واریز معوقات نیروهای حق‌التدریس

۳ نظر

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری در حاشیه «آئین امضای تفاهمنامه طرح توسعه و تحول اجتماع‌محور ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار» در جمع خبرنگاران در خصوص بخشنامه نقل و انتقال معلمان اظهار داشت: تغییری در این بخشنامه ایجاد شده که خصوصاً در موضوع تحکیم خانواده بود.

زوجین فرهنگی، همکارانی که تازه ازدواج می‌کنند، ایثارگران و نیروهایی که مامور خدمت در آموزش و پرورش می‌شوند، جزو موارد استثنا در این بخشنامه خواهند بود. در بعضی موارد سنوات را خیلی تقلیل دادیم اما اینکه فرد رسمی و پیمانی باشد، شرط است.
وی با بیان اینکه نقل و انتقالات کارمندان در تمامی دستگاه‌ها وابسته به نیاز یا عدم نیاز دستگاه‌ها است، افزود: در آموزش و پرورش اگر نقل و انتقالات را کلاً آزاد کل کنیم، در مناطق کم‌برخوردار با کمبود معلم مواجه می‌شویم و ناچار خواهیم شد نیروهایی را که آماده تدریس نیستند، استخدام کنیم و این ظلمی به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار است.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص به تعویق افتادن حق‌الزحمه نیروهای حق‌التدریس، گفت: در حال پیگیری واریز حق‌التدریسی‌های بهمن و اسفند هستیم تا همراه با حقوق این ماه فرهنگیان، این مبلغ واریز شود. قول داده بودیم حق‌الزحمه نیروهای حق‌التدریس را این ماه پرداخت کنیم. همکاران من در حال انجام کارهای واریز حقوق معوق بهمن و اسفند هستند.
نوری در پاسخ به این سوال که آیا رتبه‌بندی معلمان موجب افزایش بازنشستگی فرهنگیان خواهد شد یا خیر، افزود: باید رفتار فرهنگیان را نگاه کنیم. من نمی‌دانم ممکن است برخی چنین فکری داشته باشند اما باید در عمل ببینیم. سال گذشته حدود ۷۱ هزار بازنشسته داشتیم. باید ببینیم امسال این عدد چقدر خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای واریز معوقات نیروهای حق‌التدریس

  • ع
    علی پور پوراسمی
    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۳۳
    سلام. از جناب وزیر سوال بفرمایید آیا همه ادارات اضافه کاری خود را به این شکل به نیروهای زحمت کشیده خود پرداخت می‌کنند واقعا جای تاسف داره
    • ع
      علی پور پوراسمی
      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶
      سلام جناب وزیر محترم سال تحصیلی جدید داره شروع میشه اما ما هنوز چشم به راه واریز اضافه تدریس سال‌ قبل هستیم ما هم خانواده داریم وهزاران گرفتاری ومشکل
      • ع
        علی
        ۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰
        جناب وزیر محترم لطفا اضافه تدریس اردیبهشت و خرداد را پرداخت کنید ابتدای مهر ماه هست و نیاز مبرم داریم

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ