استخدام پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام

خبر ۵ تیر ۹۸ - استخدام مقطع درجه داری در نیروی انتظامی ایلام 

پلیس مبارزه با مواد مخدر در نظر دارد در رسته سپکا (سگهای پلیس کارآزموده) به منظور تکمیل نیروی انسانی کادر پلیس، از بین جوانان (مرد)واجد شرایط در مقطع درجه داری پذیرش کند.

دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی مورد تایید اداره آموزش و پرورش، داشتن حداقل ۱۹ و حداکثر ۲۵ سال تمام، دارا بودن حداقل ۱۷۰ سانتیمتر قد و دارا بودن حداقل معدل دیپلم با نمره ۱۴ از جمله شرایط پذیرش در مقطع درجه‌ داری است.

داوطلبان در صورت داشتن سلامت جسمی و روانی و موفقیت در مراحل نهایی گزینش و استخدام ناجا و سپردن تعهد خدمتی ، برابر ضوابط و مقررات نیروی انتظامی به استخدام این نیرو به صورت پیمانی پنج ساله در می‌آیند.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و پذیرش با در دست داشتن مدارک هویتی درساعات اداری به ستاد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام واقع در پشت انتظامی شهرستان ایلام و جنب مرزبانی استان مراجعه کنند.

گفتنی است داوطلبان پس از مورد تایید قرار گرفتن از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام طی یک معرفی نامه به استان البرز جهت ادامه مراحل گزینش و استخدام معرفی می‌شوند.

خبر ۱ تیر ۹۸ - استخدام پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی کادر پلیس، از بین جوانان (مرد)واجد شرایط در مقطع درجه داری پذیرش می‌کند .

دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی مورد تایید اداره آموزش و پرورش، داشتن حداقل ۱۹و حداکثر۲۵سال تمام، دارا بودن حداقل ۱ ۷ ۰ سانتیمتر قد و دارا بودن حداقل معدل دیپلم با نمره ۱۴ از جمله شرایط پذیرش در مقطع درجه‌ داری اعلام شده است.

بر اساس این اطلاعیه، داوطلبان در صورت داشتن سلامت جسمی و روانی و موفقیت در مراحل نهایی گزینش و استخدام ناجا و سپردن تعهد خدمتی ، برابر ضوابط و مقررات نیروی انتظامی به استخدام این نیرو به صورت پیمانی پنج ساله در می‌آیند .

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و پذیرش با در دست داشتن مدارک هویتی درساعات اداری به ستادپلیس راهنمایی و رانندگی استان واقع دربلوار شهیدبهشتی شهر ایلام مراجعه کنند .

در این اطلاعیه آمده است: اولویت پذیرش با ساکنان شرستان جنوبی استان بوده و پس از تکمیل ظرفیت از متقاضیان ثبت نام به عمل نخواهد آمد .

  منبع : خبرگزاری ایسنا

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ