استخدام نیرو در یگان ویژه با مدرک تحصیلی دیپلم به بالا

۳ نظر

معاون هماهنگ کننده یگان ویژه استان کرمان با اشاره به پذیرش نیرو در حوزه یگان ویژه گفت: افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم به بالا و حداقل ۲۰ سال سن می‌توانند برای استخدام اقدام کنند.


به گزارش بازارکار به نقل از مهر، سرهنگ مجید خواجویی در ششمین روز از هفته ناجا و در حاشیه مانور عملیاتی یگان ویژه استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: یگان ویژه از جمله یگان‌های ماموریتی و تقویتی نیروی انتظامی است که بنا به ماموریت‌هایی که به آن محول می‌شود در صحنه حاضر است.
وی با بیان این که همیشه شاهد اقتدار در یگان ویژه هستیم، افزود: حفظ امنیت مردم از ماموریت‌های اختصاصی نیروی انتظامی است لذا هر زمان که اعتراضات یا تجمعات غیر قانونی برگزار شود یگان ویژه در مقابل آن می‌ایستد.
معاون هماهنگ کننده یگان ویژه گفت: ما در کنار مردم هستیم و حفظ امنیت و آرامش مردم از جمله ماموریت‌های ماست؛ همچنین در حوزه مبارزه با اشرار، قاچاقچیان مسلح، برهم‌زنندگان نظم عمومی و ... ما در صحنه حاضر هستیم.
خواجویی تصریح کرد: در حوزه یگان ویژه در استان کرمان پذیرش داریم و افرادی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم به بالا هستند و حداقل ۲۰ سال سن می‌توانند برای استخدام مراجعه کنند.

منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای استخدام نیرو در یگان ویژه با مدرک تحصیلی دیپلم به بالا

  • م
    محمد
    ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۴
    سلام ممنون میشم اگه اطلاعاتی دارید پاسخ بدید. آیا غیر بومی هم میگیرن با لیسانس حسابداری؟
    • م
      مصطفی
      ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۲۳:۰۹
      شمارشو پیداکن وبپرس
    • ح
      حمید کشتگر
      ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۰:۲۳
      برای ثبت نام به چه ادرسی بایدمراجعه کرد .

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ