آرشیو استخدام سازمان دامپزشکی سال ۹۷

آرشیو استخدام سازمان دامپزشکی سال ۹۷

خبر ۲۵ تیر ۹۸ - صدور مجوز استخدام ۲۵۰۰ نفر در دامپزشکی‌های سراسر کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی ‌گفت: سند توسعه نیروی انسانی سازمان دامپزشکی کشور آماده ‌و برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مجوز استخدامی در سال جاری ‌صادر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا مومنی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: خراسان جنوبی استانی محروم نیست بلکه استانی با پتانسیل‌های بسیار خوب در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در بحث مرغداری‌ها و واردات دام و ۴۳۱ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارای ظرفیت است گفت: متاسفانه اعتبارات در کشور وضعیت خوبی ندارد و اعتبارات کشور به صورت انقباضی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور افزود: خراسان جنوبی با رشد خوبی در اعتبارات استانی و کشوری مواجه بوده و سال گذشته یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای و حدود ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی به استان کمک شده است.

نگاه سازمان دامپزشکی به تمام استان‌ها نگاه عدالت محور است

مومنی با بیان اینکه نگاه سازمان دامپزشکی به تمام استان‌ها نگاه عدالت محور است تصریح کرد: آزمایشگاه دامپزشکی در خراسان جنوبی ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم در صورت تخصیص اعتبارات این پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری به ۸۵ درصد برسد.

وی با بیان اینکه تمام تجهیزات این آزمایشگاه به صورت ۱۰۰ درصد از محل سازمان پرداخت می‌شود ادامه داد: تاکنون مبلغ ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به این آزمایشگاه اختصاص یافته و برای تکمیل به حدود ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت تخصیص اعتبارات تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: هر جا امنیت بهداشتی در کشور است مدیون پست قرنطینه مرزهای ایران هستیم و اگر در این زمینه کوتاهی شود تب کنگو در مرکز کشور و استان‌های بزرگ را خواهیم داشت.

مومنی بیان کرد: سند توسعه نیروی انسانی سازمان دامپزشکی کشور آماده شده و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مجوز استخدامی برای سال جاری وجود دارد که در صورت تایید این سند توسعه نیز سهمیه استان بر اساس شاخص‌ها تخصیص داده خواهد شد.

خراسان جنوبی تا دو سال آینده به قطب پروش شتر در کشور تبدیل می‌شود

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی نیز در این نشست اظهار داشت: خراسان جنوبی به دور از بیماری‌های مشترک انسان و دام است و از این لحاظ نیز خراسان جنوبی استانی سالم است.

محمد اصغرزاده با بیان اینکه خراسان جنوبی تا دو سال آینده به قطب پروش شتر در کشور تبدیل خواهد شد گفت: آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور در استان ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قول‌های خوبی در زمینه تخصیص اعتبارات برای تکمیل این پروژه داده شده است.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبارات تا پایان سال این آزمایشگاه به بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی می‌رسد و این آزمایشگاه مرجعی در شرق کشور است.

صدور پروانه تاسیس کشتارگاه شترمرغ در فردوس

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی تصریح کرد: در پرورش شتر و شیر خشک و صنایع تبدیلی استان اقدامات خوبی شده و واردات شتر از سایر کشورها پیگیری می‌شود و واردات شتر مولد شیری انجام خواهد شد.

اصغرزاده با بیان اینکه علیرغم تمام مشکلات واردات دام مولد در استان وجود دارد بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون نیز ۱۳۰ تن تخم مرغ از استان به افغانستان صادر شده و امروز نیز شیر شتر در استان تبدیل به یک برند شده است و می‌تواند اشتغالی پایدار برای استان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار قطعه شترمرغ در استان وجود دارد گفت: پروانه تاسیس کشتارگاه شترمرغ در فردوس صادر شده است.

خبر ۱۹ آذر ۹۷ - اعلام نتیجه نهایی پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال۹۷

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در پنجمین آزمون استخدامی متمرکزدستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ به اطلاع میرسانیم،نتایج نهایی اعلام گردید.

 برای مشاهده نتایج نهایی انیجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ شهریور ۹۷ - تبیین جزییات برنامه زمان بندی مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور و مدارک لازم

جزییات برنامه زمان بندی مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی تیرماه ۹۷ و مدارکی که داوطلبان حائز شرایط باید در روز آزمون ( چهارم و پنجم مهرماه سال جاری) به همراه داشته باشند، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی این سازمان با حضور داوطلبان ۱۶ استان کشور در مورخ ۴ و ۵ مهرماه ۹۷ در محل ساختمان شماره دو سازمان دامپزشکی کشور، بر اساس تفکیک ساعت های مشخص شده در دو مقطع زمانی ساعات ۸ صبح و ۱۴ ،انجام خواهد شد که شرح جزییات دقیق آن در قالب جدول پیوست این خبر اعلام گردیده است؛

بنابراین گزارش، بر اساس اطلاعیه امور اداری سازمان دامپزشکی کشور، داوطلبان حائز شرایط مصاحبه تخصصی استخدامی باید همزمان در روز مصاحبه، مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:

*اصل کارت ملی جهت احرازهویت ( الزامی)

*اصل و کپی مدرک تحصیلی (درمدرک تحصیلی حتما معدل کل ذکر شده باشد).( الزامی)

* اصل و کپی گواهی دوره زبان خارجی صرفا TOFEL (IBT،CBT، TOLIMO، Paper Based ) و IELTS و MSRT

*مقالات ISI،ISC ،SCOPUS و علمی و پژوهشی در مجلات معتبر داخلی که ویژگی های زیر را برخوردار باشند:

- مقالاتی که سال چاپ آن از سال ۱۳۸۶ به بعد باشد، قابل قبول است.

- مقالات می بایست درحوزه علوم کاربردی شغل مورد تقاضا باشد.

- نام فرد در بین سه نفر اول ذکر شده باشد.

* اصل و کپی روی جلد و صفحه نخست کتاب تالیفی و ترجمه ای( سال چاپ کتاب از سال ۱۳۸۵ به بعد و در حوزه علوم کاربردی شغل مورد تقاضا باشد)

* طرح پژوهشی در حوزه علوم کاربردی شغل مورد تقاضا: گواهی صادره از سوی دانشگاه یا محل اجرای طرح پژوهشی

* گواهی صادره ازسوی بنیاد ملی نخبگان و جشنواره های علمی معتبر و گواهی ثبت اختراعات

برپایه این گزارش، مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی داوطلبان حائز شرایط از استان های یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان، کرمان جنوب در ساعت ۸ صبح مورخ چهارشنبه، چهارم مهرماه ۹۷ و داوطلبان استان های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر و هرمزگان در ساعت ۱۴ همان روز برگزار می شود.

آزمون مصاحبه استخدامی داوطلبان استان های سمنان، قزوین، مازندران و مرکزی نیز در ساعت ۸ صبح مورخ پنج شنبه، پنجم مهرماه ۹۷ و داوطلبان استان های فارس، کرمانشاه و اردبیل نیز در ساعت ۱۴ روز یادشده برگزار خواهد شد.

ساختمان شماره دو سازمان دامپزشکی کشور در آدرس تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان شهید مطهری، کوچه حسینی راد ( افتخار) پلاک ۳۳ واقع است.

 برای مشاهده من کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ شهریور۹۷ - اعلام نتایج پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷۹۷

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در پنجمین آزمون متمرکز دستگاهای اجرایی کشور تیرماه ۱۳۹۷، به اطلاع می رسانیم، نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی اعلام گردید.

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید
 جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.
 صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۲۱ شهریور ۹۷ - اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۷/۵/۱۳۹۷ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج در سایت سازمان سنجش جهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه ‌معرفی گردیده ‌و مدارک و اطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تایید گردیده، می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی سازمان دامپزشکی کشور،سازمان شیلات کشور، وزارت راه وشهرسازی،سازمان حفاظت محیطزیست،وزارت اموراقتصادی ودارایی،سازمان بیمه سلامت،سازمان ملی زمین ومسکن و سازمان اوقاف وامورخیریه) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه از ساعت ۱۸ (۶ بعدازظهر) روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۴ برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست باتوجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه، اقدام لازم معمول دارند و همچنین داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند، از روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۲ لغایت روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۴ با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط به شرح جدول ذیل، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

 ردیف  نام دستگاه تاریخ مراجعه به سایت دستگاه  آدرس دستگاه
۱

وزارت اموراقتصادی ودارایی

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.MEFA.GOV.IR
۲

وزارت راه وشهرسازی

۹۷/۰۶/۲۲

WWW.MRUD.IR
۳

سازمان حفاظت محیط زیست

۹۷/۰۶/۲۲

WWW.DOE.IR
۴

سازمان دامپزشکی کشور

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.IVO.IR
۵

سازمان شیلات کشور

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.SHILAT.COM
۶

سازمان بیمه سلامت

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.IHIO.GOV.IR
۷

سازمان ملی زمین ومسکن

۹۷/۰۶/۲۲ WWW.NLHO.IR
۸

سازمان اوقاف وامورخیریه

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.OGHAF.IR

 توجه:

· عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.

· بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی درصورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی ‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران ‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً درصورت صحت مدرک و تایید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابر ظرفیت موردنیاز اعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سوالات می باشد. لذا داوطلبان درصورت نیاز می توانند سوالات خود را درخصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۷/۷/۸ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۱۳۹۷/۷/۸ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.

خبر ۱۰ مرداد ۹۷ - دریافت مدارک داوطلبان پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

سازمان دامپزشکی کشور به اطلاع کلیه داوطبان معرفی شده در پنجمین دوره آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور(۹۷/۰۴/۱۵) می رساند کلیه مدارک لازم را از تاریخ سیزدهم ماه جاری لغایت شانزدهم همین ماه به کارگزینی اداره کل دامپزشکی استان شغل مورد تقاضا تحویل دهند .

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، معرفی شدگان می بایست اصل و کپی مدارک به شرح ذیل را تحویل دهند.

کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور که براساس خود اظهاری داوطلب صادر شده ،شناسنامه داوطلب ( کلیه صفحات )،کارت ملی ،کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی ،مدارک مرتبط با بومی بودن ( شهرستان ؛ استان ) طبق موارد مندرج در دفترچه آزمون استخدام ،مدارک مربوط به سهمیه استخدامی ۵ درصد ایثارگری و مدارک مربوط به سهمیه ۳ درصد معلولیت ( از سازمان بهزیستی )

شایان ذکر است که تاریخ ملاک عمل برای گواهی فراغت از تحصیل و معافیت دائم ؛ یا پایان خدمت نظام وظیفه، قبل از زمان برگزاری آزمون و محاسبه سن تا تاریخ اولین روز ثبت نام یعنی ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری لحاظ می شود.

همچنین نمره کل افراد در کارنامه اولیه صادره شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، صرفاً براساس خود اظهاری داوطلب بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها ، پس از بررسی ، انطباق و اعمال مستندات مربوط به امتیازات و سهمیه های قانونی و تایید آن ، اعلام خواهد شد .

خواهشمند است کلیه توضیحات عمومی مندرج در دفترچه راهنمای پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تیر ماه سال ۱۳۹۷ را مطالعه و سپس جهت تحویل مدارک فوق اقدام نمایید. .                                                

خبر ۸ مرداد ۹۷ -اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشوردر تاریخ ۹۷/۰۴/۱۵ شرکت نموده‌اند می‌رساند که کارنامه نتایج داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی اجرایی (شامل: وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه) می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس اولین انتخاب کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان مقتضی است براساس موارد ذیل عمل نمایند:

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

برای مشاهده فایل اطلاعیه اسامی چند برابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی اینجا کلیک نمایید

 خبر ۳۱ تیر ۹۷ – خبر تغییر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و زمان اعلام نتایج

مشاور عالی سازمان سنجش از تغییر ظرفیت استخدام دستگاه ها در پنجمین دوره آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور جمعه ۱۵ تیر برای ۴۲۷ هزار و ۷۰۱ داوطلب در ۱۳۹ شهرستان و ۲۳۴ حوزه امتحانی در نظام و امنیت کامل برگزار شد.

وی افزود: برای این دوره از آزمون استخدامی ۴۲۷ هزار و ۷۰۱ داوطلب ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۲۶۸ هزار و ۳۲۶ نفر معادل ۶۲.۷۴ درصد زن و ۱۵۹ هزار و ۳۷۵ نفر معادل ۳۷.۲۷ درصد مرد بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از تعداد ۴۲۷ هزار و ۷۰۱ داوطلب این دوره از آزمون، تعداد ۳۶۶ هزار و ۱۷۰ نفر حاضر و ۶۱ هزار و ۵۳۱ غایب بودند. به عبارت دیگر ۸۵.۶۱ درصد حاضر و ۱۴.۳۹ درصد غایب بودند.

وی افزود: از تعداد حاضرین در جلسه آزمون تعداد ۲۳۲ هزار و ۶۶۱ نفر معادل ۶۳.۵۴ درصد زن و تعداد ۱۳۳ هزار و ۵۰۹ نفر معادل ۳۶.۴۶ درصد مرد هستند.

توکلی خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ با تغییراتی که اعلام شده است تعداد ۱۸ هزار و ۱۹۸ نفر برای ۹ دستگاه اجرایی کشور است.

وی اظهار داشت: ظرفیت استخدامی وزارت آموزش و پرورش در این دوره از آزمون استخدامی ۱۷ هزار و ۳۴۷ نفر، سازمان دامپزشکی ۷۲ نفر، سازمان شیلات ۱۳۸ نفر، وزارت راه و شهرسازی ۲۷۰ نفر، سازمان حفاظت محیط زیست ۲۰۰ نفر، وزارت امور اقتصادی و دارایی ۴۵ نفر، سازمان بیمه سلامت ۱۵ نفر، سازمان ملی زمین و مسکن ۲ نفر و سازمان اوقاف و امور خیریه ۱۰۰ نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: نتایج این آزمون پس از هماهنگی با سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام می شود و تاریخ انتشار فهرست اسامی پذیرفته شدگان به زودی اعلام خواهد شد.

 منبع : خبرگزاری مهر

در صورتی که تمایل دارید به محض اعلام نتایج خبردار شوید در کانال تلگرام ای-استخدام عضو شوید.
۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.
۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.
۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۲۱ تیر ۹۷ – اعلام زمان نتایج آزمون استخدامی در انتظار بخشنامه سازمان امور استخدامی

مشاور سازمان سنجش گفت: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی براساس بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی مشخص می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اعلام زمان نتایج پنجمین آزمون استخدامی اظهار کرد: در فرآیند آزمون استخدامی سازمان سنجش صرفا برگزاری کننده است و اعلام زمان نتایج براساس نظر سازمان اداری و استخدامی خواهد بود که هنوز این موعد مشخص نشده است و در حال بررسی هستند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۹ تیر ۹۷ - خبر زمان اعلام نتایج پنجمین آزمون فراگیر و آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سهمیه این استان از پنجمین استخدامی فراگیر را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: نتایج آزمون کتبی استخدام، اواخر تیر یا اوایل مرداد اعلام می شود.

مجید یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از معرفی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان در مرحله آزمون کتبی، مصاحبه آنها توسط آموزش و پرورش استان برگزار می شود.
وی گفت: بعد از انجام مصاحبه، گزینش نهایی صورت می‌گیرد سپس پذیرفته شدگان در دوره آموزش بدو خدمت شرکت می کنند تا برای آغاز سال تحصیلی مدارس در مهرماه آماده شوند.
یزدان پناه اظهار داشت: به دلیل تعداد کمتر معلمان ابتدایی، تغییر مقطع تعدادی زیادی از معلمان ابتدایی به سایر مقاطع و اضافه شدن کلاش ششم به مقطع ابتدایی، بیشترین نیروهای جذب شده برای خدمت در مقطع ابتدایی خواهند بود.
پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی روز جمعه ۱۵ تیر برگزار شد که در آن ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در کشور استخدام خواهند شد.
این آزمون برای جذب افراد واجد شرایط در ۹ دستگاه اجرایی شامل، وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.
تاکنون سهم استخدامی استان کرمانشاه در سایر دستگاه های دولتی غیر از آموزش و پرورش اعلام نشده است.
استان کرمانشاه با جمعیت ۲ میلیون نفری، ۳۲۵ هزار دانش آموز، ۲۸ هزار فرهنگی و چهار هزار و ۶۰۰ مدرسه دارد.

 منبع : خبرگزاری ایرنا

 

نظر سنجی از داوطلبان معلول شرکت کننده در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور تیر ماه سال ۱۳۹۷ نظر سنجی از داوطلبان شرکت کننده در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور تیر ماه سال ۱۳۹۷ برای مشاهده متن آگهی پنجمین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنیدبرای دانلود دفترچه آزمون پنجمین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

صفحات سازمانهای مورد تقاضا پنجمین آزمون استخدامی فراگیر

لینک صفحات سازمان های مورد تقاضای پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی (جهت تبادل اطلاعات و مشاهده اطلاعیه ها)

وزارت آموزش و پرورشسازمان دامپزشکی کشورسازمان شیلات کشورسازمان حفاظت محیط زیستوزارت امور اقتصادی و داراییسازمان بیمه سلامتسازمان ملی زمین ومسکنسازمان اوقاف و امور خیریهوزارت راه و شهرسازی

 

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش و فراگیر پنجم)

سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونهای آموزش و پرورش و فراگیر و... به همراه آزمونهای سال ۹۶)

راهنمای آمادگی برای آزمون های استخدامی فراگیر و آموزش و پرورش (عمومی و تخصصی)

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ