استخدام وزارت امور خارجه (استخدام جدید)

۱۳۴۹۰ نظر

استخدام وزارت امور خارجه

وزارت امور خارجه به عنوان متولی امور دیپلماتیک ایران یکی از اجزا و ارکان اصلی ساختار دولت برای برقراری ارتباط سازنده با جهانیان است. استخدام‌های وزارت امور خارجه تماما و به صورت دقیق در این صفحه اطلاع رسانی می‌شود.

 

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت امور خارجه

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، وزارت امور خارجه در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • کارت  آزمون استخدام وزارت امور خارجه ۸ آبان ۱۴۰۲ فعال شد. با مراجعه به بخش شرایط عمومی  و اختصاصی آزمون استخدامی وزارت امور خارجه آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه استخدامی وزارت امور خارجه می‌توانید از منابع مطالعاتی برای مصاحبه موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

 

اخبار استخدام   وزارت امور خارجه

زمان آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

زمان آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون استخدام وزارت امور خارجه بخش است.

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی  ۱۱ شهریور الی ۷ مهرماه ۱۴۰۲ بوده است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون این مرحله از ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲ بوده است.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک دریافت اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه ، در کادر اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه قرار گرفته است.

دریافت کارت آزمون استخدام وزارت امور خارجه

متقاضیان محترم در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲
  • زمان برگزاری آزمون: ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام وزارت امور خارجه، نتایج این آزمون پس از انتشار در همین صفحه اعلام خواهد شد.

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت امور خارجه است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی آزمون استخدامی فراگیر، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی وزارت امور خارجه در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

 

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۳٬۴۹۰ نظر برای استخدام وزارت امور خارجه (استخدام جدید)

  • م
    مترجم حنا
    ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۱
    سلام دوستان گرامی، کسانی که ازمونای قبلی رو شرکت کردن یا قبول شدن،میشه بگن ،وزارت امور خارجه ،دقیقا به این افرادی که بعنوان مترجم استخدام میکنه،چه شغلی میده؟یعنی کسانی بودن که جذب شده باشن؟ میشه یکم اطلاعات بدن؟یه دنیااا ممنون میشم
    • P
      Perspolis
      ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶
      اخیرا با یکی از دوستان که مترجم عربی وزارت هستن صحبت کردم و اتفاقا برا خود من هم، کار مترجمان، جای سوال بود و حتی یادمه روز مصاحبه علمیم به پرسش مصاحبه کننده در این باره نتونستم جواب درستی بدم.ایشون گفتن که کار مترجمان بشدت پر استرسه حتی گفتن چن نفر متاسفانه دچار مشکل قلبی شدن، چون جدای از ترجمه نوشتاری، مقاماتی که از کشورهای دیگه وارد وزارتخونه میشن، ترجمه صحبت های فیما بین تماما بر عهده مترجم هس؛ به عبارت دیگر، کار مترجمین، ترجمه نوشتاری و شفاهی هست.
      • ی
        یکی از زبان ها
        ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲
        کارشناس تشریفات. عنوان شغلی مترجم این هست.
        • .
          ..
          ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۲۰:۱۳
          خیر کارشناس تشریفات از تمامی عناوین شغلی اننتخاب میشه، مترجم ها بین دوایر تقسیم میشن.
        • ی
          یکی از زبان ها
          ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۶
          پرسپولیس جان اخه این چه جوابیه شما دادید؟ مترجمی شفاهی یک مهارت هست ک کسی ک داره وارد این شغل تو وزارت خارجه می شه در جریانش هست! و استرس هم خب طبیعیه ! اصلا اسم این شغل روش هست. اگر تاریخچه وزارت رو مطالعه بفرمائید متوجه میشید ک اصلا فلسفه ب وجود اومدن این وزارت خونه در ایران، امر ترجمه هست. حالا کسی مهارت کافی نداره تسلط نداره و اعتماد به نفس نداره و نمیدونه ترجمه صحبت‌های دو مقام سیاسی ظرافت های خاص خودشو داره نباید مشکل قلبی اش رو بندازه تقصیر این شغل‌ . هنوزم در عجب هستم از پاسخ شما.
          • P
            Perspolis
            ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۸
            جانم من عرض کردم اگه خوب پیامم مطالعه کرده باشید که بحث استرس، دوستی مطرح کردن که الان مترجم اونجاس که به حق هم بسیار منطقیه حالا ان شاء الله خواهید رفت و می بینید که چقدر استرس حاکمه.زبردست ترین مترجمام این استرس و چالش تجربه میکنن.ضمنا ترجمه برادر بزرگوار، فلسفه تشکیل وزارت امور خارجه نیس بلکه راهی برا دستیابی به مقاصدی که کشور در روابطش با سایر کشورهای دیگه دنبال میکنه که طبعا نیاز به رایزنی داره و این امر از طریق انتقال که همون ترجمست تحقق پیدا میکنه.
          • م
            مترجم حنا
            ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۵
            ممنونم دوست عزیز.
        • گ
          گلی
          ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۲۹
          داغی که این وزارت به دلمون گذاشته کم بود..رفتن استراماچونی هم بهش اضافه شد.. ای خداااااااااااااا... آخه من چه گناهی کردم؟؟؟؟
          • P
            Perspolis
            ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۰:۳۸
            همه این مشکلات از بی پولیه هم مشکل اشتخدام ما و هم استرا. وقتی پروفسور برانکو رو با اون همه افتخار نتونستن نگه دارن، استرا دیگه جای خود داره.
          • ت
            تی تی
            ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
            سلام دوستان
            اخیرا ب اطرح و برنامه صحبت کردین؟
            • ع
              علی
              ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲
              سلام دوستان .. ببخشید نمیدونید آیا وزارت خارجه دور جدید استخدامی داره یا نه؟؟ ممنون
              • P
                Perspolis
                ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۳۸
                ای علی جان!
              • س
                سما
                ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱
                تاییدیه گزینش تعدادی از دوستان صادر نشده بود....
                این مرحله براتون سپری شد یا نه؟؟
                • م
                  مترجمی
                  ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۳۹
                  نه خیر. هنوز اندر خم یک کوچه ایم.
                  • ح
                    حقوق
                    ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۴۶
                    سلام به مترجم
                    من با شما فکر میکنم یک روز مصاحبه شدیم
                    ده روز پیش به من زنگ زدن گفتن برای سایر مراحل کارگزینی مراجعه کنم که البته من نرفتم هنوز
                    • م
                      مترجمی
                      ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۸
                      سلام. تبریک میگم بهتون کاربر حقوق. مطمئنا مسیر پروندمون متفاوته. هستند دوستانی که همزمان به مصاحبه دعوت شدن اما نتیجه گزینششون با چندماه فاصله اعلام شده. ولی متاسفانه پرونده ما طولانی ترین مسیر رو طی کرده و هنوز جواب قطعی نداده اند. در این برهه که دوستان عزیز پشت صدور کد گیر کردند انتظار ما زیاد به چشم نمیاد. چون فرقی نمیکنه در هر صورت باید منتظر باشیم چه برای صدور کد چه برای رای نهایی گزینش.
                    • س
                      سما
                      ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۹
                      خودتون هم باید با کارگزینی تماس بگیرید شاید نامتونو برا کارگزینی زده باشن. کارگزینی دو هفته بعدش معمولا زنگ میزنه ولی خیالتون راحت میشه
                      • م
                        مترجمی
                        ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۵
                        گزینش خودش میگه نفرستادیم. کارگزینی هم همینو میگه.
                      • م
                        مطلع
                        ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۹
                        شما کی رفتی مصاحبه عقیدتی؟ جلسه صدور رای برات تشکیل دادن؟
                        • س
                          سما
                          ۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۰:۴۰
                          من چهار ماه پیش کارگزینی رفتم.....
                          ولی همون دفعه هم خودم تماس گرفتم متوجه شدم که تاییدیه گزینشم اومده
                    • گ
                      گینچالن
                      ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۲۹
                      یعنی میفرمایید به دلیل جابه جایی ساختمان کدها صادر نشده؟ من از کارگزینی که سوال کردم کلا با نا امیدی گفتن معلوم نیست حتی قبل از عید اتفاقی بیفته!!!! شما روی چه حسابی میفرمایید که این تغییر ساختمان یک هفته عقب انداخته؟ اگر قرار بود کدی صادر بشه برای یه عده صادر میشد بعد برای نفرات بعد به دلیل جابه جایی تاخیر میداشت نه اینکه مثل دانش آموزان شب امتحانی گذاشته باشند روز آخر اقدام کنند
                      • .
                        ...
                        ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۸
                        یعنی چی رو چه حسابی میگم؟! من با مسئولین مستقیم این کار هم در سازمان و هم در وزارت مرتب تماس میگیرم هر هفته. مطمئنم قصد جواب الکی دادن ندارن. اما خب هر دفعه یه کسری مدارکی یا نقصی ایجاد میشه که تا رفع شه زمان می‌بره. الان دیگه موردی وجود نداره یعنی همه چیز انشالله آماده است برای صدور کد.
                        • ی
                          یه نفر
                          ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۵۶
                          تبریک میگم به سه نفر آدم در طرح و برنامه که باعث شدند ده ها نفر نیرو پیش از استخدام اعتمادشون رو به وزارت امور خارجه و وعده هایش کاملاً از دست بدند...
                          • گ
                            گینچالن
                            ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۲
                            آخه شما یه جوری میفرمایید تماس میگیرید که گویا آدم هایی که جواب شما را میدن غیر از کسانی هستند که زمانی که ما تماس میگیریم پاسخگو هستند. من همین هفته گذشته که به کارگزینی زنگ زدم گفتم شما به من گفتید آذر الان آذره و حداقل یک ماه قبلش باید تماس میگرفتید برای شروع به کار در آذر ماه. خود فرد گفت ما فکر میکردیم شهریور بشه اما چند ماه دیرتر میگفتیم که حتما انجام بشه اما الان معلوم نیست دوستان مون در طرح و برنامه کی بتونن کد استخدامی بگیرن. حالا سوال من اینه چرا این فرد باید به من اینجوری بگه بعد به شما بگه که کارها داره تموم میشه؟ واقعیتش دوست دارم حرف شما درست باشه اما از امید الکی هم خسته شدم.
                            • n
                              nsr
                              ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳
                              با شما موافقم من هم دیروز با آقای کدخدایی در کارگزینی صحبت کردم همین را گفتند
                              • .
                                ...
                                ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹
                                من قصد امید الکی دادن ندارم چون خودم هم درگیر همین ماجرام و دوست ندارم خودم رو اذیت کنم. من فقط قصد داشتم اونچه رو که اتفاق افتاده منعکس کنم. به علاوه من اتفاقات رو با هر دو طرف چک میکنم که مطمئن تر بشم. من از طریق ارتباط کاری که باهر دو نهاد دارم باهاشون ارتباط دارم و مطمئنم نمیخان توضیح الکی بدن اما سیستم اداری اونقد مشکل داره که هر دفعه یه نقصی هست یا یه مسئولی ماموریته یا هر علت دیگه.
                          • ی
                            یه نفر
                            ۹ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۵۴
                            دوستان برای پیگیری کارتون لطفا به حوزه وزیر نامه بنویسید. شماره فکس حوزه وزارت را میتونید از اپراتور بگیرید. من اینجا گذاشتم شما رو ولی ادمین تایید نکرد. محترمانه درخواست کنید که دلیل تاخیر کتباً به شما ابلاغ بشه. من اینکارو کردم. وقتی تعداد درخواستها زیاد بشه حوزه وزارت واکنش محسوسی نشان خواهد داد.
                            • .
                              ...
                              ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۹
                              این کار خوبیه ولی باید خیلی زودتر انجام میشد. الان کار دست سازمانه و باید هماهنگ بشه برای ورود اطلاعات به سامانه و صدور کد که با این موضوع جابجایی ساختمان سازمان ممکنه یکم تاخیر بخوره. در حد چند روز. الان اگر حوزه وزارت این نامه ها رو جدی بگیره اونوقت گزارش میخاد از کارگزینی و طرح و برنامه و اینا هم میرن درگیر تهیه گزارش میشن باز کار رو عقب میندازن.
                              • ی
                                یه نفر
                                ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱
                                تا اونجا که من متوجه شدم طرح و برنامه هنوز کاری نکرده و اینطور نیست که الان کار بر دوش سازمان اداری باشه. متاسفانه جوابگوی داوطلبان و حتی پاسخگوی مطالبه ی همکاران خودشون در کارگزینی هم نیستند پس شاید جوابگوی حوزه ی وزارت باشند. باید نامه نوشت تا شخص وزیر هم در جریان قرار بگیره...
                                • .
                                  ...
                                  ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱
                                  قطعا طرح و برنامه مقصره. مدارک دوستان از خرداد آماده بود اما تا شهریور هیچ اقدامی برای گرفتن کد نکردن. اما اگه این جابجایی ساختمون نبود این هفته کد ها صادر میشد. این هم که می‌فرمایید یه شیوه ی پیگیریه. ایشالا نتیجه بخش باشه اما به نظرم زمانش گذشته.
                                • س
                                  سما
                                  ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۶
                                  یعنی احتمال داره هفته بعد کدها صادر بشه
                                  • س
                                    سما
                                    ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷
                                    ؟؟؟
                                    • .
                                      ...
                                      ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۶
                                      من قول تا آخر این هفته رو بهم داده بودن. این جابجایی مشکل ایجاد کرد گفتن تا آخر هفته مستقر میشیم و بعد اقدام میکنن. باز هم اگر اتفاق عجیبی نیافته
                                    • س
                                      سما
                                      ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۱
                                      ممنون میشم به محض ورود اطلاعات به سامانه ما رو هم در جریان قرار بدین...
                                      باز هم بابت نشر اطلاعاتتون ممنونم🙏🙏
                                  • م
                                    مترجمی
                                    ۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۷
                                    سلام امروز از دوستان کسی تونسته اطلاعات جدیدی بگیره؟ طرح و برنامه هیچکدوم از داخلی ها پاسخگو نبودن. الان دیگه بچه های ازمون دوره 6 هم رفتن سر کار! ما دوره 4 هستیم و کد استخدامی هم هنوز صادر نکردن برامون! واقعا هرکی از شرح حال ما باخبر میشه لبخند تلخی میزنه.
                                    • ت
                                      تی تی
                                      ۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷
                                      سلام
                                      من امروز با آقای هاشمی مسئول طرح و برنامه، صحبت کردم. ایشون اعلام کردن ساختمان اداری استخدامی در حال جابجایی است و پس از این جابجایی سازمان اداری استخدامی اقدام به صدور کد خواهد کرد. در ضمن از ایشون سوال کردم که آیا این فرایند امسال انجام میشه یا ممکنه استخدام به سال بعد موکول بشه، ایشون گفتن که قطعا امسال خواهد بود و این موضوع در بودجه لحاظ شده است.
                                      • س
                                        سما
                                        ۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۰
                                        ممنونم که اطلاع دادین. منو از نگرانی درآوردین. امیدوارم زودتر این کابوس تموم بشه
                                        • .
                                          ..
                                          ۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۱
                                          یه اداره رو دارن جابجا میکنن؟ عجب شانسی داریم ما. مگه حالا جابجا میشه کرد یه ساختمونو به این راحتی. با این سرعتی که عزیزان دارن
                                          انشالا خیره
                                          • ی
                                            یه نفر
                                            ۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۹
                                            سلام. ممنون از اطلاع رسانی. آیا پرسیدید که اسم شما یا کل اسامی را در سامانه درج کردند یا نه؟ یعنی آیا الان طرح و برنامه وظیفه خودش را انجام داده و منتظر سازمان استخدامی هست؟
                                            • .
                                              ...
                                              ۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۱
                                              فرایندش اینجوریه که مدارک به سازمان داده شده اونها بررسی کردند و باید پس از تایید مدارک به نماینده ی وزارت اجازه ورود اطلاعات به سامانه داده بشه. ورود اطلاعات و گرفتن کد زمانبر نیست. همون لحظه انجام میشه. اما هنوز اطلاعات وارد سامانه نشده
                                              • ی
                                                یه نفر
                                                ۶ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۵۰
                                                سپاس. پس "طرح و برنامه" هنوز کاری نکرده...
                                          • .
                                            ..
                                            ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰
                                            بسم الله الرحمن الرحیم
                                            دوستان عزیزم سلام
                                            من تا حالا چندین بار با عزیزان مسئول صحبت کردم ولی این بار بسیار ناامیدانه جوابمو دادن. پرسیدم آیا امسال امیدی به شروع به کار هست. هربار میگفتن بله صد در صد ولی اینبار با ناامیدی گفتن با شرایط جدید اصلن مشخص نیست.
                                            از باب مشورت مینویسم. به نظرتون در این شرایط چه کار باید کرد؟
                                            • .
                                              .......
                                              ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۶
                                              با سلام. میشه بپرسم کدوم قسمت این پاسخ رو بهتون دادن؟
                                              • .
                                                ..
                                                ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۴۹
                                                من با کارگزینی صحبت کردم، دوستان طرح و برنامه داخلی 3690 رو میگیرم جواب تلفن رو نمیدن،
                                              • م
                                                محمد
                                                ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۰
                                                چه بخشی و چه شخصی این حرفو زدن؟ ذکر کنین
                                                • .
                                                  ...
                                                  ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸
                                                  دوست عزیز تا جایی که من دیروز اطلاع گرفتم دارن تلاش میکنن که زودتر این پروسه تموم بشه. اگر اتفاق عجیبی نیافته ظرف یکی دو هفته کد ها رو شروع کنن به صادر کردن. من قبلا که از سازمان هم پیگیری کرده بودم گفتن یکی دوهفته ی اول آذر . کسانی هم که ازشون اطلاع گرفتم قصدشون امید الکی دادن نبود و کسانی هستند که باید مستقیما این کار رو انجام بدن. امیدوارم اتفاق خارج از پیش بینی شون نیفته.
                                                  • ت
                                                    تی تی
                                                    ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷
                                                    دوست عزیز میشه بفرمایید با کدوم بخش صحبت کردید؟
                                                    • .
                                                      ...
                                                      ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۶
                                                      در سازمان با مسئول صدور کد و با آقای انصاری طرح و برنامه.
                                                • م
                                                  محمد
                                                  ۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۴
                                                  ناامید شدن مقدمه شکسته دوستان!
                                                  • ت
                                                    تی تی
                                                    ۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۱
                                                    سلام دوستان
                                                    اطلاعات جدیدی به دست آوردین؟
                                                    • گ
                                                      گلی
                                                      ۲ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۱۹
                                                      راستشو بخواین من دیگه تصمیم گرفتم منتظر نباشم.ولی بعضی وقتا که از کارای دیگه م خسته میشم میام پیامای شمارو میخونم.نمیخوام کسی رو ناامید کنم ولی هفته گذشته من به اصرار مادرم زنگ زدم دفتر مدیریت طرح و برنامه.تا خواستم سوالمو بپرسم گفتن وصلت میکنم به قسمت مربوطه.حالا هر کی برداشت من نمیدونم ولی وقتی سوالمو پرسیدم گفتن که به خاطر شکایت بعضی از داوطلبین مبنی بر طولانی شدن استخدامی، سازمان اداری استخدامی از ما گزارش خواسته و ما الان درگیر آماده کردن اون گزارش هستیم و این کار تموم بشه بعدش احتمالا دیگه صدور کدها شروع میشه . منم پرسیدم که این قضیه چقد طول میکشه گفتن که تا یه ماه دیگه خبری نیست و منتظر نباشین.فکر میکنم اون دوستی که بهشون گفته بودن هفته اول آذر هم قضیه شون مث پارساله که میخوان هی وعده هفته دیگه بهمون بدن تا وقتی که خودشون دوس دارن کار مارو شروع کنن.
                                                      موفق باشین
                                                      • م
                                                        مترجمی
                                                        ۲ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۵
                                                        ممنونم بابت خبر جدیدتون. کار منطقییه. فکر کنم همه مون باید بریم دنبال کار خودمون تا حداقل سلامتیمونو از دست ندیم. چون دست رو دست گذاشتن و منتظر بدون بدترین و غیر منطقی ترین کاریه که میشه انجام داد. افسردگی، اضطراب و استرس و بوجود امدن مشکلات روحی و جسمی تنها ثمره دو سال انتظار بود. دیگه نباید ادامه داد...
                                                        • .
                                                          .
                                                          ۳ آذر ۱۳۹۸، ۲۰:۴۲
                                                          ممنون ما رو هم در جریان گذاشتید
                                                          • گ
                                                            گلی
                                                            ۳ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۴۶
                                                            خواهش میکنم.همگی موفق باشین
                                                        • ب
                                                          بهبود
                                                          ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۲۱:۱۶
                                                          سلام خدمت دوستان عزیز
                                                          من میگم بریم توی بخش فارس من (خبرگزاری فارس) یه سوژه ثبت کنیم تا اونها این قضیه را پیگیری کنند.
                                                          • ت
                                                            تی تی
                                                            ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۱۰
                                                            سلام دوستان
                                                            میدونم همگی از فرایند طولانی و نامعلوم این استخدام خسته ایم، همگی منتظر دریافت نتیجه زحماتمون هستیم،ولی این صفحه برای این هست که اطلاعاتمون رو به اشتراک بگذاریم و از بار نگرانی و استرسمون کاسته بشه، پس خواهش میکنم با متهم کردن همدیگه و ادامه بحث های فرسایشی فضا رو منفی نکنیم، این حداقل احترامیه که به خودمون و دیگر دوستانمون در این صفحه می گذاریم. مرسی
                                                            • n
                                                              nsr
                                                              ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۴۶
                                                              سلام دوستان، اینگونه با نام مستعار خود را معرفی کردن و دیگران را تخریب جایز نیست حداقل نام و نام خانوادگی خودتون را بگید که بعدا در زمان همکاری در وزارت بتونیم بجا بیاریم.
                                                              • ک
                                                                کارگزینی
                                                                ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۲۱:۲۷
                                                                شما نگران سرخوردگی‌خودت باش عزیز جان که قبل از رفتن به وزارت خونه شروع شده گویا
                                                                در ضمن خدمت شما عرض می کنن من و گروهی از دوستانم که همگی در این آزمون قبول شدیم خودمون کار آفرین هستیم و‌به حقوق وزارت خونه چشمی نداریم و هدفمون از ورود به وزارت خونه جلوگیری حداکثری از ورود افراد بی سواد و معلوم الحالی مثل شماست
                                                                • م
                                                                  مترجمی
                                                                  ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳
                                                                  شیوه اداره دکه با اداره دولتی متفاوت هست دوست عزیز
                                                                  در کسب خود موفق باشید
                                                                • ع
                                                                  علیرضا
                                                                  ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷
                                                                  سلام اینجا نوشتن بیحاصله اما چون خیلیا نگران هستن باید بگم انشالله دوستان نتیجه صبر خودشون رو میگیرن در نهایت اگرچه که زمانی رو نمیشه عنوان‌کرد براش...
                                                                  کاربر علیرضا تا حدی درست میگن در مورد سازمان اداری استخدامی... مهمترین دلیل طولانی شدن این فرایند اینه که معاونت اداری 1سال فرایند استخدام مارو بخاطر تغییر ساختار خارجه معلق کرد و کوچکترین کاری هم طی این 1 سال انجام نشد... به دلیل اون تاخیر 1ساله فرایند صدور کد همزمان شده با آزمونهای استخدامی جدید و درخواستهای همزمان چندین ارگان دیگه از سازمان استخدامی... موارد دیگه هم هست که مزید بر علت شده که اینجا قابل توضیح نیست... اون افرادی هم که از الان تصورات و ادعاهای عجیب غریب و بچهگانه‌ای دارن با این روحیه توی ساختار وزارت دچار مشکلات اساسی و سرخوردگی‌ میشن...
                                                                  موفق باشین
                                                                  • س
                                                                    سما
                                                                    ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳
                                                                    ممنونم. امیدوارم زودتر خبرهای خوب بشنویم و این انتظاری که چه برای افراد غیر شاغل و افراد شاغل غیر قابل تحمل شده در آینده ای نزدیک تموم بشه....
                                                                    اغثنی یا غیاث المستغیثین، فتوکلت علیک یا رب و افوض امری علیک
                                                                    • س
                                                                      سما
                                                                      ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳
                                                                      ممنونم. توکل بر خدا
                                                                      • س
                                                                        سما
                                                                        ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۴۹
                                                                        دوستان تونستید امروز اطلاعی از فرآیند صدور کد بگیرید؟؟
                                                                        من هرچی تماس میگیرم جواب نمیدن.....
                                                                        بالاخره تفاهم با اداره استخدامی به چه مرحله ای رسید؟؟
                                                                        مگه قبل از انتشار دفترچه همه مجوزها صادر نشده؟؟

                                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                        ثبت پاسخ