استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان از عضویابی برای استخدام افراد واجد شرایط هر منطقه در ناجا خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رشیدی رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان در دیدار با امام جمعه ریگان و در جمع مسئولین انتظامی، سپاه، کمیته امداد و دانش آموزان گفت: در جهت تقویت یگان‌های انتظامی، سهمیه جذب خوبی اختصاص داده شده که در این امر از ظرفیت بسیجیان، مددجویان کمیته امداد و دانش آموزان در استخدام استفاده می‌کنیم.


سرهنگ رشیدی با اشاره به برخی شرایط استخدام از جمله تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه، معدل ۱۴ و دیگر شرایط گفت: آخرین مرحله آزمون سال جاری برای مقطع دیپلم ۲۵ بهمن می‌باشد که داوطلبان تا ۲۰ همین ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و تکمیل پرونده اقدام کنند.
سرهنگ رشیدی با بیان اینکه دانش آموزان سال آخر تحصیلی هم می‌توانند جهت سیر مراحل استخدام در اسفندماه سال جاری به اداره گزینش مراجعه کنند اظهارکرد: در بحث تحقیقات محلی ملاک خود افراد و بستگان درجه یک است که امیدواریم همه داوطلبان مراحل گزینش را با موفقیت طی کنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ