پرداخت بیش از ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی

صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان می‌گوید: صندوق امداد ولایت استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۴ میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲ هزار و ۲۵۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت کرده است.

روح‌اله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به عملکرد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت زنجان اظهار کرد: این صندوق در راستای گره‌گشایی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ایجاد شده است. مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: این صندوق از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۴ میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲ هزار و ۲۵۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند پرداخت کرده است. وی در ادامه به اقدامات کمیته امداد در جهت ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون تاکنون یک هزار و ۵۱۹ خدمات در قالب ،خرید احداث مسکن کمک به احداث و تکمیل فضای جانبی و تعمیرات مسکن به خانوارهای عزیز تحت حمایت ارائه شده است.

 صالحی با یادآوری اینکه کمک به خرید احداث و تکمیل فضای جانبی و تعمیر مسکن از جمله خدماتی است که کمیته امداد در این بخش ارائه کرده است، افزود: خدمات تعمیر مسکن مددجویان به صورت بلاعوض و معوض ارائه می شود.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اشتغالزایی در راستای توانمندسازی مددجویان را از دیگر اولویت های کمیته امداد خواند و گفت: در این راستا دوره های مهارت آموزی در بخش های آموزش های مقدماتی کسب و کار، آموزش های مهارتی کسب و کار و آموزش های پایدارسازی کسب و کار برای جامعه هدف ارائه می شود. وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۴ هزار و ۴۸ مددجوی تحت حمایت در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای شرکت کردند، افزود: هدف نهایی از اجرای این آموزش ها فراهم سازی فضای کارآفرینی در جامعه هدف است.

 مدیرکل کمیته امداد در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳ هزار و ۸۸۰ فرصت شغلی با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد تومانی در قالب کاریابی اجرای طرح های اشتغال خرد و خانگی استفاده از ظرفیت کارآفرینان برای مددجویان ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری شبستان

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ