استخدام نیروی کادر درجه دار در پلیس اصفهان

۱ نظر

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از استخدام نیروی کادر درجه دار با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی تمامی رشته های نظری و فنی و حرفه ای برای اشتغال به خدمت در این فرماندهی خبر داد.


به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ” جواد درستکار” در تشریح این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین برادران مومن، متعهد و علاقمند در مقطع درجه داری به صورت پیمانی ۵ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی تمامی رشته های نظری و فنی و حرفه ای برای اشتغال به خدمت در این فرماندهی استخدام می کند.
وی افزود: داوطلبان استخدام می بایست متولد سال ۷۴ به بعد و دارای حداقل معدل ۱۴ و میزان قد آنها نیز ۱۷۰ سانتی متر باشد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: ثبت نام بصورت اینترنتی و از طریق آدرس(www.gozinesh.police.ir) انجام می شود و داوطلبان پس از ثبت نام به همراه مدارک و فرم ثبت نام اینترنتی در ساعات اداری به مرکز گزینش فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان طیب، کوی سرلت مراجعه نمایند.
سرهنگ درستکار گفت: داوطلبان استخدام در صورت عدم موفقیت در ثبت نام اینترنتی می توانند به صورت حضوری به مرکز گزینش مراجعه نمایند.

منبع : پایگاه خبری پلیس

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام نیروی کادر درجه دار در پلیس اصفهان

  • ح
    حمید
    ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۴۸
    سلام با مدرک لیسانس هم میشه ثبت نام کرد؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ