آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (نتایج نهایی)

۳۸۶۱۵۸ نظر

آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

آزمون استخدام فراگیر، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و... دولتی است که به صورت سالانه و با انتشار اطلاعیه در طول سال برگزار می‌شود. یازدهمین دوره آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور نیز از آذرماه آغاز می‌شود و اطلاعیه‌ها و منابع مطالعاتی مناسب این آزمون در همین صفحه قرار گرفته است.

 

بسته‌های ویژه آزمون استخدام فراگیر  دوازده

بسته‌ها و منابع مطالعاتی آزمون فراگیر استخدامی

خبر ۲۵ شهریور ۱۴۰۳-  نتایج نهایی یازدهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی- سازمان حفاظت محیط زیست

با احتساب نتایج بخش ارزیابی تکمیلی مشاغل کارشناسی و بر اساس شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام ، نتایج نهایی مشاغل کارشناسی سازمان حفاظت محیط زیست ، اعلام شدداوطلبان می‌توانند با مراجعه به پروفایل خود در بخش اعلام نتایج ، کارنانه نهایی خود را مشاهده نمایند .
ضمنا در خصوص نتایج ارزیابی تکمیلی سایر مشاغل این سازمان (مثل مامور اجرایی محیط زیست) فعلا اطلاعاتی به این مرکز ارسال نشده است.

مشاهده نتایج

  • ثبت‌نام آزمون استخدام فراگیر دوازدهم ۱۴ الی ۲۳ تیر ۱۴۰۳ است .  شما می‌توانید با مراجعه به صفحه شرایط  استخدام فراگیر دوازدهم آخرین اخبار را مشاهده نمایید
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی دهم دستگاه های اجرایی می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.



 

شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون

 

دفترچه تفکیک شده راهنمای آزمون استخدامی فراگیر دوازدهم

 

آخرین اخبار آزمون

راهنمای ارزیابی تکمیلی آزمون فراگیر یازدهم

کاربران گرامی، لیست زیر شامل صفحات و راهنمایی‌های لازم برای مرحله مصاحبه و ارزیابی تکمیلی آزمون فراگیر یازدهم است:

 عنوان راهنمایی لینک مشاهده
صفحه راهنمایی مصاحبه و ارزیابی تکمیلی آزمون فراگیر یازدهم (به تفکیک هر سازمان) به همراه تجربیات واقعی مصاحبه شرکت کنندگان مشاهده
خرید بسته تکمیلی و تخصصی مصاحبه و گزینش «ای استخدام» مشاهده
خرید کتاب از آگهی استخدام تا مصاحبه و گزینش «ای استخدام» مشاهده
تجربیات مصاحبه و ارزیابی آزمون‌های گذشته فراگیر مشاهده
مشاهده بسته‌های مناسب برای آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی مشاهده

منابع و سوالات مفید

چگونه در دستگاه های اجرایی استخدام شویم؟

یکی از سوالات متداول کارجویان برای کاریابی در بخش دولتی، نحوه اطلاع یافتن از چگونگی استخدام در دستگاه‌های اجرایی است. ساختار دولت و دستگاه‌های اجرایی جهت جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود، به صورت تقریبا سالانه، با انتشار آگهی استخدامی آزمون فراگیر از علاقمندان به شرکت در آزمون فراگیر جهت ثبت نام در این آزمون دعوت به عمل می‌آورد. در واقع آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی فراگیر در حکم پله آغاز ورود به مسیر کارمند دولت شدن است. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی باید پیش از شروع فرایند ثبت نام در آزمون، با مطالعه دفترچه آزمون استخدامی از تمام شرایط و ضوابط شرکت در آزمون آگاه شوند.

این آزمون جهت سنجش میزان دانش افرادی است که از طریق سایت به مطالعه شرایط آزمون پرداخته و ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
آرشیو صفحات آزمونهای فراگیر دستگهای اجرایی
آرشیو آگهی های پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید.

لیست سازمان‌های حاضر در دوازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی

 

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۸۶٬۱۵۸ نظر برای آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (نتایج نهایی)

  • ع
    علی
    ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶
    ببخشید من سه تا الویت هام پاک شدن. چطوری سازمان سنجش پیگیری کنم
    • ا
      افلاطون
      ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴
      چهار هفته دیگه اینموقع منتظر اعلام نتایجیم و خبردهاش از در و دیوار میریزه
      خبرگزاری ها ی چیز میگن مشاور سنجش یه چیز
      طرف برادرش رییس کل امور استخدامیه میاد خبر جدید میذاره
      یکی همسایه شون معاون وزیره و و و
      دست اخز نتایج میاد میبینی
      رتبه ی یک مجموعا پنجا و دو درصد زده نصاب میشه بیست و شش
      بعد به درصد هات نگاه میکنی میبینی ای داد بیداد
      درس مالی زو که حاضر بودی روش قسم بخوری زیر هشتاد نمیزنی شده پنجاه و هفت
      صنعتی که حاضر بودی شرط ببندی سر شاهرگت چون هم سوالش و دیدی هم جوابش و پیدا کردی
      دیدی شد بیست
      بعد نمیدونی چی شد به خد نصاب رسیدی ها ولی ده نفر چبا اخرین نفرچ قبولی فاصله داری
      به همین سادگی میشینی ببینی که استخدام جدید میاد
      با تجربه چها میدونن فقط چی میگم
      • .
        .
        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸
        سلام
        بچه ها کمترین حدنصابی که توی دو دوره قبل دیدین یا شنیدین چند بوده ؟ و مال کجا و چه رشته ای؟
        • ب
          ب شادمهر
          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳
          از نظر روحی خودتو اذیت نکن بخدا اگه توقبول نشی پس کی باید قبول شه
          تو حقته سهمته قبول شی پس ناامید نباش،حتمن قبولی با این درصدای توپت...
          خالی بندی هم یه تهی داره..
          • s
            shadmehr
            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵
            کاشکی میفهمیدی که حرفای من و نظراتم طعنه هستن که شاید دوستان بیخیال این درصدهاشون بشن وگرنه آخه کی صد زده عزیز دلم.
            • s
              shadmehr
              ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵
              کاشکی میفهمیدی که حرفای من و نظراتم طعنه هستن که شاید دوستان بیخیال این درصدهاشون بشن وگرنه آخه کی صد زده عزیز دلم.
            • س
              سروش
              ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۵۹
              تذکر ۲ :استخدام برای شغل محل های ادارات کل استان ها که محل خدمت آن ها در مرکز استان قرار دارد، برای تمامی
              داوطلبان همان استان و شهرستان های آن استان بومی استان محسوب گردیده و کلیه داوطلبان بومی اعم از بومی
              استان و شهرستان صرفاً از امتیاز یک و دو دهم (۱/۲)برخوردار خواهند شد. اینو تو دفترچه پیدا کردم یعنی اونایی که مرکز استان استخدام میشن همه بومی استان در نظر گرفته میشن وضمنا تو دفترچه نوشته بود تا کسی حد نصاب نیاره سهمیه بومی وشاغل قراردادی وایثارکری براش اعمال نمیشه برید دفترچه رو خوب بخونید
              • س
                سروش
                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰
                خیالم راحت شد
                • ا
                  الهام
                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸
                  من اینو هزار بار گفتم ولی هیچکس گوش نمیداد
                  • س
                    سروش
                    ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰
                    خیالم راحت شد
                    • ا
                      الهام
                      ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸
                      من اینو هزار بار گفتم ولی هیچکس گوش نمیداد
                    • و
                      وحید فارغ التحصیل ارشد حسابداری علامه
                      ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵
                      با عرض سلام به همه دوستان
                      بنده میخواستم یک تعدادی از پاسخ سوالاتی را که خودم زدم با دوستان به مشورت بذارم و یک میانگین حدودی از درصدای عمومی بگیرم.
                      کامپیوتر
                      1)cache
                      2) فایل قابل اجرا فایلی است که ویروسها بوسیله آن اجرا میشود که در اصطلاح خانه ویروس میگویند.در همه گزینه ها پسوندexe
                      که پسوند فایل ویروسی است میباشد ولد فایلی که خانه ویروس است میشد
                      filename txt
                      3)نزدم
                      4)به همان نام اولیه برمیگردد
                      5) بوک مارک
                      6)پیج لایوت
                      7)مساوی
                      8)غلط زدم
                      9)نزدم
                      10)اسلاید شو
                      11)go to slide
                      12)" "
                      13)بدون اینکه پسته باز شوند...
                      ریاضیات
                      14)نزدم
                      15)گزینه ای که فقط یک عضو دارد بقیه مجموعه ها تهی هستن(زحمت پیدا کردن با خود سروران)
                      16)نزدم
                      17)9
                      18)غلط زدم
                      19)نزدم
                      20)گزینه3
                      21)نزدم
                      22)دو پنجم
                      23)کیفی اسمی-کمی پیوسته
                      24)عدد1
                      25)ثابت میماند
                      فارسی
                      26)گزینه 2 بود غلط زدم1
                      27)مشیری بود غلط زدم سبزواری
                      28)جذر
                      29)هزیمت
                      30)دست از ره بشوی(کنایه)،چو مردان(تشبیه)
                      کیمیای عشق(استعاره) پس ایهام ندارد
                      31)ساکن روان
                      32)گزینه 2 البته شک دارم(دوستان انسانی کمک کنن)
                      33)گزینه3
                      34)گاها
                      35)هنرستان
                      36)4 جمله
                      37)هر شاعری
                      38)هم عقیده
                      بینش
                      39)عقلی
                      40)نزدم
                      41)ذاتی-عبادی
                      42)نزدم
                      43)گزینه3
                      44)گزینه1
                      45)گزینه2
                      46)4
                      47)2
                      48)2
                      49)2
                      50)نزدم
                      51)نماز
                      زبان
                      55)to travel
                      56)talent
                      57)witness
                      58)receive
                      بقیه زبانو نزدم
                      اطلاعات عمومی
                      64)غلط زدم،صحیح زاهدان بود
                      65)نزدم
                      66)دستغیب
                      67)مفتح
                      68)غلط زدم خارک84
                      69)غلط زدم وزیر ارتباطات
                      70)1404
                      71)غلط زدم1،صحیح2بود
                      72)1
                      73)4
                      74)غلط زدم 1
                      75)نزدم
                      بنده متاسفانه به سوالات تست هوش وقت کم آوردم و به خاطر ریاضی نرسیدم.
                      تخصصی هم به احتمال بالا75-65بزنم.
                      البته اینم بگم بنده بومی استانم نه شهرستان و این کارمو خیلی سخت کرده،چون رقبای شهرستانیم 20درصد مازاد دارن نسبت به من.بازم توکل بخدا هرچی صلاح بدونه همون میشه.
                      در آخرم اضافه میکنم این جوابایی است که من دادم و ممکنه اشتباه باشه.
                      • ع
                        علی
                        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵
                        بعضی سوالهات را اشتباه جواب دادی. سوال 1معارف تجربه میشه. تو نت سرچ کن. جواب ریاضی هم حاصل ضرب ارقام معلوم نیست جواب 9میشه یا 15
                        • م
                          م
                          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱
                          جواب میشه برهان فطرت(معرفت نفس)
                          در روایات بسیاری معرفت نفس افضل المعرفه، افضل الحکمه، غایه المعرفه، انفع العقل، افضل العقل و فوز اکبر، به شمار آمده است، چنان‌که از نشناختن نفس به اعظم‌الجهل تعبیر شده است.چنین تعبیراتی درباره معرفت نفس، جایگاه ویژه این نوع معرفت را نشان می‌دهند.
                          پشتوانه قرآنی این روایات نیز، آیات شریفه ای است که می‌توان آنها را بر چند دسته دانست:
                          1. آیاتی که بر حراست نفس و تأثیر آن بر هدایت، دلالت دارند؛ همانند «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا عَلَیْکُمْ أَنْفُسَکُمْ» (مائده: 105)؛
                          2. آیاتی که بر معرفت حق از طریق معرفت نفس، اشاره دارند؛ همانند: ‌«سَنُرِیهِمْ آیَاتِنَا فِی الْآفَاقِ وَفِی أَنفُسِهِمْ حَتَّی یَتَبَیَّنَ لَهُمْ أَنَّهُ الْحَقُّ أَوَلَمْ یَکْفِ بِرَبِّکَ أَنَّهُ عَلَی کُلِّ شَیْءٍ شَهِیدٌ» (فصلت:53)؛ «وَفِی الْأَرْضِ آیَاتٌ لِّلْمُوقِنِینَ وَفِی أَنفُسِکُمْ أَفَلَا تُبْصِرُونَ» (ذاریات: 20-21)؛
                          3. آیاتی که بر نیافتن خود بر اثر نیافتن حق دلات دارند؛ همانند: «وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنسَاهُمْ أَنفُسَهُمْ أُوْلَئِکَ هُمُ الْفَاسِقُونَ» (حشر: 19).
                          • ک
                            کسری
                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷
                            سوال یک معارف رو کل عالم و آدم میدونن گزینه 4 راه عقل درسته.. چون تفکر در عالم طبیعت راه عقلیه نه تجربی..
                            • ف
                              فائزه
                              ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۱۹
                              برهان فطرت درسته.بابا همه خداروشکر اینترنت دارید یه سرچ کنید این همه هم با هم کل کل نکنید.
                              • م
                                م
                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۵۴
                                کسری جان یه هشت درصد از معارفت کم کن
                                • ک
                                  کسری
                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۱۴
                                  با عرض معذرت از آقای علی.. من اشتباه کردم، جواب سوال 1 معارف، راه تجربه میشه..تقصیر این کتاب اندیشه است که هردو روش تجربه و عقل رو تفکر در نشانه های طبیعت نوشته.
                                  • ک
                                    کسری
                                    ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۲۳
                                    راه فطرت دیگه چیه بابا، با عرض معذرت شماها دیگه خیلی پرتید!! صفحه 49 کتاب درسی معارف اسلامی 1 به رنگ صورتی که مختص رشته انسانی هست، عین این آیه رو از راه های خدایابی، برا راه تجربه مثال زده.. من خودمم اشتباها راه عقل رو زدم.. (م) جان متاسفانه شما هم باید 8درصدی کم کنید.
                                    • م
                                      م
                                      ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۴۷
                                      چی شد پس ؟کل عالم و آدم راه عقلی رو زده بودن که؟خخخ...معارفو خوب نخوندی..
                                      • ک
                                        کسری
                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۱۶
                                        عالم و آدم گزینه 4، راه عقل رو انتخاب کردن ولی هممون در خسران بودیم عزیزم.
                                        • ک
                                          کسری
                                          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۱۸
                                          اتفاقا معرف و قانون مالیات جز بالاترین درصدام هستن (م) جان.. معارف 9 درست و فقط 3 غلط دارم
                                          • م
                                            م
                                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱
                                            جواب میشه برهان فطرت(معرفت نفس)
                                            در روایات بسیاری معرفت نفس افضل المعرفه، افضل الحکمه، غایه المعرفه، انفع العقل، افضل العقل و فوز اکبر، به شمار آمده است، چنان‌که از نشناختن نفس به اعظم‌الجهل تعبیر شده است.چنین تعبیراتی درباره معرفت نفس، جایگاه ویژه این نوع معرفت را نشان می‌دهند.
                                            پشتوانه قرآنی این روایات نیز، آیات شریفه ای است که می‌توان آنها را بر چند دسته دانست:
                                            1. آیاتی که بر حراست نفس و تأثیر آن بر هدایت، دلالت دارند؛ همانند «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا عَلَیْکُمْ أَنْفُسَکُمْ» (مائده: 105)؛
                                            2. آیاتی که بر معرفت حق از طریق معرفت نفس، اشاره دارند؛ همانند: ‌«سَنُرِیهِمْ آیَاتِنَا فِی الْآفَاقِ وَفِی أَنفُسِهِمْ حَتَّی یَتَبَیَّنَ لَهُمْ أَنَّهُ الْحَقُّ أَوَلَمْ یَکْفِ بِرَبِّکَ أَنَّهُ عَلَی کُلِّ شَیْءٍ شَهِیدٌ» (فصلت:53)؛ «وَفِی الْأَرْضِ آیَاتٌ لِّلْمُوقِنِینَ وَفِی أَنفُسِکُمْ أَفَلَا تُبْصِرُونَ» (ذاریات: 20-21)؛
                                            3. آیاتی که بر نیافتن خود بر اثر نیافتن حق دلات دارند؛ همانند: «وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنسَاهُمْ أَنفُسَهُمْ أُوْلَئِکَ هُمُ الْفَاسِقُونَ» (حشر: 19).
                                            • ک
                                              کسری
                                              ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷
                                              سوال یک معارف رو کل عالم و آدم میدونن گزینه 4 راه عقل درسته.. چون تفکر در عالم طبیعت راه عقلیه نه تجربی..
                                              • ف
                                                فائزه
                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۱۹
                                                برهان فطرت درسته.بابا همه خداروشکر اینترنت دارید یه سرچ کنید این همه هم با هم کل کل نکنید.
                                                • م
                                                  م
                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۵۴
                                                  کسری جان یه هشت درصد از معارفت کم کن
                                                  • ک
                                                    کسری
                                                    ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۱۴
                                                    با عرض معذرت از آقای علی.. من اشتباه کردم، جواب سوال 1 معارف، راه تجربه میشه..تقصیر این کتاب اندیشه است که هردو روش تجربه و عقل رو تفکر در نشانه های طبیعت نوشته.
                                                    • ک
                                                      کسری
                                                      ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۲۳
                                                      راه فطرت دیگه چیه بابا، با عرض معذرت شماها دیگه خیلی پرتید!! صفحه 49 کتاب درسی معارف اسلامی 1 به رنگ صورتی که مختص رشته انسانی هست، عین این آیه رو از راه های خدایابی، برا راه تجربه مثال زده.. من خودمم اشتباها راه عقل رو زدم.. (م) جان متاسفانه شما هم باید 8درصدی کم کنید.
                                                      • م
                                                        م
                                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۴۷
                                                        چی شد پس ؟کل عالم و آدم راه عقلی رو زده بودن که؟خخخ...معارفو خوب نخوندی..
                                                        • ک
                                                          کسری
                                                          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۱۶
                                                          عالم و آدم گزینه 4، راه عقل رو انتخاب کردن ولی هممون در خسران بودیم عزیزم.
                                                          • ک
                                                            کسری
                                                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۱۸
                                                            اتفاقا معرف و قانون مالیات جز بالاترین درصدام هستن (م) جان.. معارف 9 درست و فقط 3 غلط دارم
                                                          • M
                                                            M
                                                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۷
                                                            واسه کجا شرکت کردین و چه خوشه ای
                                                            • s
                                                              sahar
                                                              ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴
                                                              سوال 69 جواب چی بود؟
                                                              • ز
                                                                زهره
                                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱
                                                                عالین . منم جوابام مثل خودته .
                                                                • ک
                                                                  کسری
                                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰
                                                                  32هم که شک دارید، گزینه 1 صحیحه.. در کل خیلی خوب زدید، بهتون قول میدم 10% بالای حد نصاب میارید.
                                                                  • ح
                                                                    حاج ابراهیم خان کلانتر
                                                                    ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۰۶
                                                                    ارشد علامه حیفه بیاد بشه مودی مالیاتی ! 75 درصد تخصصی زدی !؟ خوش بحالت
                                                                    • ع
                                                                      علی
                                                                      ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵
                                                                      بعضی سوالهات را اشتباه جواب دادی. سوال 1معارف تجربه میشه. تو نت سرچ کن. جواب ریاضی هم حاصل ضرب ارقام معلوم نیست جواب 9میشه یا 15
                                                                      • M
                                                                        M
                                                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۷
                                                                        واسه کجا شرکت کردین و چه خوشه ای
                                                                        • s
                                                                          sahar
                                                                          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴
                                                                          سوال 69 جواب چی بود؟
                                                                          • ز
                                                                            زهره
                                                                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱
                                                                            عالین . منم جوابام مثل خودته .
                                                                            • ک
                                                                              کسری
                                                                              ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰
                                                                              32هم که شک دارید، گزینه 1 صحیحه.. در کل خیلی خوب زدید، بهتون قول میدم 10% بالای حد نصاب میارید.
                                                                              • ح
                                                                                حاج ابراهیم خان کلانتر
                                                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۰۶
                                                                                ارشد علامه حیفه بیاد بشه مودی مالیاتی ! 75 درصد تخصصی زدی !؟ خوش بحالت
                                                                              • n
                                                                                nafise43
                                                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲
                                                                                راستی جواب ازمون کی میاد؟
                                                                                • م
                                                                                  مسعود
                                                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵
                                                                                  دو ماه.چه رشته و کجا شرکت کردین
                                                                                  • م
                                                                                    مهدی رضاپور
                                                                                    ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۲۰
                                                                                    امشب!
                                                                                    • م
                                                                                      مسعود
                                                                                      ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵
                                                                                      دو ماه.چه رشته و کجا شرکت کردین
                                                                                      • م
                                                                                        مهدی رضاپور
                                                                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۲۰
                                                                                        امشب!
                                                                                      • n
                                                                                        nafise43
                                                                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۰۱
                                                                                        بچه ها من موقع ثبت نام زدم بومی استان در صورتی که بومی شهرستان بودم و روز قبل از ازمون ویرایش کردم اما گفتم که همین کارت بومی استان برای شما صادر میشه بعدا خود سازمان ویرایش شما رو اعمال میکنه نگرانم به وقت سازمان یادش نره کسی چیره میدونه؟
                                                                                        • z
                                                                                          zahra m
                                                                                          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱
                                                                                          دقیقا واس منم اینطوری شد منم نگرانم که یه وقت اعمال نشه
                                                                                          • z
                                                                                            zahra m
                                                                                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱
                                                                                            دقیقا واس منم اینطوری شد منم نگرانم که یه وقت اعمال نشه
                                                                                          • ح
                                                                                            حمید
                                                                                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹
                                                                                            دوستان مالیاتی سوال ۱۳۵ تخصصی ک میگه دخالت های دولت در جهت کدام یک می باشد،دوستان میگن تخصیص موثر منابع ولی فک کنم اشتباهه،چون هدف دخالت ها اشتغال و تثبیت قیمته،که یکی از گزینه ها کاهش قیمته و نه تثبیت و گزینه اشتغال درسته
                                                                                            • م
                                                                                              مهدی
                                                                                              ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰
                                                                                              سلام،اگه اینجور بود که همه براساس تحلیل شخصی بخوان جوابها رو انتخاب کنن،اون وقت معیار سنجش افراد می ره رو خوشتیپی،خوش هیکلی و ...OK
                                                                                              • م
                                                                                                م
                                                                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹
                                                                                                اهداف دولت از دخالت در اقتصاد:حفظ ثباط اقتصادی،تخصیصموثر منابع ،توزیع عادلانه درامد
                                                                                                • م
                                                                                                  مهدی
                                                                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰
                                                                                                  سلام،اگه اینجور بود که همه براساس تحلیل شخصی بخوان جوابها رو انتخاب کنن،اون وقت معیار سنجش افراد می ره رو خوشتیپی،خوش هیکلی و ...OK
                                                                                                  • م
                                                                                                    م
                                                                                                    ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹
                                                                                                    اهداف دولت از دخالت در اقتصاد:حفظ ثباط اقتصادی،تخصیصموثر منابع ،توزیع عادلانه درامد
                                                                                                  • a
                                                                                                    amir
                                                                                                    ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۵۰
                                                                                                    آقا سروش ف شما انگار تو هردو آزمون اول و دوم مالیاتی بودین نظری در مورد سولات تخصصی ندارین ؟؟؟حسابداری اقتصاد ؟؟ کدوم دوره سختتر بود
                                                                                                    • س
                                                                                                      سروش
                                                                                                      ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲
                                                                                                      سلام
                                                                                                      من رشته ام کامپیوتره، فقط اینو بگم که فراگیر اول، درصدم نزدیک ۶۰-۷۰ شد تخصصی(البته برا ارشد کمی خونده بودم)، فراگیر دوم شد ۴۵ و الان به زور به ۳۰ برسه. تصاویر کاملا گویا هــَــ به قول فردوسی
                                                                                                      • س
                                                                                                        سروش
                                                                                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲
                                                                                                        سلام
                                                                                                        من رشته ام کامپیوتره، فقط اینو بگم که فراگیر اول، درصدم نزدیک ۶۰-۷۰ شد تخصصی(البته برا ارشد کمی خونده بودم)، فراگیر دوم شد ۴۵ و الان به زور به ۳۰ برسه. تصاویر کاملا گویا هــَــ به قول فردوسی
                                                                                                      • ش
                                                                                                        شادی
                                                                                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۳۷
                                                                                                        ممنونم ازشما ازاقای سروش وامیر
                                                                                                        • a
                                                                                                          amir
                                                                                                          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰
                                                                                                          خواهش میکنم
                                                                                                          فقط شما خودتون هم دفترچه رو دانلود کنید با دقت بخونید واقعا مبهم هست
                                                                                                          • س
                                                                                                            سروش
                                                                                                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲
                                                                                                            خواهش میکنم
                                                                                                            موفق باشید.
                                                                                                            • a
                                                                                                              amir
                                                                                                              ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰
                                                                                                              خواهش میکنم
                                                                                                              فقط شما خودتون هم دفترچه رو دانلود کنید با دقت بخونید واقعا مبهم هست
                                                                                                              • س
                                                                                                                سروش
                                                                                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲
                                                                                                                خواهش میکنم
                                                                                                                موفق باشید.
                                                                                                              • س
                                                                                                                سپنتا
                                                                                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۲۳
                                                                                                                سلام . به نقل از یک سایت. اگر اینطور باشه من جواب تست اشتباه زدم.
                                                                                                                حافظه ها کلا به دو دسته ی اصلی و جانبی تقسیم میشن.
                                                                                                                حافظه های اصلی گران قیمت، کم ظرفیت و پر سرعت هستند (نسبت به حافظه های جانبی).
                                                                                                                حافظه های اصلی عبارتند از ROM و RAM
                                                                                                                حافظه های جانبی مانند هارد دیسک، CD و ...
                                                                                                                اما چون در مورد حافظه های اصلی پرسیدی :
                                                                                                                رام حافظه ای که ما باهاش زیاد سرو کار نداریم و هنگام راه اندازی سیستم، اطلاعات اون بارگذاری میشه. برای نمونه، اطلاعات سخت افزار در رام ذخیره میشه.
                                                                                                                رم هم گمان نمیکنم توضیح بخواد. ولی خیلی مختصر رمها به عنوان مکانی برای بارگذاری و دسترسی داده ها برای پردازش هستن چون سرعت انتقال داده ها در حافظه های جانبی پایینه و نمیتونن متناسب سرعت پردازش سی پی یو داده ها رو آماده کنن.
                                                                                                                با پیشرفت تکنولوژی سی پی یو ها، رمها نیز در رسوندن سریع داده ها کم آوردن بنابراین حافظه ای درون سی پی یو تعبیه شد که Cash یا نهانگاهی نام گرفت.
                                                                                                                • ن
                                                                                                                  ناشناس
                                                                                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۱۱
                                                                                                                  راستی بچه ها از شقایق خانم خبری نیست!!! اون همیشه فعال بود و سوال میذاشت.
                                                                                                                  • ش
                                                                                                                    شادی
                                                                                                                    ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۴۷
                                                                                                                    سلام خواهش میکنم جواب منم بدین ،ایاسهمیه۵درصدازهمون ابتداحساب میشه ؟ایاکسانی که ۵درصد دارن ازحدنصاب معافند؟
                                                                                                                    • a
                                                                                                                      amir
                                                                                                                      ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۰۱
                                                                                                                      خودتون که نمیخونید بزارید دفترچه رو بخونم بیام جوابتونو بدم
                                                                                                                      • a
                                                                                                                        amir
                                                                                                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۰۹
                                                                                                                        گفته رزمنده های دارای سهمیه 5درصد از شرط حدنصاب معاف میباشند دیگه نمیدونم فرزندانشونم میگه یا نه
                                                                                                                        • ش
                                                                                                                          شادی
                                                                                                                          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۲۱
                                                                                                                          ممنونم
                                                                                                                          • س
                                                                                                                            سروش فسیل
                                                                                                                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۲۷
                                                                                                                            خود رزمنده نه بستگانش.
                                                                                                                            تا جایی که من یادمه، چکیده اش این میشد که سهمیه 5% فقط در شرایط مساوی، توی اولویت هستن.
                                                                                                                            یعنی سهمیه ای مثل 25% ندارن.
                                                                                                                            • a
                                                                                                                              amir
                                                                                                                              ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۰۹
                                                                                                                              گفته رزمنده های دارای سهمیه 5درصد از شرط حدنصاب معاف میباشند دیگه نمیدونم فرزندانشونم میگه یا نه
                                                                                                                              • ش
                                                                                                                                شادی
                                                                                                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۲۱
                                                                                                                                ممنونم
                                                                                                                                • س
                                                                                                                                  سروش فسیل
                                                                                                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۲۷
                                                                                                                                  خود رزمنده نه بستگانش.
                                                                                                                                  تا جایی که من یادمه، چکیده اش این میشد که سهمیه 5% فقط در شرایط مساوی، توی اولویت هستن.
                                                                                                                                  یعنی سهمیه ای مثل 25% ندارن.
                                                                                                                                • a
                                                                                                                                  amir
                                                                                                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۰۱
                                                                                                                                  خودتون که نمیخونید بزارید دفترچه رو بخونم بیام جوابتونو بدم
                                                                                                                                • م
                                                                                                                                  مسعود
                                                                                                                                  ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۴۷
                                                                                                                                  سیما خانوم یعنی به همین راحتی .بعدش نتونستید کاری انجام بدید
                                                                                                                                  • a
                                                                                                                                    amir
                                                                                                                                    ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۳۹
                                                                                                                                    این دوستایی که رشتشون حسابداری و اقتصاده چرا نمیگن که سوالات آزمون اول اداره مالیات سختتر بود یا این آزمون ؟؟؟
                                                                                                                                    من خودم مدیریت خوندم در مورد دروس تخصصی بگم که مالیه و قوانین مالیاتی نسبت به دوره قبل خیلی آسون بود
                                                                                                                                    • a
                                                                                                                                      amir
                                                                                                                                      ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۴۲
                                                                                                                                      در مورد دروس عمومی هم هر درسیو بگید میگم که کدوم دوره سختتر بود
                                                                                                                                      اینو بخاطر این میپرسم ببینم سطح سوالات چجوری بوده و اگه اونا هم مثل مالیه راحت بوده علت ضعف خودمو پیدا کنم
                                                                                                                                      • ک
                                                                                                                                        کسری
                                                                                                                                        ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۵۸
                                                                                                                                        من درو اول و این دوره شرکت کرده بودم، هر دو دوره هم خوب مطالعه کرده بودم ولی این دوره تمامی دروس سختتر از دور قبل بود و بهتون قول صدر صد میدم حدنصاب از دور قبل که تهران 25.5 بود، کمتر خواهد بود.
                                                                                                                                        • ک
                                                                                                                                          کسری
                                                                                                                                          ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۵۸
                                                                                                                                          من درو اول و این دوره شرکت کرده بودم، هر دو دوره هم خوب مطالعه کرده بودم ولی این دوره تمامی دروس سختتر از دور قبل بود و بهتون قول صدر صد میدم حدنصاب از دور قبل که تهران 25.5 بود، کمتر خواهد بود.
                                                                                                                                        • a
                                                                                                                                          amir
                                                                                                                                          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۰۲
                                                                                                                                          بی نهایت ممنون که جواب دادین
                                                                                                                                          ایشالا که قبول میشید
                                                                                                                                          • ا
                                                                                                                                            الف
                                                                                                                                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۳۸
                                                                                                                                            دوست عزیز سوالات تخصصی خیلی راحت بودن بخصوص مالیه و مالیات فک نکنم کسی باشه که زیر هشتاد زده باشه و سری قبل اصلا از مالیه سوال نداده بودن و سوالات مالیات هم بمراتب سختتر بود اما اینسری چون سال 94 قانون مالیات دگرگون شد بخاطرهمین سعی شده بود از کلیات و چیزایی که تغییر نکرده بود سوال بیاد دروس دیگم سطح سوالات کاملا نزول کرده بود سوالات در سطح سنجش نبود بخاطرهمین همه شانس دارن
                                                                                                                                            • ح
                                                                                                                                              حاج ابراهیم خان کلانتر
                                                                                                                                              ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴
                                                                                                                                              آفرین به شما که سولات برا شما راحت بود !!!
                                                                                                                                              • ک
                                                                                                                                                کسری
                                                                                                                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷
                                                                                                                                                به غیر از درس مالیات که اونم یکم آسونتر از دور قبل بود، بقیه درسا مخصوصا صنعتی، حسابداری عمومی، اطلاعات عمومی و ریاضی و آمار قسمت آمارش و یکمی هم ادبیات، از دور قبل خیلی خیلی سختتر بودن..
                                                                                                                                                • ح
                                                                                                                                                  حاج ابراهیم خان کلانتر
                                                                                                                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴
                                                                                                                                                  آفرین به شما که سولات برا شما راحت بود !!!
                                                                                                                                                  • ک
                                                                                                                                                    کسری
                                                                                                                                                    ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷
                                                                                                                                                    به غیر از درس مالیات که اونم یکم آسونتر از دور قبل بود، بقیه درسا مخصوصا صنعتی، حسابداری عمومی، اطلاعات عمومی و ریاضی و آمار قسمت آمارش و یکمی هم ادبیات، از دور قبل خیلی خیلی سختتر بودن..
                                                                                                                                                  • ا
                                                                                                                                                    امین
                                                                                                                                                    ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲
                                                                                                                                                    سلام..حسابداری عمومی و صنعتی این دوره از دور ه قبل سخت تر بود
                                                                                                                                                    • a
                                                                                                                                                      amir
                                                                                                                                                      ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۱۹
                                                                                                                                                      منم نظرم مثله شما هستش اینکه فقط مالیه از سری قبل راحتتر بود حسابداری صنعتی و عمومی سختتر بود اقتصاد رو هم اصلا نگاش نکردم
                                                                                                                                                      • a
                                                                                                                                                        amir
                                                                                                                                                        ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۴۲
                                                                                                                                                        در مورد دروس عمومی هم هر درسیو بگید میگم که کدوم دوره سختتر بود
                                                                                                                                                        اینو بخاطر این میپرسم ببینم سطح سوالات چجوری بوده و اگه اونا هم مثل مالیه راحت بوده علت ضعف خودمو پیدا کنم
                                                                                                                                                        • a
                                                                                                                                                          amir
                                                                                                                                                          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۰۲
                                                                                                                                                          بی نهایت ممنون که جواب دادین
                                                                                                                                                          ایشالا که قبول میشید
                                                                                                                                                          • ا
                                                                                                                                                            الف
                                                                                                                                                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۳۸
                                                                                                                                                            دوست عزیز سوالات تخصصی خیلی راحت بودن بخصوص مالیه و مالیات فک نکنم کسی باشه که زیر هشتاد زده باشه و سری قبل اصلا از مالیه سوال نداده بودن و سوالات مالیات هم بمراتب سختتر بود اما اینسری چون سال 94 قانون مالیات دگرگون شد بخاطرهمین سعی شده بود از کلیات و چیزایی که تغییر نکرده بود سوال بیاد دروس دیگم سطح سوالات کاملا نزول کرده بود سوالات در سطح سنجش نبود بخاطرهمین همه شانس دارن
                                                                                                                                                            • ا
                                                                                                                                                              امین
                                                                                                                                                              ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲
                                                                                                                                                              سلام..حسابداری عمومی و صنعتی این دوره از دور ه قبل سخت تر بود
                                                                                                                                                              • a
                                                                                                                                                                amir
                                                                                                                                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۱۹
                                                                                                                                                                منم نظرم مثله شما هستش اینکه فقط مالیه از سری قبل راحتتر بود حسابداری صنعتی و عمومی سختتر بود اقتصاد رو هم اصلا نگاش نکردم
                                                                                                                                                              • س
                                                                                                                                                                سارا تحلیلگر
                                                                                                                                                                ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۳۱
                                                                                                                                                                دوستان تحلیلگر ی سوال دیگه یادم اومد از پایگاه داده
                                                                                                                                                                سرعت مدل شبکه ای از بقیه کمتره درسته؟؟؟
                                                                                                                                                                • س
                                                                                                                                                                  سودابه
                                                                                                                                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۱۶
                                                                                                                                                                  آره فکنم
                                                                                                                                                                  • س
                                                                                                                                                                    سودابه
                                                                                                                                                                    ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۱۶
                                                                                                                                                                    آره فکنم
                                                                                                                                                                  • م
                                                                                                                                                                    م
                                                                                                                                                                    ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۲۷
                                                                                                                                                                    سوال میگه از میان حافظه هایی که CPU به آنها دسترسی دارد کدامیک سرعت بیشتر و حجم کمتری دارد.
                                                                                                                                                                    Cashe خودش متعلق به CPU هست. پس بین ram و rom باید انتخاب صورت بگیره.
                                                                                                                                                                    دوستان میگن چون cashe سرعتش بیشتره و حجمش کمتره پس جوابه اما به این توجه نمیکنن که cash جز اجزای CPU هست
                                                                                                                                                                    • M
                                                                                                                                                                      Mehregan Khan
                                                                                                                                                                      ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۴۱
                                                                                                                                                                      حالا ram درسته یا rom؟
                                                                                                                                                                      • س
                                                                                                                                                                        سروش فسیل
                                                                                                                                                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۱۳
                                                                                                                                                                        نمیدونم کامنت من پاک شد عایا؟
                                                                                                                                                                        دوستان قطعه سخت افزاری CPU رو با خود پردازنده اصلی(CPU) اشتباه گرفتن، قطعه سخت افزاری از چندین بخش تشکیل شده: پردازنده اصلی(CPU)؛ حافظه کش، ثبات ها، مموری کنترلرها و ...
                                                                                                                                                                        حالا هی بیاین اصرار کنین این سوال جوابش رم میشه. حقیقت امر که Cache سریعترین حافظه مورد دسترسی سی پی یو هست، عوض نمیشه.
                                                                                                                                                                        • س
                                                                                                                                                                          سروش فسیل
                                                                                                                                                                          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۱۳
                                                                                                                                                                          نمیدونم کامنت من پاک شد عایا؟
                                                                                                                                                                          دوستان قطعه سخت افزاری CPU رو با خود پردازنده اصلی(CPU) اشتباه گرفتن، قطعه سخت افزاری از چندین بخش تشکیل شده: پردازنده اصلی(CPU)؛ حافظه کش، ثبات ها، مموری کنترلرها و ...
                                                                                                                                                                          حالا هی بیاین اصرار کنین این سوال جوابش رم میشه. حقیقت امر که Cache سریعترین حافظه مورد دسترسی سی پی یو هست، عوض نمیشه.
                                                                                                                                                                        • م
                                                                                                                                                                          مجید تحلیل گر سیستم
                                                                                                                                                                          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶
                                                                                                                                                                          دوست عزیز بالا بری پایین بیایی جواب کش هست. من خودم دارم این چیزا رو تدریس میکنم. این جور تفسیر کردن سوالها هم هیچ فایده ای نداره سی پی یو یک چیز کش یک چیزه دیگه. حالا گیرم کنار هم تعبیه بشن. حافظه های داخل سی پی یو چیزه دیگه ای هستن.
                                                                                                                                                                          • م
                                                                                                                                                                            مجید تحلیل گر سیستم
                                                                                                                                                                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵
                                                                                                                                                                            فرض کنید شما میرین یک مادربرد میخرین که کارت صوتیش onboard هست. حالا اگر ازتون بپرسن امکانات صوتی که مادربردتون بهش دسترسی داره چیه به کارت صوتی onboard اشاره نمیکنین چون با مادربرد خریدینش؟! اینم همینه. این جمله چه اشکالی داره که بگیم "سی به پی یو به حافظه کش دسترسی داره"؟ صورت سوال نگفته که به حافظه ی قطعات سخت افزاری خارج و جدا از سی پی یو، صرفا گفته حافظه هایی که سی پی یو بهش دسترسی داره حالا چه داخلش باشه چه کنارش باشه چه روش باشه چه وسطش باشه!!
                                                                                                                                                                            مضاف بر اینکه، اینکه شما کش رو با سی پی یو میخری به هیچ وجه معنیش این نیست که کش جزو اجزای سی پی یو هست! کش یک واسطه است.
                                                                                                                                                                            بخدا موضوع خیلی ساده تر از این حرفاست اصلا نیازی به این بحثها نیست. یه تست ICDL ساده بود. تست هوش نبود که.
                                                                                                                                                                            • M
                                                                                                                                                                              Mehregan Khan
                                                                                                                                                                              ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۴۱
                                                                                                                                                                              حالا ram درسته یا rom؟
                                                                                                                                                                              • م
                                                                                                                                                                                مجید تحلیل گر سیستم
                                                                                                                                                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶
                                                                                                                                                                                دوست عزیز بالا بری پایین بیایی جواب کش هست. من خودم دارم این چیزا رو تدریس میکنم. این جور تفسیر کردن سوالها هم هیچ فایده ای نداره سی پی یو یک چیز کش یک چیزه دیگه. حالا گیرم کنار هم تعبیه بشن. حافظه های داخل سی پی یو چیزه دیگه ای هستن.
                                                                                                                                                                                • م
                                                                                                                                                                                  مجید تحلیل گر سیستم
                                                                                                                                                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵
                                                                                                                                                                                  فرض کنید شما میرین یک مادربرد میخرین که کارت صوتیش onboard هست. حالا اگر ازتون بپرسن امکانات صوتی که مادربردتون بهش دسترسی داره چیه به کارت صوتی onboard اشاره نمیکنین چون با مادربرد خریدینش؟! اینم همینه. این جمله چه اشکالی داره که بگیم "سی به پی یو به حافظه کش دسترسی داره"؟ صورت سوال نگفته که به حافظه ی قطعات سخت افزاری خارج و جدا از سی پی یو، صرفا گفته حافظه هایی که سی پی یو بهش دسترسی داره حالا چه داخلش باشه چه کنارش باشه چه روش باشه چه وسطش باشه!!
                                                                                                                                                                                  مضاف بر اینکه، اینکه شما کش رو با سی پی یو میخری به هیچ وجه معنیش این نیست که کش جزو اجزای سی پی یو هست! کش یک واسطه است.
                                                                                                                                                                                  بخدا موضوع خیلی ساده تر از این حرفاست اصلا نیازی به این بحثها نیست. یه تست ICDL ساده بود. تست هوش نبود که.
                                                                                                                                                                                • ع
                                                                                                                                                                                  علاف الدوله سمرقندی
                                                                                                                                                                                  ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۲۶
                                                                                                                                                                                  سلام.شب خوش. اون خانمی که گفت من چند تا از دوستام اصول حسابداری و صنعتی و اقتصاد رو بالای 50 زدن قرار شد امشب کلید سوالات رو بیاره..اخه شش شب هست فقط از بین 70 سوال تخصصی روی یک سوال موندیم و جوابش معلوم نیست..!!!! که بالاخره دارایی سمت چپ هست یا راست !!!!!؟؟؟؟ و بقیه سولات یاد دوستان نیست اصلا !! این خانم محترم قرار شد پاسخ سولات رو بپرسن و بیارن داخل سایت تا شبهات برطرف بشه..البته گفتن دوستاشون مشغله دارن و نمیان که من گفتم بیزحمت شما بپرسید ازشون و بگید به ما.
                                                                                                                                                                                  ممنونم..شاید اینجوری درصدها مشخص بشه !!!
                                                                                                                                                                                  • ح
                                                                                                                                                                                    حسابدار
                                                                                                                                                                                    ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۴۴
                                                                                                                                                                                    چرا معلوم نیست دوست عزیز. معلومه عمیق تر فکر کن میفهمی
                                                                                                                                                                                    • ک
                                                                                                                                                                                      کسری
                                                                                                                                                                                      ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۰۲
                                                                                                                                                                                      عزیزم من با ارشد حسابداری و با معدل 18.5 بهتون قول میدم امکان نداره کسی بتونه حسابداری عمومی و صنعتی رو بالای 40 بزنه، مخصوصا صنعتی که بالای 30 نمیشه ولی اقتصاد رو دوستان رشته اقتصاد شاید بتونن.. البته این که گفتم ارشد حسابداری،قصد بزرگنمایی خودم رو نداشتم، شاید بچه های کارشناسی سوادشون بیشتر از من باشه، ولی به نظر من 98% بچه ها نمیتونن..
                                                                                                                                                                                      • م
                                                                                                                                                                                        مهدی
                                                                                                                                                                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲
                                                                                                                                                                                        من کارشناسی حسابداریم حسابداری عمومی خوشه مالی بالای ۵۰ درصد زدم
                                                                                                                                                                                        • ک
                                                                                                                                                                                          کسری
                                                                                                                                                                                          ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰
                                                                                                                                                                                          به مهدی.. منظورم سوالات خوشه مالیاته..از سطح سوالات خوشه مالی خبر ندارم.
                                                                                                                                                                                          • a
                                                                                                                                                                                            amir
                                                                                                                                                                                            ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۲۲
                                                                                                                                                                                            من کاملا با شما موافقم صنعتی رو خیلی بعیده کسی بتونه بالا بزنه چون واقعا سخت بود
                                                                                                                                                                                            • م
                                                                                                                                                                                              مهدی
                                                                                                                                                                                              ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲
                                                                                                                                                                                              من کارشناسی حسابداریم حسابداری عمومی خوشه مالی بالای ۵۰ درصد زدم
                                                                                                                                                                                              • ک
                                                                                                                                                                                                کسری
                                                                                                                                                                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰
                                                                                                                                                                                                به مهدی.. منظورم سوالات خوشه مالیاته..از سطح سوالات خوشه مالی خبر ندارم.
                                                                                                                                                                                                • a
                                                                                                                                                                                                  amir
                                                                                                                                                                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۲۲
                                                                                                                                                                                                  من کاملا با شما موافقم صنعتی رو خیلی بعیده کسی بتونه بالا بزنه چون واقعا سخت بود
                                                                                                                                                                                                • a
                                                                                                                                                                                                  a
                                                                                                                                                                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶
                                                                                                                                                                                                  سلام دوست عزیز, من رشته ام حسابداریه و در مورد سوال شما باید بگم که دارایی سمت راست و سمت چپ هم اول بدهی بعد سرمایه منبع هم اصول یک فصل دوم.
                                                                                                                                                                                                  • ح
                                                                                                                                                                                                    حسابدار
                                                                                                                                                                                                    ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۴۴
                                                                                                                                                                                                    چرا معلوم نیست دوست عزیز. معلومه عمیق تر فکر کن میفهمی
                                                                                                                                                                                                    • ک
                                                                                                                                                                                                      کسری
                                                                                                                                                                                                      ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۰۲
                                                                                                                                                                                                      عزیزم من با ارشد حسابداری و با معدل 18.5 بهتون قول میدم امکان نداره کسی بتونه حسابداری عمومی و صنعتی رو بالای 40 بزنه، مخصوصا صنعتی که بالای 30 نمیشه ولی اقتصاد رو دوستان رشته اقتصاد شاید بتونن.. البته این که گفتم ارشد حسابداری،قصد بزرگنمایی خودم رو نداشتم، شاید بچه های کارشناسی سوادشون بیشتر از من باشه، ولی به نظر من 98% بچه ها نمیتونن..
                                                                                                                                                                                                      • a
                                                                                                                                                                                                        a
                                                                                                                                                                                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶
                                                                                                                                                                                                        سلام دوست عزیز, من رشته ام حسابداریه و در مورد سوال شما باید بگم که دارایی سمت راست و سمت چپ هم اول بدهی بعد سرمایه منبع هم اصول یک فصل دوم.
                                                                                                                                                                                                      • س
                                                                                                                                                                                                        سپهر
                                                                                                                                                                                                        ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۲۵
                                                                                                                                                                                                        با سلام . راجع به بومی استان من یه حس دارم آون آینه که چون ما تو انتخابی 2و3و4 بومی شهرستان نبودیم و بومی استان بودیم برای همین بومی رو استان حساب کرده یعنی آگه فقط انتخاب اول که بومی شهرستان بودیم رو پر میکردیم اینجوریه نمیشه. یه خواهش دارم لطفا دیگه راجع به نحوه محاسبه حد نصاب نه سوال کنید نه جواب بدید واقعا ه چیز به این سادگی آنقدر پیچیدگی نداره.
                                                                                                                                                                                                        • a
                                                                                                                                                                                                          amir
                                                                                                                                                                                                          ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۴۴
                                                                                                                                                                                                          بعید میدونم بخاطر این بوده باشه چون خودشون گفتن ملاک انتخاب اول هست
                                                                                                                                                                                                          • a
                                                                                                                                                                                                            amir
                                                                                                                                                                                                            ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۴۴
                                                                                                                                                                                                            بعید میدونم بخاطر این بوده باشه چون خودشون گفتن ملاک انتخاب اول هست

                                                                                                                                                                                                          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                                                                                                          ثبت پاسخ