مددجویان تهرانی پس از آزادی وام خود اشتغالی می گیرند

مدیرکل زندان های استان تهران گفت: در صورتی که مددجویان در سطح زندانهای استان پس از آزادی شرایط لازم را داشته باشند، این مرکز ۲۰ میلیون تومان وام خود اشتغالی به آنان اعطاء می کند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل زندان های استان تهران، مصطفی محبی روز شنبه با بیان این مطلب افزود: فعالیتهای حمایتی از جمله باز اجتماعی نمودن مددجویان، پذیرش اجتماعی از سوی اجتماع ، برگزاری کلاس های مهارت های زندگی برای مددجویان و خانواده آنان، ارائه خدمات مشاوره ای (فردی، گروهی، شغلی، خانوادگی) از دیگر خدماتی است که به مددجویان ارائه می شود.
مدیر کل زندان های استان همچنین از تامین ودیعه مسکن به ۱۲ خانواده و اعطاء ۷۶ مورد وام خود اشتغالی به مددجویان پس از آزادی با تلاش مسئولین و کارکنان مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانهای استان خبر داد.
محبی ضمن اعلام این خبر اقدامات و فعالیت های صورت گرفته از طریق مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج را بنا به مقتضیات خاص حرفه ای و شغلی دارای اهمیت ویژه ای در چرخه اصلاح و تربیت مددجویان دانست.
وی اظهار داشت: هرچند خدمات ارائه شده از طریق این مرکز کمتر رسانه ای شده ولی بر هر صاحب نظر در حوزه اصلاح و تربیت پوشیده نیست که فرد مددجو پس از آزادی با توجه به این موضوع که طی تحمل حبس ممکن است به لحاظ مالی و حمایت های معنوی اطرافیان فرصت های زیادی را از دست داده باشد بنابراین لازم است تا با فراهم نمودن در حد وسع و توان نهادهای دولتی و مردم نهاد از این گروه در جامعه حمایت های لازم را به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال زندانیان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ