ناجا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن و متعهد و کارآمد (مرد) به صورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری برای بکارگیری در پلیس راه آهن ، پلیس فرودگاه ، یگان انتظامی صدا و سیما از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه ، تحقق ، معاینات پزشکی و... )استخدام می نماید.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۸ بهمن ۹۸ - استخدام نیرو در مقطع درجه داری نیروی انتظامی هرمزگان

نیروی انتظامی هرمزگان از بین داوطلبان بومی استان با مدرک تحصیلی دیپلم در مقطع درجه داری استخدام می‌کند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: داوطلبان باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم با معدل ۱۴، حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر و حداقل ۱۹ سال تمام باشند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۸ بهمن ۹۸ - فراخوان جذب نیروی قراردادی کانون بازنشستگان ناجا

کانون بازنشستگان ناجا در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در دفاتر نمایندگی کانون بازنشستگان تهران بزرگ، از میان فرزندان ذکور بازنشسته ناجا تعداد ۷ نفر واجد شرایط را به شرح جدول ذیل در مقطع تحصیلی کاردانی (فوق دیپلم) رشته کامپیوتر از طریق برگزاری آزمون کتبی و عملی و طی مراحل گزینش به صورت قراردادی جذب نمایید

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۸ بهمن ۹۸ - استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان از عضویابی برای استخدام افراد واجد شرایط هر منطقه در ناجا خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رشیدی رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان در دیدار با امام جمعه ریگان و در جمع مسئولین انتظامی، سپاه، کمیته امداد و دانش آموزان گفت: در جهت تقویت یگان‌های انتظامی، سهمیه جذب خوبی اختصاص داده شده که در این امر از ظرفیت بسیجیان، مددجویان کمیته امداد و دانش آموزان در استخدام استفاده می‌کنیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۶ بهمن ۹۸ - استخدام مقطع درجه‌داری پلیس پیشگیری ناجا در تهران

دبیر مرکز گزینش و استخدام پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس پیشگیری ناجا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرد در پلیس راه آهن، پلیس فرودگاه و یگان انتظامی صدا و سیما به صورت پیمانی پنج ساله در مقطع درجه داری برابر شرایط مندرج در این آگهی استخدام می کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ بهمن ۹۸ - استخدام نیروی کادر درجه دار در پلیس اصفهان

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از استخدام نیروی کادر درجه دار با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی تمامی رشته های نظری و فنی و حرفه ای برای اشتغال به خدمت در این فرماندهی خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ دی ۹۸ - جذب ۱۲۰۰ نفر در نیروی انتظامی لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از جذب هزار و ۲۱۴ نفر در این نهاد تا پایان امسال خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از مهر، سردار محمد مهدیان نسب در گفت و گو با رسانه‌ها، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی لرستان از نیمه دوم سال ۹۶ تا کنون سه هزار و ۴۰ نفر را استخدام کرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ دی ۹۸ - استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش استخدام به عمل آورد.

شرایط عمومی
۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.
۲ – اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.
۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.
۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.
۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
۷ – نداشتن سوء پیشینه کیفری.
۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.
۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

شرایط اختصاصی

 ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کارودانش آغاز گردید.

حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال می باشد . ثبت نام با تلفن های هوشمند مانع از دریافت صحیح اطلاعات شما داوطلبان گرامی خواهد شد .

لطفا برای ثبت نام از رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید.

شرایط ارفاقی : داوطلبانی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند در اولویت جذب می باشند:

۱ . داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت ) ۲. عضویت فعال در بسیج ۳. خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی
ثبت نام صرفا برای داوطلبان مرد مجاز می باشد و در صورت فراموش نمودن کلمه عبور ، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت اعلام نمایید
داوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه می باشند و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.

پس از اتمام ثبت نام دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نمی با شد پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری ، فراخوان صورت می گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام ، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال می باشد

دریافت رسید ثبت نام (کدرهگیری ) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام ، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود

حداقل معدل برای ثبت نام داوطلبان ۱۴ می باشد .

حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر می باشد.

فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت.

 

نحوه دریافت کد رهگیری : (ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار است)

پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی بر روی گزینه " پذیرش شرایط و ثبت نام " کلیک نموده و اطلاعات اولیه شامل (کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی)را تکمیل نمایید . سپس با کلیک روی گزینه " ثبت نام و ورود به سامانه "نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد گردیده و به صفحه ورود اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور ، همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است.پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه " ورود" کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.

تذکرات

۱ . سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید . در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.

۲- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد

۳- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور ، برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است.

۴- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.

۵ - ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد.

۶- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام می باشد لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد ، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعات آنان ناقص می باشد فراخوان نخواهند شد.

مهلت ثبت نام
از تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۰لغایت۱۳۹۸/۱۰/۳۰.

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۸ دی ۹۸ - آزمون استخدامی مقطع درجه داری پلیس ۲۵بهمن در کرمان

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به استمرار روند عضو یابی و ثبت نام متقاضیان استخدام در نیروی انتظامی گفت: آزمون استخدامی مقطع درجه داری ۲۵بهمن برگزار می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۹ آذر ۹۸ - استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی هرمزگان

یگان ویژه نیروی انتظامی هرمزگان در رسته عملیات ویژه داوطلبان مرد بومی را بصورت پیمانی ۵ سال درجه داری استخدام می‌کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۹ آذر ۹۸ - ناجا درهرمزگان درجه دار استخدام می کند

نیروی انتظامی استان هرمزگان داوطلبان مرد را بصورت پیمانی ۵ سال درجه داری جذب و استخدام می‌کند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان گفت: شرایط استخدام دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم با معدل ۱۴ حداقل سن برای مقطع درجه داری ۱۹ سال کامل، گواهی وضعیت خدمت سربازی، دارا بودن سلامت کامل جسمانی برابر تایید بهداری نیروی انتظامی، برخورداری ازحسن شهرت و نداشتن سوء پیشینه کیفری و حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر عنوان کرد.
سرهنگ عبدالله شجاعی افزود: برای افراد دارای کارت پایان خدمت بسیجیان یا اعضاء پلیس افتخاری ناجا با عضویت فعال بیش از یک سال، فرزندان جانبازان ۳۵ درصد به بالا، حافظان کل قرآن کریم، نخبگان و استعداد‌های برتر که دارای مقام‌های کشوری و بین المللی (ورزشی و علمی) و فرزندان و بستگان درجه یک کارکنان نیرو‌های مسلح حداکثر سن ۲۵ سال است.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ آذر ۹۸ - استخدام نیروی انتظامی فارس

نمایندگی بنیاد تعاون ناجا در امور راهور شعبه موسسه راهگشا در استان فارس جهت راه اندازی دفتر خدمات خودرویی و تعویض پلاک خودرو و موتور سیکلت در شهر خرم بید از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ آذر ۹۸ - استخدام مقطع درجه‌داری فرماندهی انتظامی خوزستان

فرماندهی انتظامی استان خوزستان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی استخدام می کند.

منبع : بازارکار

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۰ مهر ۹۸ - استخدام دریگان ویژه نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد

یگان ویژه نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از بین جوانان مومن وعلاقه مند به این یگان جهت استخدام ثبت نام بعمل می اورد
به گزارش بازارکار به نقل از صبح زاگرس : یگان ویژه نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد همزمان با هفته نیروی انتظامی از بین جوانان مومن وانقلابی نیرو جذب می کند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ مهر ۹۸ - استخدام نیرو در یگان ویژه با مدرک تحصیلی دیپلم به بالا

معاون هماهنگ کننده یگان ویژه استان کرمان با اشاره به پذیرش نیرو در حوزه یگان ویژه گفت: افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم به بالا و حداقل ۲۰ سال سن می‌توانند برای استخدام اقدام کنند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ مهر ۹۸ - استخدام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از بین طلاب سطح دو

سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از میان طلاب سطح دو حوزه به بالا به شرط حداکثر سن ۳۳ سال، تاهل و حکم تلبّس با برگزاری آزمون کتبی و شفاهی نیروی عقیدتی می پذیرد.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ مهر ۹۸ - استخدام نیروی انسانی یگان های ویژه ناجا استان همدان

فرمانده یگان ویژه استان همدان از استخدام نیروی انسانی مورد نیاز یگان های ویژه استان همدان از بین جوانان همدانی خبر داد.
سرهنگ محسن پناهی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: فرماندهی یگان های ویژه ناجا به منظور تامین نیروهای انسانی مورد نیاز از بین جوانان مومن، متعهد، بسیجی، پلیس افتخاری، ورزشکار و کارامد "مرد" از ساکنان مرکز استان و شهرستان های تابعه الزاما بومی با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی به صورت پیمانی در رسته عملیات ویژه مقطع درجه داری استخدام می کند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۳ مهر ۹۸ - نیروی انتظامی مریوان استخدام می کند

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از استخدام جوانان مومن و متعهد (مرد) در مقطع درجه داری و افسری خبر داد.
به گزارش بازارکار سرهنگ صفری در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار زریوار خبر گفت : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بین جوانان علاقه مند از طریق آزمون علمی و دیگر مراحل ( معاینات پزشکی ، تست ورزش و...) ثبت نام بعمل می آورد .

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ مهر ۹۸ - ثبت نام افسر محصل در دانشگاه علوم انتظامی امین

ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع افسری محصل دانشگاه علوم انتظامی امین برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم، پیش دانشگاهی و محصلین سال دوازدهم رشته های علوم ریاضی، تجربی، انسانی و معارف اسلامی آغاز گردید.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ مهر ۹۸ - استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان کرمان نیروی درجه دار با مدرک دیپلم جذب می‌‌کند گفت: افراد متولدین سال ۷۳ به بالا که حداکثر سن آنها ۲۵ سال باشد در این مرحله جذب می‌شوند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ شهریور ۹۸ - پلیس راهور یزد استخدام می‌کند

پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد از میان جوانان متعهد و مومن برای خدمت در پلیس راهور این استان استخدام می‌کند.
پلیس راهور یزد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: علاقه‌مندان باید دارای حداقل مدرک دیپلم، حداقل ۱۸ و حداکثر ۲۴ سال سن بوده و معدل دیپلم آنها کمتر از ۱۴ نباشد.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ شهریور ۹۸ - استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی در مقطع درجه‌داری

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از ایکنا از استان مرکزی، به نقل از پایگاه خبری پلیس‌،‌ فرماندهی انتظامی استان مرکزی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود (مرد) از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه‌داری استخدام می‌کند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۶ شهریور ۹۸ - استخدام افسر نیروی انتظامی در گیلان 

استخدام افسر نیروی انتظامیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ فرماندهی انتظامی استان از بین جوانان مومن ، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر افسری با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های تحصیلی روانشناسی ، مشاوره و راهنمایی، مطالعات خانواده و مددکاری اجتماعی استخدام می‌‎کند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۸ مرداد ۹۸ - جذب پلیس کرمان در مقطع دیپلم

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان از جذب نیروی مرد در مقطع دیپلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نوربخش رشیدی گفت: فرماندهی انتظامی استان کرمان به منظور تکمیل کادر درجه داری خود در سال ۹۸ از بین داوطلبین مقطع دیپلم با جنس پذیرش آقایان استخدام می کند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ مرداد ۹۸ - کمبود ۵۰ هزار پلیس

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ناجا ۱۸ هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد، گفت: پلیس ۵۰هزار نفر کمبود نیروی انسانی دارد.به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیگی صبح دوشنبه در نشستی با فرمانده و مسئولان واحدهای انتظامی دامغان به میزبانی این ستاد بابیان اینکه نیروی انتظامی همانند دیگر نیروهای مسلح یک نیروی مقتدر با پشتوانه مردمی است، بیان کرد: لازم است که نیروی انتظامی در تمامی زمینه‌ها حمایت شود و در راستای حفظ و تقویت این نیرو تلاش کنیم، زیرا تامین امنیت جامعه بر عهده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ مرداد ۹۸ - استخدام در مرکز مشاوره پلیس یزد

مرکز مشاوره پلیس یزد از بین علاقه‌مندان به خدمت در واحد‌های مشاوره فرماندهی انتظامی استان یزد، نیرو استخدام می‌کندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: مرکز مشاوره پلیس از بین واجدان شرایط با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در همه گرایش‌های روانشناسی به غیر از روانشناسی صنعتی، مشاوره، مطالعات خانواده و مددکاری فارغ التحصیل از دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و آزاد نیرو می پذیرد.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۹ مرداد ۹۸ - استخدام مقطع درجه داری در نیروی انتظامی

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از داوطلبان (مرد) با آخرین مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری ، فنی و حرفه ای و کارودانش در مقطع درجه داری استخدام به عمل آورد.

شرایط عمومی
۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.
۲ – اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.
۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.
۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.
۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
۷ – نداشتن سوء پیشینه کیفری.
۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.
۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

نحوه دریافت کد رهگیری : (ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار است)

پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی بر روی گزینه " پذیرش شرایط و ثبت نام " کلیک نموده و اطلاعات اولیه شامل (کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی)را تکمیل نمایید . سپس با کلیک روی گزینه " ثبت نام و ورود به سامانه "نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد گردیده و به صفحه ورود اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور ، همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است.پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه " ورود" کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.

شرایط و تذکرات

۱ . سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید . در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.

۲- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد

۳- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور ، برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است.

۴- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.

۵ - ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد.

۶- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام می باشد لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد ، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعات آنان ناقص می باشد فراخوان نخواهند شد.

شرایط اختصاصی

ثبت نام از داوطلبان (مرد) با آخرین مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری ، فنی و حرفه ای و کارودانش در مقطع درجه داری آغاز گردید.

حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال می باشد . ثبت نام با تلفن های هوشمند مانع از دریافت صحیح اطلاعات شما داوطلبان گرامی خواهد شد .

لطفا برای ثبت نام از رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید.

شرایط ارفاقی : داوطلبانی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند در اولویت جذب می باشند:

۱ . داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت ) ۲. عضویت فعال در بسیج ۳. خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی
ثبت نام صرفا برای داوطلبان مرد مجاز می باشد و در صورت فراموش نمودن کلمه عبور ، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت اعلام نمایید
داوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه می باشند و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.

پس از اتمام ثبت نام دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نمی با شد پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری ، فراخوان صورت می گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام ، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال می باشد

دریافت رسید ثبت نام (کدرهگیری ) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام ، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود

حداقل معدل برای ثبت نام ۱۴ و برای داوطلبان دارای سابقه بسیج فعال ۱۳ می باشد .

حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر می باشد.

فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت.

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر مرداد ۹۸ - پذیرش افسر پیمانی در هواپیمایی نیروی انتظامی

هواپیمایی نیروی انتظامی به منظور تامین نیروی انسانی متخصص فنی پهپاد، از بین خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده کارکنان محترم نیروهای مسلح، بسیجیان، پلیس افتخاری، جوانان مومن، متعهد، ولایتی، نخبه علمی و کارآمد(مرد) از طریق آزمون ورود اولیه و دیگر مراحل (مصاحبه، معاینات پزشکی، تحققات و ...) دعوت به همکاری می کند.

شرایط جذب نیرو در هواپیمایی ناجا به شرح زیر است:

۱ – اولویت جذب داوطلبین استخدام با خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، خانواده محترم کارکنان نیروهای مسلح، بسیجیان، کارکنان پلیس افتخاری، نخبگان علمی و از بین جوانان مومن، متعهد، ولایتی می­باشد.

۲ – اساس جذب به صورت پیمانی پنج ساله مرد در مقطع افسری جزء می­باشد.

۳ – جذب افسر دانش آموخته با مدرک کارشناسی و بالاتر مطابق با رشته­های تحصیلی مورد نیاز و برابر سهمیه­های ابلاغی صورت می­گیرد و اولویت با فارغ التحصیلان دانشگاه­های دولتی و دانشگاه آزاد می­باشد.

۴ – اولویت جذب در مقاطع تحصیلی به ترتیب کارشناسی ارشد، کارشناسی و در رشته­های تحصیلی تعمیر و نگهداری هواپیما، مهندسی مکانیک هواپیما، اویونیک، مکانیک، الکترونیک، مخابرات، پهپاد، مهندسی مواد، سخت افزار کامپیوتر و هوافضا می­باشد.

۵ – شرایط عمومی جذب برابر ماده ۱۶ قانون استخدام ناجا می­باشد.

۶ – حداکثر سن برای لیسانس ۲۸ سال و برای فوق لیسانس و بالاتر ۳۰ سال می­باشد.

۷ – کلیه مراحل استخدامی برابر شرایط و ضوابط استخدام ابلاغی از سوی گزنیش و استخدام استان مربوطه و در شهر تهران توسط مدیریت گزینش و استخدام فاوا ناجا به آدرس خیابان سمیه تقاطع نجات اللهی مرکز گزینش و استخدام فاوا ناجا انجام می­شود.

متقاضیان در صورت هر گونه ابهام می توانند با شماره امین ۵۶۵۱۰ (سروان میثم روستایی) تماس حاصل فرمایید.

 برای مشاهده آگهی استخدام در سایت کانون بازنشستگان ناجا اینجا کلیک نمایید

خبر ۸ مرداد ۹۸ - استخدام در نیروی انتظامی استان ایلام

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; گفت:انتظامی استان ایلام در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد، بسیجی، علاقه‌مند و کارآمد (مرد) که دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس می‌باشند از طریق آزمون علمی و دیگر مراحل (معاینات پزشکی، تست ورزش و...) استخدام کند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۶ مرداد ۹۸ - استخدام کارشناس بهداشت در نیروی انتظامی

استخدام کارشناس بهداشت در نیروی انتظامی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ خلجی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گروه پیراپزشکی در مقطع کارشناسی بهداشت پذیرش و استخدام می‌کند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ مرداد ۹۸ - پلیس کرمانشاه استخدام می‌کند

رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از آغاز مرحله جدید نام نویسی برای جذب و استخدام در پلیس کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شریف روانبخش رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : با توجه به سهمیه جذب و استخدامی که از سوی مرکز گزینش ناجا به کرمانشاه داده شده مرحله دوم استخدامی در مقطع درجه داری آقایان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ مرداد ۹۸ - استخدامی در فرماندهی انتظامی خراسان شمالی

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از بین جوانان مومن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا جهت تکمیل کادر افسری و با مدرک تحصیلی، لیسانس و فوق‌لیسانس استخدام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، در متن این آگهی استخدام آمده است:فرماندهی انتظامی استان از بین جوانان مومن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا جهت تکمیل کادر افسری خود با مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس در رشته‌های تحصیلی زیر به‌صورت پیمانی ۵ ساله استخدام می‌نماید.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۰ تیر ۹۸ - نیروی انتظامی دهلران در مقطع درجه داری استخدام می‌کند

سرهنگ منوچهر مکی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: نیروی انتظامی شهرستان دهلران در نظر دارد جهت تکمیل کادر انتظامی (داوطلبین مرد) خود از میان علاقمندان واجدالشرایط، در مقطع افسری مرد گزینش و استخدام نماید.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۰ تیر ۹۸ - استخدام نیروی انتظامی آبدانان در مقطع درجه داری

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد، بسیجی، علاقه‌مند و کارآمد (مرد) که دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی می‌باشند از طریق آزمون علمی و دیگر مراحل (معاینات پزشکی، تست ورزش و...) استخدام می‌نماید.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ تیر ۹۸ - استخدام مرکز مشاوره نیروی انتظامی فارس

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، استخدام می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی پلیس فارس اظهار کرد: مرکز مشاروه فرماندهی انتظامی پلیس فارس در مقاطع پیمانی ۵ سال افسری (مرد)، ۲ نفر نیرو با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر با شرایط ذیل ثبت نام به عمل می‌آورد و علاقه مندان می‌توانند تا اطلاع ثانوی روز‌های سه شنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۳ به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در شیراز، بلوار سلمان فارسی، خیابان سفر، نبش خیابان شهید محمدیان فرد مراجعه کنند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۰ تیر ۹۸ - استخدام مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان ایلام

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: به منظور توسعه وتقویت واحد‌های مشاوره ومددکاری کلانتری ها، مرکز مشاوره آرامش این معاونت از بین داوطلبان (مرد) در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر استخدام می‌کند.

سرهنگ فرزاد یاسمی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت:داوطلبان با داشتن شرایط زیر می‌توانند به مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان ایلام مراجعه کنند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ تیر ۹۸ - استخدام نیروی انتظامی هرمزگان در سال ۹۸

فرماندهی انتظامی هرمزگان برای جذب داوطلب واجد شرایط در مقطع دیپلم و بالاتر اطلاعیه صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، در این اطلاعیه آمده است فرماندهی انتظامی استان به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز کادر درجه داری (با مدرک تحصیلی دیپلم) وافسری (با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری) از بین داوطلبان مرد بومی استان به صورت پیمانی ۵ ساله استخدام می‌کند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ تیر ۹۸ - استخدام مقطع درجه داری نیروی انتظامی در سال ۹۸

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از داوطلبان (مرد) با آخرین مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری ، فنی و حرفه ای و کارودانش در مقطع درجه داری استخدام به عمل آورد.

پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی بر روی گزینه " پذیرش شرایط و ثبت نام " کلیک نموده و اطلاعات اولیه شامل (کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی)را تکمیل نمایید . سپس با کلیک روی گزینه " ثبت نام و ورود به سامانه "نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد گردیده و به صفحه ورود اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور ، همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است.پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه " ورود" کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.

نحوه دریافت کد رهگیری : (ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار است)
شرایط عمومی
۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.
۲ – اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.
۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.
۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.
۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
۷ – نداشتن سوء پیشینه کیفری.
۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.
۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

 شرایط اختصاصی

ثبت نام از داوطلبان (مرد) با آخرین مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری ، فنی و حرفه ای و کارودانش در مقطع درجه داری آغاز گردید.

حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال می باشد . ثبت نام با تلفن های هوشمند مانع از دریافت صحیح اطلاعات شما داوطلبان گرامی خواهد شد .

لطفا برای ثبت نام از رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید.

شرایط ارفاقی : داوطلبانی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند در اولویت جذب می باشند:

۱ . داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت ) ۲. عضویت فعال در بسیج ۳. خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی
ثبت نام صرفا برای داوطلبان مرد مجاز می باشد و در صورت فراموش نمودن کلمه عبور ، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت اعلام نمایید
داوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه می باشند و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.

پس از اتمام ثبت نام دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نمی با شد پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری ، فراخوان صورت می گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام ، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال می باشد

دریافت رسید ثبت نام (کدرهگیری ) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام ، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود

حداقل معدل برای ثبت نام ۱۴ و برای داوطلبان دارای سابقه بسیج فعال ۱۳ می باشد .

حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر می باشد.

فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت. 

مهلت ثبت نام

از تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ لغایت۱۳۹۸/۰۴/۲۵. پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ با شماره تلفن های ۷۳۰۴۶۹۱۱ ، ۷۳۰۴۶۹۱۳

 شرایط و تذکرات

۱ . سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید . در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.

۲- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد

۳- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور ، برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است.

۴- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.

۵ - ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد.

۶- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام می باشد لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد ، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعات آنان ناقص می باشد فراخوان نخواهند شد.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید از اینجا وارد شوید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» 

خبر ۱۲ تیر ۹۸ - جذب مشاور و مددکار اجتماعی در معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از جذب مشاور و مددکار اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا خبر داد .

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ تیر ۹۸ - استخدام مقطع درجه داری در نیروی انتظامی ایلام 

پلیس مبارزه با مواد مخدر در نظر دارد در رسته سپکا (سگهای پلیس کارآزموده) به منظور تکمیل نیروی انسانی کادر پلیس، از بین جوانان (مرد)واجد شرایط در مقطع درجه داری پذیرش کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱ تیر ۹۸ - استخدام پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت:پلیس راهور ازبین جوانان مومن و متعهد در مقطع درجه داری نیرومی پذیرد. سرهنگ “ابوالفضل کوهزادی “، با بیان این مطلب اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی کادر پلیس، از بین جوانان (مرد)واجد شرایط در مقطع درجه داری پذیرش می کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ خرداد ۹۸ - استخدام دیپلمه‌ها در پلیس پایتخت

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در نیروی پلیس تهران بزرگ ظرفیت خوبی برای جذب نیروی جوان ایجاد شده است افزود:امسال حدود دو هزار نیرو به نیروی انتظامی تهران بزرگ اضافه می‌شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ خرداد ۹۸ - توزیع کارت آزمون استخدامی پلیس کرمانشاه

رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از توزیع کارت آزمون استخدامی مقطع درجه داری پلیس طی روزهای آینده خبر داد.

سرهنگ‌شریف روانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: متقاضیان استخدام در مقطه درجه‌داری انتظامی استان کرمانشاه می توانند از ۲۰ تا ۲۳ خرداد نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام کنند.
رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: محل توزیع کارت آزمون استخدامی نیز اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان به نشانی ابتدای شهرک فرهنگیان فاز ۲ می باشد.

وی تصریح کرد: مراجعه کنندگان حتما در هنگام حضور جهت دریافت کارت آزمون باید کارت ملی و یک قطعه عکس سه در چهار همراه داشته باشند.

روانبخش در پایان گفت: آزمون استخدامی درجه داری نیروی انتظامی روز جمعه ۲۴ خرداد برگزار می شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ خرداد ۹۸ - استخدام نیروی انتظامی استان فارس

رئیس مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی فارس گفت: نیروی انتظامی فارس به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، از بین جوانان مومن نیرو استخدام می‌کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱ خرداد ۹۸ - استخدام نیروی انتظامی «ویژه خواهران» در قزوین

فرماندهی انتظامی استان قزوین در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی کادر پلیس زن خود از بین خواهران واجد شرایط در مقطع درجه داری پذیرش کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۱ اردیبهشت ۹۸ - استخدام نیروی انتظامی(ویژه خواهران) در مهران 

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان مهران در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی کادر پلیس زن خود از بین خواهران واجد شرایط در مقطع درجه داری پذیرش نماید.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۹ اردیبهشت ۹۸ - استخدام مقطع درجه دار زن در نیروی انتظامی سیروان

سرهنگ رضاخورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: انتظامی شهرستان سیروان در نظر دارد جهت تکمیل کادر انتظامی (داوطلبین زن) خود از میان علاقمندان واجدالشرایط، در مقطع درجه دار زن گزینش و استخدام نماید.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۸ - تمدید ثبت نام استخدام در مقطع درجه داری نیروی انتظامی در سال ۹۸

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام نیروی انتظامی به اطلاع میرسانیم ، با توجه به استقبال گسترده داوطلبان، ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری با مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری ، فنی وحرفه ای و کارودانش تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ تمدید شد.

خبر ۸ اردیبهشت ۹۸ - استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان نیروی درجه‌داری

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان از آغاز دور جدید استخدام این فرماندهی از بین واجدان شرایط در مقطع درجه‌داری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد حمیدرضا خزائی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان زنجان به منظور تکمیل کادر درجه‌داری خود از بین برادران واجد شرایط استخدام می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی و فردی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در درجه‌داری به صورت پیمانی پنج ساله داوطلب مرد می‌پذیرد.

 

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به قانون اساسی، داشتن اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و ولایت فقیه، عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم محکومی شدن به محرومیت از خدمات دولتی، برخورداری از سلامت جسمی و روانی مناسب و عدم اعتیاد را از جمله شرایط عمومی استخدام ذکر کرد.

خزائی با بیان اینکه حداقل معدل فارغ‌التحصیلان بایستی ۱۴ باشد، اظهار داشت: حداکثر سن برای مقطع درجه داری ۱۸ سال تمام است.

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان کرد: علاقمندان می‌توانند با در دست داشتن دو قطعه عکس سه در چهار، تصویر کارت ملی و شناسنامه، تصویر مدرک تحصیلی و سابقه فعالیت‌های تخصصی خود از ساعت ۸ تا ۱۴ به نشانی زنجان بزرگراره ۲۲ بهمن – ضلع غربی ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان- ساختمان اداری امام رضا(ع) مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان مراجعه کنند.

خبر ۲۵ فروردین ۹۸ -استخدام در مقطع درجه داری نیروی انتظامی در سال ۹۸

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از داوطلبان(مرد)متقاضی استخدام در مقطع درجه داری که آخرین مدرک تحصیلی آنها دیپلم رشته های نظری،فنی وحرفه ای و کارودانش می باشد ثبت نام به عمل آورد

شرایط عمومی
۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.
۲ – اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.
۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.
۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.
۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
۷ – نداشتن سوء پیشینه کیفری.
۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.
۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

شرایط اختصاصی

ثبت نام از داوطلبان (مرد) با آخرین مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری ، فنی و حرفه ای و کارودانش در مقطع درجه داری آغاز گردید.

حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال می باشد . ثبت نام با تلفن های هوشمند مانع از دریافت صحیح اطلاعات شما داوطلبان گرامی خواهد شد .

لطفا برای ثبت نام از رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید.

شرایط ارفاقی : داوطلبانی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند در اولویت جذب می باشند:

۱ . داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت ) ۲. عضویت فعال در بسیج ۳. خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی
ثبت نام صرفا برای داوطلبان مرد مجاز می باشد و در صورت فراموش نمودن کلمه عبور ، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت اعلام نمایید
داوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه می باشند و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.

پس از اتمام ثبت نام دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نمی با شد پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری ، فراخوان صورت می گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام ، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال می باشد

دریافت رسید ثبت نام (کدرهگیری ) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام ، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود

حداقل معدل برای ثبت نام ۱۴ و برای داوطلبان دارای سابقه بسیج فعال ۱۳ می باشد .

حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر می باشد.

فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت.

مهلت ثبت  نام :

از تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ لغایت۱۳۹۸/۰۲/۱۵. پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ با شماره تلفن های ۷۳۰۴۶۹۱۱ ، ۷۳۰۴۶۹۱۳

شرایط و تذکرات

۱ . سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید . در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.

۲- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد

۳- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور ، برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است.

۴- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.

۵ - ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد.

۶- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام می باشد لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد ، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعات آنان ناقص می باشد فراخوان نخواهند شد.

نحوه دریافت کد رهگیری : (ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار است)

پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی بر روی گزینه " پذیرش شرایط و ثبت نام " کلیک نموده و اطلاعات اولیه شامل (کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی)را تکمیل نمایید . سپس با کلیک روی گزینه " ثبت نام و ورود به سامانه "نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد گردیده و به صفحه ورود اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور ، همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است.پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه " ورود" کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» 

خبر ۲۱ فروردین ۹۸ - استخدام فرماندهی یگان‌های ویژه ناجا استان ایلام 

فرمانده یگان ویژه استان ایلام از استخدام فرماندهی یگان‌های ویژه ناجا در بین جوانان متعهد استان ایلام دررسته عملیات ویژه خبرداد.
به گزارش خبرنگار بازارکار، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ محمد علیزمانی فرمانده یگان ویژه استان ایلام گفت: یگان ویژه به منظور تکمیل سهمیه استخدامی در سال جاری در مقطع درجه داری با مدنظر قرار دادن شرایط عمومی واختصاصی اقدام به فراخوان نیرو کرده است، لذا واجدین شرایط می‌توانندبه نیروی انسانی یگان ویژه مراجعه نمایند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۱ فروردین ۹۸ - استخدام در یگان‌های انتظامی، مرزبانی و عملیات ویژه کرمانشاه آغاز شد 

سرهنگ‌سلیم سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نیروی انتظامی استان کرمانشاه و اسلام آبادغرب به منظور کادر درجه‌داری یگان‌های انتظامی، مرزبانی و عملیات ویژه استان از بین جوانان واجد شرایط نیرو استخدام می‌کند

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ فروردین ۹۸ - پلیس کرمانشاه استخدام می کند

رئیس گزینش فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از جذب نیروی انسانی مورد نیاز توسط پلیس کرمانشاه پس از برگزاری آزمون و گذراندن مراحل گزینشی لازم خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ